Дебитомер 528иА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Дебитомер 528иА
Предположение:
Както забелязваш, тази измишльотина е като огледално-негативен образ на перка и следователно превръща въздушния поток от ламинарен (бавен) в турболентен (бърз).
По този начин на въздушната струя всички препятствия (завои, стеснения, разширения) ще й влияят в много по-макла степен.
Както забелязваш, тази измишльотина е като огледално-негативен образ на перка и следователно превръща въздушния поток от ламинарен (бавен) в турболентен (бърз).
По този начин на въздушната струя всички препятствия (завои, стеснения, разширения) ще й влияят в много по-макла степен.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Дебитомер 528иА
Абе и аз си мислех нещо подобно. Предполагам, че със перките дава по-равномерно хранене на отделните цилиндри.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Дебитомер 528иА
Решетката на дебитомера преобразува турбулентния въздушен поток в ламинарен - така дебитомера отчита по-правилно. Това според мен е някаква пишман-тунинг заигравка на предишния собственик...
Si non confectus, non reficiat.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Дебитомер 528иА
Решетката е на входа, перката на изхода. По време на измерването, потока не е завихрен.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Дебитомер 528иА
това е новия суперчарджер на БМВ радвай се затова ти е такава бегачка колата 

Барай шишарката Минкеее ....
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Дебитомер 528иА
Не не, имам предвид друго, не мога да намеря сега темата във форума. Общо взето когато въздуха влиза през колектора, през различните рънери излизат различни количестава въздух, като за първи и шести цилиндър са най-малки, а за трети и четвърти най-големи.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Дебитомер 528иА
Защо не пробваш да го махнеш и да видиш как се държи колата без него? И вече ще си прецениш дали да седи или не 

Si non confectus, non reficiat.
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Дебитомер 528иА
spacepl, не е баш така за по-широки/тесни или малки/големи рънери...
В случая (незнам на твоя мотор дали го има), но е тегаво за обеснение...
Ето на 38-а страница е описано и до 40-а е нарисувано.
Поздрави и безсмъртие!
В случая (незнам на твоя мотор дали го има), но е тегаво за обеснение...
Ето на 38-а страница е описано и до 40-а е нарисувано.
Поздрави и безсмъртие!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Дебитомер 528иА
Да ДИСА-та ми е ясна. Става дума, че при обикновенните колектори за М52 без ДИСА (а и не само) въздухът който влиза към различните цилиндри е различен заради формата на колекторите. Имаше тука във форума тема със замерванията на различните изходи в кг/час (всъщност беше тема за сравнение между количествата въздух за колектори М50 и М52) и разликата във отделните цилиндри беше впечатляваща.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани