Заглъхване на двигателя помощ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Мар 2006, 15:08

Незнам как се диагностицират повдигачите като се свалят, аз се бях засилил да сменявам и тях при мен са 8 но монтьора ме успокои и ми каза че са здрави, но като се замисля неса ли повдигачите причината за износването на разпределителния вал, до колко то знам вала натиска кубилиците а те повдигачите и т.н ако някой е запекъл или всичките са заминали май ще сдухам и новия вал барбар с кубилиците. Нямам представа как е решил че са здрави но искам да споделя че дори след смяната на вала и кубилиците изминах около 1200 км и отново улавям някакъв специфичен шум на повдигачи, сиреч чукането което го имах преди смяната но е съвсем леко и не толкова остро. Опасенията ми са след 10000 данесе наложи пак да сменям щото мъка :confused: то този вал ще ми стане консуматив егати. Нека някой ако е правил ремонт да сподели мнение. Иначе съвет от мен ако имаш възможност сменяй всички повдигачи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Мар 2006, 15:11

ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА ОТ ПОСТОВЕ, СКАПАНИЯ БРАУЗЪР СЕ ЕБАВА НЕЩО!!!
Незнам как се диагностицират повдигачите като се свалят, аз се бях засилил да сменявам и тях при мен са 8 но монтьора ме успокои и ми каза че са здрави, но като се замисля неса ли повдигачите причината за износването на разпределителния вал, до колко то знам вала натиска кубилиците а те повдигачите и т.н ако някой е запекъл или всичките са заминали май ще сдухам и новия вал барбар с кубилиците. Нямам представа как е решил че са здрави но искам да споделя че дори след смяната на вала и кубилиците изминах около 1200 км и отново улавям някакъв специфичен шум на повдигачи, сиреч чукането което го имах преди смяната но е съвсем леко и не толкова остро. Опасенията ми са след 10000 данесе наложи пак да сменям щото мъка :confused: то този вал ще ми стане консуматив егати. Нека някой ако е правил ремонт да сподели мнение. Иначе съвет от мен ако имаш възможност сменяй всички повдигачи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: plovdiv
Кара: 320Ci
Мечтае да кара: MiG 29

Мнение от BManoWar » 02 Май 2009, 18:54

Работата на повдигачите зависи от качеството на маслото и навременната му смяна,то ги пьлни и налягането му ги кара да се разтворят,дупчиците през които влиза и излиза са сьвсем малки и при замьрсявания на маслото гадостите влизат вьтре и трудно излизат,затрудняваики работата им,дори в момента маслото да е чисто и качествено тези натрупвания си остават там и единствено смяна може да спаси положението,така че имате ли шум в мотора,пьрво тях,после другите неща,щото обьркват синхрона на целия режим на работа. Колите,които караме Е36,повечето от Италия имат неслучайно този проблем,когато решат да ги продават ги карат яко и нищо не сменят,после яко ни дупе на нас! :(
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 02 Май 2009, 22:56

Аз имам същия проблем но при мен забива муцунката на 180 км 5200 оборота а на място и до 4-та го няма и до прекасвач всичко е ок ... да обаче при мен този проблем се появи след като смених бензиновата помпа ... повдигачите ми тракат като ненормални но след 3000 оборота сичко е ок .... сега ще ги сменям но първо ще изнамеря някоя читава помпа да съм сигурен че е от нея .... тука гледам колегата се исипал 500 кинта за части а на мен с отстапката ми казаха че вала ще ми дойде кам 120 лева а кобилички повдигачи и гумички 200 лева ... дали е истина това или ще има измама ?????
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 06 Май 2009, 19:05

колеги същия шроблем имам . ще ви кажа аз какво направих и не се оправи : смених - свещи , палец , горивен и въздушен филтър . разглобих двигателя за да видя вала и кубилиците - дибре са си ! и нетракат ! разглобих бензиновата помпа ( съвсем нова е '' сменяна е '' ) проблема си седи ! проверих в сервиз дали е правилно засепен ангренажа ( добре си беше) . На диагностика ходих няколко пъти и недолавят прблем , дори се принудих да сваля ламбда сондата и да я почистя с високо налягане въздух след което с пистолет с резервоар от онези с които чистят двигатели . напълних резервоара с корселин и продухах ламбда сондата . НИКОЕ ОТ ИЗБРОЕНИТЕ НЕЩА НЕПОМОГНА !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Калояново , Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Съветски зърнокомбайн
Мечтае да кара: ///М3 E36
Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от BMWPetio » 12 Яну 2010, 23:21

Здравейте и от мен колеги дойде и моя ред да пиша в тази тема.От 2 години имам 318и 93г. М40. През тези години никога не съм имал проблеми с двигателя , но до миналата седмица.Вечерта нещо започна да трака по двигателя над 2500 оборота.На другия ден я закарах при един познат монтьор и се оказа ,че проблема е лагери на коляновия вал на 2 и 3 цилиндър.За мое щастие коляновия вал не е надран.Много ми е чудно как е могло да се получи този проблем при положение че редовно си сменям маслото и всички филтри.Свалих капака на главата и махнах кабелите на свещите и завъртях контактния ключ. При извадени кабели неможе да запали но може да покаже дали качва масло горе на кубилиците и повдигачите.Като завъртях си показа , че качва масло достатъчно както трябва.Немога да си обясня как са заминали лагерите.Другото което ме очуди е , че монтьора ми каза че трябва да се шлайфа главата и клапаните за да се напаснат.Главата не се ли шлайфа само когато е прегрявана колата.Аз не съм я прегрявал но се налагало шлайфане.АКо някои знае или може да ми обясни , защо се извършва тази маниполация с шлайфането нека да ми обясни .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от tsb_bg » 12 Яну 2010, 23:51

VarVariN написа:... и се оказа ,че проблема е лагери на коляновия вал на 2 и 3 цилиндър.За мое щастие коляновия вал не е надран....

Как се разбра, че са лагери и то точно на 2-ри и 3-ти цилиндър (отворихте двигателя и го видяхте или ???)

VarVariN написа:... монтьора ми каза че трябва да се шлайфа главата и клапаните за да се напаснат.Главата не се ли шлайфа само когато е прегрявана колата...

Глава се шлайфа единствено ако е крива или заварявана. Главата свалена ли е и мерена ли е ?
Ако е мерена и наистина е за шлайфане каква гарнитура (размер) ти препоръча майстора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от ~Мишо~ » 13 Яну 2010, 0:14

tsb_bg написа:...Глава се шлайфа единствено ако е крива или заварявана...

Абе не е така,ако е издухала гарнитура и е направила язви пак ли няма да я шлайфаш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Калояново , Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Съветски зърнокомбайн
Мечтае да кара: ///М3 E36
Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от BMWPetio » 13 Яну 2010, 0:31

tsb_bg написа:
VarVariN написа:... и се оказа ,че проблема е лагери на коляновия вал на 2 и 3 цилиндър.За мое щастие коляновия вал не е надран....

Как се разбра, че са лагери и то точно на 2-ри и 3-ти цилиндър (отворихте двигателя и го видяхте или ???)

VarVariN написа:... монтьора ми каза че трябва да се шлайфа главата и клапаните за да се напаснат.Главата не се ли шлайфа само когато е прегрявана колата...

Глава се шлайфа единствено ако е крива или заварявана. Главата свалена ли е и мерена ли е ?
Ако е мерена и наистина е за шлайфане каква гарнитура (размер) ти препоръча майстора?


Ами първо чукането се чуваше по средата на двигателя.И по един стар майсторски начин с отверката като сложа върха на отверката на капака на главата и дръжката я сложа на ухото и слушам. На 2 и 3 цилингър чукането беше по силно.Същата процедура я направих пак самао че този път отдоло на картера.И пак същия резултат.След което свалихме главата и ударих с ръка цилиндрите и пропаднаха с малко надоло.Това ни показа , че проблема е там и са лагерите.Свалихме и двигателя и отворихме картера и там вече си показа че са точно тези лагери на другите им нямаше нищо.Главата няма заварки нито шупли.Остана да я занесе майсторчето да я замерят на другия ден че имах други ангажименти и ми се обади че трябва да се шлайфа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от tsb_bg » 13 Яну 2010, 9:10

Щом е мерена главата може и наистина да е за шлайф
Колкото до лагерите проверете за запушена маслена магистрла

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.11.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 E36
Мечтае да кара: Кабрио с харттоп

Re: Заглъхване на двигателя помощ

Мнение от D.Devito » 14 Яну 2010, 0:32

и все пак тъка и тъка е свалена занеси я на майстор шлайфист да я ревизира може износени водачи на клапаните да има нека и напасне клапаните и смини гумичките се пак главата определя работата на ДВГ.Успех с ремонта

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook