диагностика displus-gt1 М52Б28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
диагностика displus-gt1 М52Б28
Здравейте колеги,
Наскоро ремонтирах главата и от тогава(незнам внушение ли е,какво е)имам чувството,че колата не върви като преди и харчи повече.Факт е,че колата върви еднакво със или без дебитомер.Единствената разлика е,че като го изключа,оборотите се качват от 750 на 850,но на пътя си е все същата
Направихме и диагностика с дисплюс и гт1 и ми излезе само проблем с двете сонди ламда.
Ноооо! като влезнахме в опция "profesional" ми показа,че 1,5часа преди това,DMEто е засекло механичен проблем на ваноса при 48км/h
Въпроса ми е дали има вероятност да съм монтирал ваноса лошо???
Иначе колата си пердаши (може би малко мудна.но 160/180 без проблеми.Не съм я напъвал повече)
Съмнението ми е в прозорците на зъбните колела на веригата на ваноса
Който е разглобявал,знае за какво иде реч.
Много ще съм благодарен за съветите ви
п.п.Простете романчето
Наскоро ремонтирах главата и от тогава(незнам внушение ли е,какво е)имам чувството,че колата не върви като преди и харчи повече.Факт е,че колата върви еднакво със или без дебитомер.Единствената разлика е,че като го изключа,оборотите се качват от 750 на 850,но на пътя си е все същата

Направихме и диагностика с дисплюс и гт1 и ми излезе само проблем с двете сонди ламда.
Ноооо! като влезнахме в опция "profesional" ми показа,че 1,5часа преди това,DMEто е засекло механичен проблем на ваноса при 48км/h

Въпроса ми е дали има вероятност да съм монтирал ваноса лошо???
Иначе колата си пердаши (може би малко мудна.но 160/180 без проблеми.Не съм я напъвал повече)
Съмнението ми е в прозорците на зъбните колела на веригата на ваноса
Който е разглобявал,знае за какво иде реч.
Много ще съм благодарен за съветите ви
п.п.Простете романчето
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
не сте центровали ваноса както трябва ми се струва
Барай шишарката Минкеее ....
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
anzak написа:не сте центровали ваноса както трябва ми се струва
Тоест??????
Дай съвет точно как се прави,моля!
проблема е,че нямам уред,както е описано в ТИСа с въздух вместо масло и два кабелa + и -,за да се види колко е движението(въртеливо) на всмукателния рарзпр.вал.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
объркали сте газоразпределението, и зацепването на ваноса, заради това колата невърви и дава грешки в ламбдите 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
този уред той незнам някъде да го имат въобще трябва ти скоби за валовете за оптегача на веригата една джаджа и за застопоряване на маховика това е и да спазваш точно какво пише в инструкциите
Барай шишарката Минкеее ....
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
NAPSTERS написа:объркали сте газоразпределението, и зацепването на ваноса, заради това колата невърви и дава грешки в ламбдите
Искаш да кажеш,че трябва на ново да се зацепи ваноса?
По принцип центровката на разпр.валове с коляновия е перфектна.Коляновия на ГМТ на 1цил. и разпр.валове равни с главата.
Колата пали на четвърт оборот.Тиха и стабилна е на ниски

В единственото,в което се съмнявам е в положението на зъбните колелета на малката верига,която свързва двата разпр.вала.
Тези зъбни колелета имат едни прозорчета,които позволяват движението в аванс на всмук. разпр.вал
Сега като се замисля,поставих и двете с прозорчетата в крайно ляво,за да може ваноса да ги завърти до крайно дясно,без да мръдне изпускателния вал.Но така май не се движи всм.вал.Да не би да трябва да е в крайно ляво изпускателния и в крайно дясно всмукателния.Така ми се пада като не направих снимки докато разглобявах
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
LUBO 555 написа:NAPSTERS написа:объркали сте газоразпределението, и зацепването на ваноса, заради това колата невърви и дава грешки в ламбдите
Искаш да кажеш,че трябва на ново да се зацепи ваноса?
По принцип центровката на разпр.валове с коляновия е перфектна.Коляновия на ГМТ на 1цил. и разпр.валове равни с главата.
Колата пали на четвърт оборот.Тиха и стабилна е на ниски![]()
В единственото,в което се съмнявам е в положението на зъбните колелета на малката верига,която свързва двата разпр.вала.
Тези зъбни колелета имат едни прозорчета,които позволяват движението в аванс на всмук. разпр.вал
Сега като се замисля,поставих и двете с прозорчетата в крайно ляво,за да може ваноса да ги завърти до крайно дясно,без да мръдне изпускателния вал.Но така май не се движи всм.вал.Да не би да трябва да е в крайно ляво изпускателния и в крайно дясно всмукателния.Така ми се пада като не направих снимки докато разглобявах
точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.[/quote]
Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб

Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
LUBO 555 написа:точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.
Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб


това ще рече , че при вкарването на ваноса трябва да уцелиш точно шлиците(наклонените зъби) . такаче при вкарването зъбните колела да се завъртят успоредно с влизането на ваноса без да се усети прескачане. при положение , че го зацепваш за първи път , трябва много да внимаваш да не счупиш мотора. разтърси се и намери малко информация и чети внимателно!!!! тук ще е много трудно да ти обясним как се зацепва тоя мотор. другото важно нещо е , че колелото на ваноса трябва да е напълно прибрано, и след като си го вкарал, отпускаш оптегача на веригата и накрая стягаш болтовете на изпускателния вал.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика displus-gt1 М52Б28
NAPSTERS написа:LUBO 555 написа:точно обратното, при равни валове зъбните колела трябва и двете да са в крайно ДЯСНО положение.когато вкарваш ваноса, той си ги връща колкото трябва. моя съвет е да си вземеш инструментите за фиксиране на валовете и щифта за коляновия вал, с тях става абсолютно точно.
Ясно!Значи първо трябва да завъртя зъбните колела до крайно дясно(демек болчетата да останат в лявата част на прозорчетата)
После да вкарам ваноса и да завъртя зъбните колела на ляво,докато ваноса не влезе напълно.ОК!
Само не разбирам какво иска да каже това,че е много важно да е зацепил първия зъб![]()
това ще рече , че при вкарването на ваноса трябва да уцелиш точно шлиците(наклонените зъби) . такаче при вкарването зъбните колела да се завъртят успоредно с влизането на ваноса без да се усети прескачане. при положение , че го зацепваш за първи път , трябва много да внимаваш да не счупиш мотора. разтърси се и намери малко информация и чети внимателно!!!! тук ще е много трудно да ти обясним как се зацепва тоя мотор. другото важно нещо е , че колелото на ваноса трябва да е напълно прибрано, и след като си го вкарал, отпускаш оптегача на веригата и накрая стягаш болтовете на изпускателния вал.[/quote]
Много Благодаря за търпението и отзивчивостта!



10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани