Проблем с changer-a нечете всички дискове.
Модератор: Icco
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с changer-a нечете всички дискове.
взех си чейнджър чете оригинални диска от магазина без проблем....но записаните от мен или не ги разпознава или ако реша аз да сменя песен той забива и трябва да го сменям...после разбрах че трябва по хубави дискове взех Verbamatim записах 4 диска на 10x с Неро-то 2 вървят без проблем...1 не го разчита....а последния ту го разчита ту не но немога да сменям песните в него че забива...и се дразня...някои да знае решение на проблема ? слагах почистващ диск за главата.... вече имам 4 програми за записане на дискове но в никоя няма 6х скорост за записване да пробвам още по бавно



Money don't change you. It changes the people around you.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
На този чейнджър оптиката му е пътник. Винаги се започва с това, чете оригиналните дискове, а записаите правят проблем. А това за по-хубавите дискове, важеше преди 10 години. Сега качеството на най обикновените е доста добро и трябва чейнджъра да ги чете без проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
лоша работа. ремонта по ефтин ли излизал от друг 2ра ръка ?
Money don't change you. It changes the people around you.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
МИТКО БЕ написа:лоша работа. ремонта по ефтин ли излизал от друг 2ра ръка ?
-4х трябва да ти е скоростта, и само добрите дискове (над лев4е пар4ето) я позволяват (ретро записва4ките - също).
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
tngeorgiev написа:МИТКО БЕ написа:лоша работа. ремонта по ефтин ли излизал от друг 2ра ръка ?
-4х трябва да ти е скоростта, и само добрите дискове (над лев4е пар4ето) я позволяват (ретро записва4ките - също).
И на х1 да ги записва няма да му се реши проблема. И какви са тези дискове дето са над левче за парче, това да не са DVD?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
става все по зле. слушам първи диск примерно после 2ри после като върна първи ми пише NO DISK а съм го слушал преди 5 мин
и се налага да махам касетата през 30 мин за да направи CD CHECK и не всеки път оправя грешките при четенето. отвратително бих пробвал на 6х или по малка скорост поне да не ми прави толко проблеми докато тотално бъгне. мн ли пари е ремонта?

Money don't change you. It changes the people around you.
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
колеги кажете къде да си ремонтирам cd changera в София , да ми препоръчате къде да отида
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
хубав въпрос
Money don't change you. It changes the people around you.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
-колеги, защо циклите тук, след като 2ра ръка ченджърите са без пари 

E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
Да ама не!Нали рани ли късно и той/оптиката/ще даде фира.Най-добре от дългогодишен опит"Смяна на pick up или оптиката".Два вида са зависимост от год.на производство и дали в Япония или Унгария е произведен.Не са кон или вол.Смяната е за не повече от час спокойна работа и цигара време.Едната е на Sanyo,a др .на Alpine.Чейнджърите основно са производство на Alpine,като има и на Pioneer и Blaupunkt в зависимост от модела на BMW.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
ham написа:Да ама не!Нали рани ли късно и той/оптиката/ще даде фира.Най-добре от дългогодишен опит"Смяна на pick up или оптиката".Два вида са зависимост от год.на производство и дали в Япония или Унгария е произведен.Не са кон или вол.Смяната е за не повече от час спокойна работа и цигара време.Едната е на Sanyo,a др .на Alpine.Чейнджърите основно са производство на Alpine,като има и на Pioneer и Blaupunkt в зависимост от модела на BMW.
-колега, ченджърите от 90те години са си изпели песента, но тези след 2000 - не са, уверявам те))освен това защо да търсиш конкретна оптика и да се правиш на професор по електротехника, вместо да го смениш целия с/у смешна сума, като само внимаваш да е със същото управление??
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
Не се правя на професор.Ходи си купи при дилърите на марката,та свят ще ти се завие.На мен лично не ми трвбва .Имам си работещи перфектно и то от края на 90-те.Пак твърдо"Сменяте оптиката.И всичко е О.К."
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
Има доста различни методи за този проблем-
1.Почистване на оптиката
2.Вдигане на тока на оптиката
Ще работи поне още 1-2 години,направил съм десетки в сервиза
1.Почистване на оптиката
2.Вдигане на тока на оптиката
Ще работи поне още 1-2 години,направил съм десетки в сервиза

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
И аз имам същия проблем и е много дразнещо,защото все пак радиото е със касетка .Така купих колата с тях.Касетофона( http://www.kenwood.de/WebFiles/File/de/ ... krc956.pdf ) и CD чейнджъра ( http://www.audiophile.pl/p/733_kenwood_kdc-c803 ) са на кенлуд .Oригиналните дискове си ги чете без проблем каквото и да правиш,а презаписаните тип домашно производство на моменти тръгват,а ако тръгнат започват да насичат песните, дори и не тръгват в повечето случай.колега venek ако можеш по-подробно да споделиш как може да се отремонтира и какво трябва да се смени ,ще сме ти благодарни много 
Неми се иска да го сменям касетофона ,защото много ме радва .като изключиш касетофона ,той излиза напред и пред работния панел пада една преграда и се прибира навътре
.Просто много яко се получава и ме радва много :Д

Неми се иска да го сменям касетофона ,защото много ме радва .като изключиш касетофона ,той излиза напред и пред работния панел пада една преграда и се прибира навътре

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с changer-a нечете всички дискове.
В повечето случаи е мръсна оптиката(лазера),понеже повечето чейнджъри са в багажника.
Процедурата е следната-
Отваряте чейнджъра и достигате до опитиката като не трябва да разглобявате механиката защото после е много трудно да се сглоби и зацепи....опитайте да достигнете до нея като не разглобявате механиката,има достатъчно дупки през които се вижда.
Взимате тупфер(клечка за уши) и етилов спирт или някакъв друг.
Намокряте единя край и почиствате а след това подсушавате със сухия край.
Пробвайте.
Ако чете дисковете,но презкача трябва да се проверят амортесьорите на чейнджъра като погледнете дали има някаква течност около тях.Ако са изтекли трябва да ги смените.
Ако все пак продължава да не чете всички дискове е отслабнал лазера(тока на светене на лупата).
Тук начина е да се вдигне малко тока като това става посредством тример(потенциометър)който се намира на самата оптика,но в този случай е необходимо да се разглоби малко долната част на механиката или по-точно там където е платката на оптиката за да стигнете до долната част на лазера.
КОЛЕГИ,ВНИМАВАЙТЕ С ТОЗИ ТРИМЕР(ПОТЕНЦИОМЕТЪР),ЗАЩОТО МОЖЕ ДА ИЗГОРИТЕ ОПТИКАТА!!!
Тримера се върти в много,много малка граница-може би по-малко от милиметър по посока на часовника или обратно,в зависимост от оптиката,но в повечето случаи е надясно.
ПАК ВИ КАЗВАМ-ВЪРТИ СЕ МНОГО МАЛКО-ОКОЛО ПОЛОВИН ДО ЕДИН МИЛИМЕТЪР!!!
Ако направите всичко както трябва,чейнджъра ще изкара още поне около година преди да смените оптиката.
Поздрави и Успех!!!

Процедурата е следната-
Отваряте чейнджъра и достигате до опитиката като не трябва да разглобявате механиката защото после е много трудно да се сглоби и зацепи....опитайте да достигнете до нея като не разглобявате механиката,има достатъчно дупки през които се вижда.
Взимате тупфер(клечка за уши) и етилов спирт или някакъв друг.
Намокряте единя край и почиствате а след това подсушавате със сухия край.
Пробвайте.
Ако чете дисковете,но презкача трябва да се проверят амортесьорите на чейнджъра като погледнете дали има някаква течност около тях.Ако са изтекли трябва да ги смените.
Ако все пак продължава да не чете всички дискове е отслабнал лазера(тока на светене на лупата).
Тук начина е да се вдигне малко тока като това става посредством тример(потенциометър)който се намира на самата оптика,но в този случай е необходимо да се разглоби малко долната част на механиката или по-точно там където е платката на оптиката за да стигнете до долната част на лазера.
КОЛЕГИ,ВНИМАВАЙТЕ С ТОЗИ ТРИМЕР(ПОТЕНЦИОМЕТЪР),ЗАЩОТО МОЖЕ ДА ИЗГОРИТЕ ОПТИКАТА!!!
Тримера се върти в много,много малка граница-може би по-малко от милиметър по посока на часовника или обратно,в зависимост от оптиката,но в повечето случаи е надясно.
ПАК ВИ КАЗВАМ-ВЪРТИ СЕ МНОГО МАЛКО-ОКОЛО ПОЛОВИН ДО ЕДИН МИЛИМЕТЪР!!!
Ако направите всичко както трябва,чейнджъра ще изкара още поне около година преди да смените оптиката.
Поздрави и Успех!!!



22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани