Проблем със хидравликата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- fruitysoul
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i E39
Re: Проблем със хидравликата
моите са същите. Този който отива към радиатора е стеснен, а за другия не мога да кажа понеже не мога да видя другия му край, но мисля че ще е същия. Късия маркуч, откъм металния накрайник как се разглобява, не виждам резба на снимката някой има ли на представа?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем със хидравликата
Има скоба с болт през средата, която захваща двата маркуча и ги престяга. Погледни си на колата и ще разбереш замисъла.

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем със хидравликата
Колега- сваляй старите маркучи и с тях отиваш някъде, където правят маркучи за хидравлики- правят ти 2 нови маркуча за има няма 15-20лв, взимаш ново казанче и си ти. Аз мойте така ги оправих и няма и капка масло да пускат, откакто ги смених. Това 100кинта за маркучи е луда работа
.

- sasho57
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 525TDS
Re: Проблем със хидравликата
Колега и мойте бяха така омасляваха се отвън, промих казанчето както е описал колегата по горе, купих си маркучи маслоустойчиви със подходящия диаметър,6 лв за 1 метър, свалих старите и ходих при един майстор дето прави маркучи за хидравлични системи, мога да кажа за пловдив къде ходих,(в района на митницата) та там майстора ми постави накрайниците,той там си има машина за тази работа, купих и О-пръстените, поставих си ги на мястото там където са необходими, естественно и нови скоби, монтираш на мястото и си ти. Всичко това за около 100 лв. Монтирах си ги сам така че не мога да кажа колко ще мструва с работата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем със хидравликата
bili1 написа:Eто снимки на двата маркуча- http://bili1.snimka.bg/automobiles/hidr ... che.596736 !
И да са такива маркучите пак се сменят с обикновенни!Питайте колегата lowmaker от форума.Неговата е с обикновени маслоустойчиви маркучи и скоби-не е протекла от никъде.Все пак налягане към казанчето няма!

- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Проблем със хидравликата
sasho57 написа:Колега и мойте бяха така омасляваха се отвън, промих казанчето както е описал колегата по горе, купих си маркучи маслоустойчиви със подходящия диаметър,6 лв за 1 метър, свалих старите и ходих при един майстор дето прави маркучи за хидравлични системи, мога да кажа за пловдив къде ходих,(в района на митницата) та там майстора ми постави накрайниците,той там си има машина за тази работа, купих и О-пръстените, поставих си ги на мястото там където са необходими, естественно и нови скоби, монтираш на мястото и си ти. Всичко това за около 100 лв. Монтирах си ги сам така че не мога да кажа колко ще мструва с работата.
От какъв магазин взе тънкостенни маслоустойчиви маркучи колега, аз колкото пъти съм търсил такива маркучи все намирам дебелостенни

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани