Въпрос за демферен маховик Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Вибрациите при мен не са силни. Колата я карам от доста време и за това ми направи впечатление.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Да попитам и аз нещо за маховика без да отварям нова тема. Като съм на свободна, преди да спра примерно колата се движи с 20-30 км/ч, усещам вибрации в купето, натисна ли съединител спират, ако не спират като спра да се движа...Маховика ли заминава? Съединителя ми е износен и ще го сменям, но дали и маховика е заминал? Сменил съм тампоните на двигателя. Колата е 320д 136 к.с.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Според повечето майстори, нищо не може да се каже без да се разглоби.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
frizzante написа:Да попитам и аз нещо за маховика без да отварям нова тема. Като съм на свободна, преди да спра примерно колата се движи с 20-30 км/ч, усещам вибрации в купето, натисна ли съединител спират, ако не спират като спра да се движа...Маховика ли заминава? Съединителя ми е износен и ще го сменям, но дали и маховика е заминал? Сменил съм тампоните на двигателя. Колата е 320д 136 к.с.
Висящ лагер на дифа, тампон на дифа и още 1-2 неща се сещам за причина при теб

Маховика ти е НАРЕД


- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Dimitroff написа:frizzante написа:Да попитам и аз нещо за маховика без да отварям нова тема. Като съм на свободна, преди да спра примерно колата се движи с 20-30 км/ч, усещам вибрации в купето, натисна ли съединител спират, ако не спират като спра да се движа...Маховика ли заминава? Съединителя ми е износен и ще го сменям, но дали и маховика е заминал? Сменил съм тампоните на двигателя. Колата е 320д 136 к.с.
Висящ лагер на дифа, тампон на дифа и още 1-2 неща се сещам за причина при теб![]()
Маховика ти е НАРЕДСпри да се филмиращ, бе Пламене







Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
mistyrain написа:Колеги, при бензинка М43, ще се получат ли вибраций ако сложа бездемпферен маховик?
Никакъв проблем , даже си решаваш проблема с демпферния маховик за винаги ...
М43 се държи перфектно с обикновен маховик .... (давам пример- М43 в Е36 е с обикновен маховик , както моделите с климатик , така и тези без ).
Ако обаче сложиш обикновен маховик , ще се наложи да смениш и съединителя и най вече феродовия диск с такъв на който има демпферни пружини ... (нормлано все нещо трябва да обира вибрациите , ). Също и скрепителните болтове за обикновения маховик са малко по къси ( 12 х 1.5 х 25) в сравненеи с демпферния (12 х 1.5 х 50 )
Процедурата не е сложна ....
- Madji
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Айтос - Лорка (Испания)
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Красивият Звяр !
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Здравейте колеги, темата е старичка, но ме вълнува демферния маховик и за това реших тук да пиша, да не отварям нова тема. Да си дойдем на думата, сега сменям съединителя (комплект), но майстора каза че и маховика заминавал. Но 1000 лева и нагоре не ми се дават.Има ли друг изходен път ? Колата е Е 46 99 318I 118к.с.
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Втора употреба търсиш.Аз си взех от ибей за 250лв комплект със съединител
,даже гарантират,че е безупречен.Скоро го слагам и да вида дали наистина работи и ако да колко ше издържи.

- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Питай патило колега
Аз маховик втора ръка не бих сложил - разликата между нов+съединител и такъв на втора ръка+сиединител няма да ти излезне повече от 500-600 лева, но ще знаеш, че имаш едни 150-200к километра с новото. Втория вариант е по-скоро вариант за продажба на колата.
Отделно - точно така е Zagy - маховици бездемпферни за M47D20 (136 к.с.) и М47TUD20 (150 к.с.) има (aftermarket разбира се) и те са точно такива - бездемпферен маховик и демпферен съединител (съединителя е с пружини и поема част от вибрациите).
Казаха ми за тези бездемпферни маховици, че при дизелите ставало страшно положението - все едно не се возиш в БМВ.
За бензина - не знам - там е друго положението.

Аз маховик втора ръка не бих сложил - разликата между нов+съединител и такъв на втора ръка+сиединител няма да ти излезне повече от 500-600 лева, но ще знаеш, че имаш едни 150-200к километра с новото. Втория вариант е по-скоро вариант за продажба на колата.
Отделно - точно така е Zagy - маховици бездемпферни за M47D20 (136 к.с.) и М47TUD20 (150 к.с.) има (aftermarket разбира се) и те са точно такива - бездемпферен маховик и демпферен съединител (съединителя е с пружини и поема част от вибрациите).
Казаха ми за тези бездемпферни маховици, че при дизелите ставало страшно положението - все едно не се возиш в БМВ.
За бензина - не знам - там е друго положението.
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
nik4o_83 написа:Питай патило колега![]()
Аз маховик втора ръка не бих сложил - разликата между нов+съединител и такъв на втора ръка+сиединител няма да ти излезне повече от 500-600 лева, но ще знаеш, че имаш едни 150-200к километра с новото. Втория вариант е по-скоро вариант за продажба на колата.
Отделно - точно така е Zagy - маховици бездемпферни за M47D20 (136 к.с.) и М47TUD20 (150 к.с.) има (aftermarket разбира се) и те са точно такива - бездемпферен маховик и демпферен съединител (съединителя е с пружини и поема част от вибрациите).
Казаха ми за тези бездемпферни маховици, че при дизелите ставало страшно положението - все едно не се возиш в БМВ.
За бензина - не знам - там е друго положението.
Аз съм с такъв комплект маховик и съединител на Валео. Вибрациите са наистина малко повече, но не е болка за умиране. Има друг неприятен момент при мен. От време на време се случва да ми притриса при тръгване (все едно съединителя е заминал). Тъкмо решавам, че е за смяна и притрисането изчезва и го няма няколко седмици. Другия недостатък е, че тези съединители са доста скъпи (над 500лв по мой спомен).
- Madji
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Айтос - Лорка (Испания)
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Красивият Звяр !
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Смених само съединителя без маховика,защото още става, обаче не влизат 1,2, и задната обаче ако вкарам първо на 3 и без да отпусна съединителя тогава си влизат всички скорости без проблем,, не знам защо е така.Ако някои има подобен опит да сподели. Майстора ми вика ами карай така може да се намести след време, ама мен това не ме устройва. Искам да си влизат както си му е реда, без проблеми.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Колега,
Най-вероятно си си купил съединител на LuK, какъвто сигурно ти е маховика. От там идва проблема. С много хора съм говорил по темата - задължително да са една марка. Получавали се точно е такива неща.
Може и да греша и затова по-добре кажи марката на съединителя, който си сложил.
Корекция: Колега, исках да кажа с първото изречение, че мисля, че съединителя ти НЕ е LuK. Съжалявам за грешката...
Най-вероятно си си купил съединител на LuK, какъвто сигурно ти е маховика. От там идва проблема. С много хора съм говорил по темата - задължително да са една марка. Получавали се точно е такива неща.
Може и да греша и затова по-добре кажи марката на съединителя, който си сложил.
Корекция: Колега, исках да кажа с първото изречение, че мисля, че съединителя ти НЕ е LuK. Съжалявам за грешката...
Последна промяна nik4o_83 на 22 Юни 2011, 17:56, променена общо 1 път
- Madji
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Айтос - Лорка (Испания)
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Красивият Звяр !
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Да колега съединителя е на Luk и маховика ми е Luk. Такъв ми препоръчаха да си купя.Искам да отида при друг майстор, но не знам дали ще се оправи, за това питам да не си давам парите на вятър.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
А съединителят всичко ли си имаше - лагер, елипсовидната планка към лагера, пластмасовият пин, ... Странно...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Stanimir330