Тежък волан при първо завъртане

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Мар 2006, 22:43

VALIO_P написа:
GEGO_N написа:Джанти 15 - ки , оригинални
Гуми 225/65/15 , купени и монтирани чисто нови
.

Доколкото имам представа мисля че този размер гуми не са подходящи за теб - явяват ти се високи. Правилния размер е 205/65/15. Направи си справка - възможните размери освен този са: 225/60/15 , 225/55/16 и 235/45/17
Колеги, престанете....!!!
Това са глупости, нещата не опират до един размер нагоре или надолу... Дайте да говарим по същество!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 02 Мар 2006, 13:30

МАЧКАТОР написа:Възможно е лагерите на макферсоните да са за смяна :mhihi: провери това пич ;)


Едва ли е и от това,
аморт. "Кони" - отпред , нови
демферни тампони , нови
лагери - прегледани, добри са си .


ICE написа : ........се оправя !?!

Точно така , грешка при писането .... :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 04 Мар 2006, 0:25

ICE написа:Колеги, престанете....!!!
Това са глупости, нещата не опират до един размер нагоре или надолу... Дайте да говарим по същество!!!

Просто му посочвам какво е сбъркал/ и според инженерите от BMW/ , а не казвам че това е причината. Пък може моето мнение да му е от полза - нали това е основната цел на този форум.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Мар 2006, 0:06

VALIO_P написа:
ICE написа:!!!

Просто му посочвам какво е сбъркал....
Мисълта ми беше, че един размер нагоре или надолу не е съществен проблем и не би могло да доведе (поне не в този случай)до такъв проблем!

ПП. Точно така, това е смисълът на форума! 8)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Мар 2006, 0:17

VALIO_P написа:
ICE написа:!!!

Просто му посочвам какво е сбъркал....
Мисълта ми беше, че един размер нагоре или надолу не е съществен проблем и не би могло да доведе (поне не в този случай) до посоченият проблем!

ПП. Точно така, това е смисълът на форума! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 05 Мар 2006, 0:21

Ако прочетете внимателно книжката на БМВ за експлоатация ред по ред ще прочетете , че БМВ АГ се е застраховало по тази линия и първоначално въртене на волан и превключване на скоростен лост при ниски темп е нормално пои трудно да става.
На Е36 след смяна на маслата почти промяна няма, леко тегаво в начачалото, на е30-та не съм сменял маслата зимата без грижа и волан и лост
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook