По-малко цилиндри, по-нисък разход
Модератор: Общи модератори
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Alexi написа:понеже мнението ти е тотален офтопик в тема за нови технологии и ефективност и тия неща ги пишеш за стотен път ,плюнчейки се повтаряш едни и същи простотии( с Ауди 80 биех лада 1600 ве ей ,докато катъра на дядо ме задминаваше ,но пък във всяка бензиностанция ме знаеха ) ти предлагам следната гонка - слагаме за по 20-30-колкото искаш лв гориво и почваме да се гоним ,да видим кой ще стигне по далечеаз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече
оня ден си взема БМВ голям рацер станапоне да беше вземал нещо дизелово ,нямаше да ти се налага ежедневно да го пържиш на ограничител
Колегата с потракващия дизел, дапажийските гонки обсъждайте на друго място

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Витанов написа:И аз да се изкажа като малко некомпетентен.. турбо ис, предполагам е36, биеш 325/328ци предполагам купета, само да кажа, че според официалните данни М52Б28 качен на е36купе е една секунда по бавен в ускорението до 100км. от S50B30.. значи ако биеш 328ци се доближаваш до М-ката която е 300коня и над 300НМ. не ти държа сметка, но просто ми е чудно как със 180коня постигаш такива резултати.. които принципно се постигат със 300 да речем..
забравяш една подробност,дори и да го бия до 100,после ме разминава като спрял.и това че наистина съм бърз от 0-100 не ме прави автоматично убиец на м пауари,просто заради лекия и бързо развинтващ се мотор подпомогнат с турбина,до втора предавка е нормално да се държа до в8 и м3 по 286 коня,после те просто заминават,тествах с в8 в е30 и в е36,до 110 ускорявам като тях,но след това ги гледам с бинокала

обаче се замислям и аз ако съм 286 коня изкарани от 1,8 как биха се развили нещата,щото не за друго ами 1 година гледахме ис в стоково е30 на един бар с китайска турбина как леко ги прескачаше

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
kirililiev написа:забравяш една подробност,дори и да го бия до 100,после ме разминава като спрял.и това че наистина съм бърз от 0-100 не ме прави автоматично убиец на м пауари,просто заради лекия и бързо развинтващ се мотор подпомогнат с турбина,до втора предавка е нормално да се държа до в8 и м3 по 286 коня,после те просто заминават,тествах с в8 в е30 и в е36,до 110 ускорявам като тях,но след това ги гледам с бинокала.
обаче се замислям и аз ако съм 286 коня изкарани от 1,8 как биха се развили нещата,щото не за друго ами 1 година гледахме ис в стоково е30 на един бар с китайска турбина как леко ги прескачаше
Не е ставало въпрос за тези подробности и затова попитах, макар че си мислех същото.


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Предполагам зеленото е въртящ момент, а червеното е мощност
ПП: страхотна крива на въртящия момент
- какъв е точно мотора?

ПП: страхотна крива на въртящия момент

Si non confectus, non reficiat.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
то си пише бе- горе е кенеф А4 1,8Т (страшен пример- тоя мотор е умрял по рождение), долу е М52В28...
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Zagy написа:Предполагам зеленото е въртящ момент, а червеното е мощност![]()
ПП: страхотна крива на въртящия момент- какъв е точно мотора?
Забравил съм да спомена Заги. Първата графика е на 1.8турбо 140киловата на ауди 2003-та година(мотора не го знам как се казва). Втората е на 328ci 99-та М52ТУБ28 142киловата. Зеленото е въртящия момент, а червеното са конете.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Zagy написа:Предполагам зеленото е въртящ момент, а червеното е мощност![]()
ПП: страхотна крива на въртящия момент- какъв е точно мотора?
Такъв дето 53 пъти съм ти пращал по скайп на графика , ама ти се праиш

то си пише бе- горе е кенеф А4 1,8Т (страшен пример- тоя мотор е умрял по рождение)
- приемат го пионер на даунсайзинга ,първия масов мотор с хубав ход на тягата (почти без лаг) ,задвижващия мотор на Голф 4 ГТИ и спортния вариант на първото ТТ (225кс) , във вариант с директно впръскване и до днес е основен мотор на малките ВАГчета , с практически стокова карантия стига над 330кс ... А другата графика е на на*рана атмосферка , дето не може да откъсне - трябват и 4600 оборота или поне прекъсвач за да може леко да върви - какво да правиш - праисторически асматици

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
ms написа:то си пише бе- горе е кенеф А4 1,8Т (страшен пример- тоя мотор е умрял по рождение), долу е М52В28...
Колега ако мотор 140 киловата е умрял за теб за мен не е... ето 2.0FSI 2005-та година

M54B30

не ги сравнявам моторите просто показвам кривите на мощностите на атмосферни и турбо мотори. В предния ми пост са с еднакви мощности, но тези не са.. който разбира и му се обяснява да казва..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Витанов написа:И аз да се изкажа като малко некомпетентен.. турбо ис, предполагам е36, биеш 325/328ци предполагам купета, само да кажа, че според официалните данни М52Б28 качен на е36купе е една секунда по бавен в ускорението до 100км. от S50B30.. значи ако биеш 328ци се доближаваш до М-ката която е 300коня и над 300НМ. не ти държа сметка, но просто ми е чудно как със 180коня постигаш такива резултати.. които принципно се постигат със 300 да речем..
Колегата iliev даже е скромен и дава логично обяснение. Аз съм слушал за 318is от 0-200 на равно с E60 M5




Дали някой се е натъквал на графиките на N20B20. Някак си не е редно марка с четири нули за емблема да ползваме за пример и то точно в нашия форум. N20B20 съвсем нагледно би решил спора, но не мога да му намеря графиката.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Ачо правилно си отбеляза, че Ауди правят първия достъпен и добър турбомотор на пазара (1.8Т) - макар че си има слабости мотора си е страхотен за времето. 
А и турбомоторите имат "по-правилни" (ако мога така да се изразя) криви на въртящия момент - това заради контрола над турбото. Сега са още по-изгладени и са направо като тролеи през почти целия полезен работен диапазон.

А и турбомоторите имат "по-правилни" (ако мога така да се изразя) криви на въртящия момент - това заради контрола над турбото. Сега са още по-изгладени и са направо като тролеи през почти целия полезен работен диапазон.
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Последното поколение с туин скрол , си е направо през целия диапазон . Но това са само моторите на БМВ и то най-най новите . Буквално от преди няколко месеца . Но въпреки , че тягата идва от празни обороти , те далеч не са толкова икономични , колкото се говори.
3литорвия би-турбо дизел(600НМ) на БМВ например , защо харчи колкото 4,2 ТДИ (800НМ) а в подобни купета , не може да го стигне на динамика (Х5 40д и Туарег 4,2 ТДИ ,5,1метровия слон Кю7 го слагаме в друга категория) .
3литорвия би-турбо дизел(600НМ) на БМВ например , защо харчи колкото 4,2 ТДИ (800НМ) а в подобни купета , не може да го стигне на динамика (Х5 40д и Туарег 4,2 ТДИ ,5,1метровия слон Кю7 го слагаме в друга категория) .
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Zagy написа:Ачо правилно си отбеляза, че Ауди правят първия достъпен и добър турбомотор на пазара (1.8Т) - макар че си има слабости мотора си е страхотен за времето.
А и турбомоторите имат "по-правилни" (ако мога така да се изразя) криви на въртящия момент - това заради контрола над турбото. Сега са още по-изгладени и са направо като тролеи през почти целия полезен работен диапазон.
За такава графика ли става въпрос с " по-правилни" криви?




I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Да - горе-долу за това става дума.
Si non confectus, non reficiat.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Витанов написа:ms написа:то си пише бе- горе е кенеф А4 1,8Т (страшен пример- тоя мотор е умрял по рождение), долу е М52В28...
Колега ако мотор 140 киловата е умрял за теб за мен не е...
не ги сравнявам моторите просто показвам кривите на мощностите на атмосферни и турбо мотори. В предния ми пост са с еднакви мощности, но тези не са.. който разбира и му се обяснява да казва..
Нещо не си ме разбрал- не казвам, че 1,8Т не върви, върви си прилично... обаче турбо мотора трябва да има почти права линия на въртящият момент, такива пикове и спадове като при 1,8Т показват само едно- че е от първите такива двигатели... и като такъв не всичко му е изпипано като хората... графиката на М52 прилича много повече на такава от турбо мотор

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани