Смяна двигател от м10 към м20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Смяна двигател от м10 към м20
Доста схеми търсех из форума но не успях да намеря тази която ми трябва за буксите на двигателите .
Старият двигател е м10б18 монтиран в е30 1988 г троен стоп ,а новият двигател е м20б20 1984 г от е30 двоен стоп .
Навързахме буксите на двигателя ,но а едната букса остават 4 ри кабела на другата остават 2 .
Стартера върти ,но беше прекаленно късно и не стигнахме до палене .Темата я пускам за да видя дали някой може да изнамери схема за да видя за какво са останалите кабели и съответно да ги вържа както трябва .
Старият двигател е м10б18 монтиран в е30 1988 г троен стоп ,а новият двигател е м20б20 1984 г от е30 двоен стоп .
Навързахме буксите на двигателя ,но а едната букса остават 4 ри кабела на другата остават 2 .
Стартера върти ,но беше прекаленно късно и не стигнахме до палене .Темата я пускам за да видя дали някой може да изнамери схема за да видя за какво са останалите кабели и съответно да ги вържа както трябва .

- Bizona
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 2.12.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: Е30
- Мечтае да кара: със ?
- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Re: Смяна двигател от м10 към м20
Това е ,че кабелите който са останали не са тези ....пробвахме да запалиме и резултата е отрицателен .Не се чува бензиновата помпа
Цветовете на кабелите на кръглата букса които останаха са
-бяло с черно(тънък) Пин 16
-кафяво със жълто(тънък) Пин 8
-Черно с синьо 9 пин.
Правоъгълната букса
Синьо с лилаво -пин 2
Цветовете на кабелите на кръглата букса които останаха са
-бяло с черно(тънък) Пин 16
-кафяво със жълто(тънък) Пин 8
-Черно с синьо 9 пин.
Правоъгълната букса
Синьо с лилаво -пин 2

- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Смяна двигател от м10 към м20
За бензиновата помпа е отговорен кабел зелено/лилаво. Ако проблема е само и единствено с включването на бензиновата помпа, търси проблема на друго място. Провери за всеки случай бушон номер 11 (15 амперов).
Свали си схемите от раздел "Мултимедия - > Книги и ръководства" в сайта, лесни са за разчитане.
Успех!
Свали си схемите от раздел "Мултимедия - > Книги и ръководства" в сайта, лесни са за разчитане.
Успех!

- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Re: Смяна двигател от м10 към м20
Бензин има в рейката и до регулаторите вече ,свещите имат искра ,но инжекторите не пускат .Възможни предложения ? При компа има 3 кабела зелен (който е за помпата ) Черен с бяло мисля беше той пуска 12 волта ,и кафяв с червено той незнам за какво е .
Някакви предложения ?Под жабката са 3 кабелите ,на инсталацията на мотора са тия 3 ти .Зеления го захранваме директно с 12 волта
Някакви предложения ?Под жабката са 3 кабелите ,на инсталацията на мотора са тия 3 ти .Зеления го захранваме директно с 12 волта

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Смяна двигател от м10 към м20
При м20-ковата инсталация е за оборотомера но при м40 мисля че няма тези три кабела на инсталацията откъм купето (поне на последното е30 което от м40 слагах м50)и забелязах че няма тази букса със трите кабелчета 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Смяна двигател от м10 към м20
Имахме проблем при релето ,но уж се оправи .Когато въртиме на стартер изчезва масата на дюзите .По интсталацията попринцип всичко е вързано както трябва .
-Ток на свещите има
-Бензиновата помпа качка
-когато принудитело с мост се пусне напрежение към дюзите отварят
-Ток на свещите има
-Бензиновата помпа качка
-когато принудитело с мост се пусне напрежение към дюзите отварят

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Смяна двигател от м10 към м20
премерете добре датчика на хол без обяснения че не е свалян от мотора при смяната и прочеее,иначе кабелите съм ти ги написал на лични че съм ги зимал от друг форум и ше ме бият
П.С. имам готова преходна букса (с голям пин откъм мотора и малък зад бушоните ) ако имаш интерес кажи и м20-ката е запалила
П.С. имам готова преходна букса (с голям пин откъм мотора и малък зад бушоните ) ако имаш интерес кажи и м20-ката е запалила
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Смяна двигател от м10 към м20
ай спрете се малко с малоумните теми ..

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани