BMW CARSOFT 5.8

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

BMW CARSOFT 5.8

Мнение от Ludmil » 07 Мар 2006, 13:52

Издърпах си BMW CARSOFT 5.8 но проблема ми е в кабела между колата и PC-то.
Спрямо http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ за 20 Pin Data Link Connector изводите са .... 15-RDX; 20-TXD; 19-GND a на RS232 са 2-RDX; 3-TXD; 5-GND .
ftp://84.242.142.100/bmw_carsoft_5.8/

Въпроса ми е как да направя кабела?

вариант 1
BMW <-> RS232
15-RDX -> 2-RDX
20-TXD -> 3-TXD
19-GND -> 5-GND

вариант 2
BMW <-> RS232
15-RDX -> 3-TXD
20-TXD -> 2-RDX
19-GND -> 5-GND

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 07 Мар 2006, 14:41

Хора от форума се опитваха да направят кабел но неможаха нещо, иначе е хубава тази програмка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 26.03.2005
Местоположение: единственото село в София - Красно село
Пол: Мъж
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
Детайли за колата: току що излязла от завода! :)

РЕ:

Мнение от turboto » 07 Мар 2006, 17:49

Скоро по-новата версия (ще опитам да намеря и малко доко за кабела) + новото ЕТК от 2006 с ценова листа от февруари.

Ако всичко е ок привечер ще го кача на ftp-то

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Re: РЕ:

Мнение от CheGevara » 07 Мар 2006, 17:53

turboto написа:Скоро по-новата версия (ще опитам да намеря и малко доко за кабела) + новото ЕТК от 2006 с ценова листа от февруари.

Ако всичко е ок привечер ще го кача на ftp-то

Давай CarSoft 6.5 да го пробвам с моя кабел, чe съм жаден :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: РЕ:

Мнение от ICE » 07 Мар 2006, 20:01

CheGevara написа:
turboto написа:...

Давай CarSoft 6.5 да го пробвам с моя кабел, чe съм жаден :mhihi:
Жорка, голем дзвер ще дойдеш! :mhihi:
ПП. Дано да го подкараш, ч и ние да намажем...
Последна промяна ICE на 31 Май 2007, 17:41, променена общо 1 път

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Мар 2006, 22:57

това ново ЕТК от два месеца не мога да го подкарам :help:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 07 Мар 2006, 23:04

Свалих го преди Турбото!!!

Върви под Windows и вика, че иска само 1 СОМ порт ... което значи, че с мойто кабелче ще тръгне :mhihi:

Ето тук съм ви го сложил да теглите, че нали ви знам че сте жадни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://bmw.dulaine.com/Carsoft_bmw%206.5_incl_crack.zip 95 MB е!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Re: BMW CARSOFT 5.8

Мнение от mitak_o » 08 Мар 2006, 3:17

Ludmil написа:...

нема да стане така само със жиците :confused: Ъпсурд , според мене поне PC-то ще изпържиш , ако не и ECU-то на колата
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ddb28f3a5a
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 26.03.2005
Местоположение: единственото село в София - Красно село
Пол: Мъж
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
Детайли за колата: току що излязла от завода! :)

РЕ:

Мнение от turboto » 08 Мар 2006, 15:08

CheGevara написа:Свалих го преди Турбото!!!

Върви под Windows и вика, че иска само 1 СОМ порт ... което значи, че с мойто кабелче ще тръгне :mhihi:

Ето тук съм ви го сложил да теглите, че нали ви знам че сте жадни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

http://bmw.dulaine.com/Carsoft_bmw%206.5_incl_crack.zip 95 MB е!


Е за мен беше по-важно ЕТК-то за това и не съм наблягал на CarSoft-а, и така има ги двете и на ftp-то :-)

П.С. Жоре НОМЕР 1 сме :mhihi: ма братушките са винаги едни цици пред нас :mhihi:


Между другото издирвам TIS i ETKA-та за да ги кача и тях ако някой ги има и смята че може да ги сподели :P

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: Стара Загора

BMW кабел

Мнение от stephan » 08 Мар 2006, 20:12

Не се излагайте. Само кабел между PC и колата не върши работа. още повече че серийния порт на компа работи с +12V и -12V. Ще скапете нещо. Задължително е нужен адаптер. За версия 5.8 не знам става ли обикновен K-L адаптер но за по новите версии 6.1 и 6.5 трябва адаптер с процесор вътре да отключи допълнително програмата и да преобразува нивата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 09 Мар 2006, 2:07

Явно всички разбират доста, затова нема да се мешам у шамарите, ама имам некой и друг комп. за горене, ще направя проби и тогава ще се обадя... ;-)
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: BMW кабел

Мнение от Alexi » 09 Мар 2006, 8:29

stephan написа:Не се излагайте. Само кабел между PC и колата не върши работа. още повече че серийния порт на компа работи с +12V и -12V. Ще скапете нещо. Задължително е нужен адаптер. За версия 5.8 не знам става ли обикновен K-L адаптер но за по новите версии 6.1 и 6.5 трябва адаптер с процесор вътре да отключи допълнително програмата и да преобразува нивата.

а колата на колко волта работи ,на 220 ? Само процесорчето за декодиране на сигнала ,което ползват и за един вид защита от пирати е проблем ,на по новата версия ..
Че ,така и така си се ушил за кабел да даваш схемата :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: Стара Загора

карсофт адаптера

Мнение от stephan » 09 Мар 2006, 9:56

Автомобила работи от 0V до 12V а COM порта работи на -12V 0V +12V.
От друга страна К линията за диагностика е в двете направления. Тя не само предава а и приема. L линията е помощна тя просто повтаря сигнала на К. Между другото К линията при BMW обикновено са две. При кръглия куплунг са на 20 и 17 перо. Едната обикновено обслужва само двигателя а другата всички останали модули. При новите коли с OBDII куплунг също са две. На 7 перо двигател а на 8 перо останалите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 09 Мар 2006, 10:54

Намерих схемата на конвертора + схема на кабелите ...... някой триябва да гледа ;-)

ftp://84.242.142.100/Carsoft_6.5/Carsoft 6.5 incl crack/Interface/

ftp://84.242.142.100/Carsoft_6.5/Carsof ... Interface/

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 09 Мар 2006, 15:22

Айде спретвайте манифактурата и обаждайте цената за благината :shock:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook