Смяна двигател от м10 към м20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по улици без дупки
Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28

Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от Mecho » 02 Юни 2011, 16:17

Доста схеми търсех из форума но не успях да намеря тази която ми трябва за буксите на двигателите .
Старият двигател е м10б18 монтиран в е30 1988 г троен стоп ,а новият двигател е м20б20 1984 г от е30 двоен стоп .

Навързахме буксите на двигателя ,но а едната букса остават 4 ри кабела на другата остават 2 .
Стартера върти ,но беше прекаленно късно и не стигнахме до палене .Темата я пускам за да видя дали някой може да изнамери схема за да видя за какво са останалите кабели и съответно да ги вържа както трябва .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 2.12.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: Е30
Мечтае да кара: със ?

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от Bizona » 02 Юни 2011, 17:44


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по улици без дупки
Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от Mecho » 02 Юни 2011, 22:01

Това е ,че кабелите който са останали не са тези ....пробвахме да запалиме и резултата е отрицателен .Не се чува бензиновата помпа
Цветовете на кабелите на кръглата букса които останаха са

-бяло с черно(тънък) Пин 16
-кафяво със жълто(тънък) Пин 8
-Черно с синьо 9 пин.

Правоъгълната букса

Синьо с лилаво -пин 2
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от S204 » 03 Юни 2011, 10:24

За бензиновата помпа е отговорен кабел зелено/лилаво. Ако проблема е само и единствено с включването на бензиновата помпа, търси проблема на друго място. Провери за всеки случай бушон номер 11 (15 амперов).
Свали си схемите от раздел "Мултимедия - > Книги и ръководства" в сайта, лесни са за разчитане.
Успех! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по улици без дупки
Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от Mecho » 04 Юни 2011, 21:49

Бензин има в рейката и до регулаторите вече ,свещите имат искра ,но инжекторите не пускат .Възможни предложения ? При компа има 3 кабела зелен (който е за помпата ) Черен с бяло мисля беше той пуска 12 волта ,и кафяв с червено той незнам за какво е .
Някакви предложения ?Под жабката са 3 кабелите ,на инсталацията на мотора са тия 3 ти .Зеления го захранваме директно с 12 волта
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от doko » 04 Юни 2011, 23:32

При м20-ковата инсталация е за оборотомера но при м40 мисля че няма тези три кабела на инсталацията откъм купето (поне на последното е30 което от м40 слагах м50)и забелязах че няма тази букса със трите кабелчета :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от Smoocki » 07 Юни 2011, 9:48

Имахме проблем при релето ,но уж се оправи .Когато въртиме на стартер изчезва масата на дюзите .По интсталацията попринцип всичко е вързано както трябва .
-Ток на свещите има
-Бензиновата помпа качка
-когато принудитело с мост се пусне напрежение към дюзите отварят
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от remaka » 07 Юни 2011, 21:57

премерете добре датчика на хол без обяснения че не е свалян от мотора при смяната и прочеее,иначе кабелите съм ти ги написал на лични че съм ги зимал от друг форум и ше ме бият

П.С. имам готова преходна букса (с голям пин откъм мотора и малък зад бушоните ) ако имаш интерес кажи и м20-ката е запалила
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Смяна двигател от м10 към м20

Мнение от ///Явор » 07 Юни 2011, 22:16

ай спрете се малко с малоумните теми ..
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook