Тежък волан при първо завъртане
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колеги, престанете....!!!VALIO_P написа:GEGO_N написа:Джанти 15 - ки , оригинални
Гуми 225/65/15 , купени и монтирани чисто нови
.
Доколкото имам представа мисля че този размер гуми не са подходящи за теб - явяват ти се високи. Правилния размер е 205/65/15. Направи си справка - възможните размери освен този са: 225/60/15 , 225/55/16 и 235/45/17
Това са глупости, нещата не опират до един размер нагоре или надолу... Дайте да говарим по същество!!!
- gego_n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
МАЧКАТОР написа:Възможно е лагерите на макферсоните да са за смянапровери това пич
Едва ли е и от това,
аморт. "Кони" - отпред , нови
демферни тампони , нови
лагери - прегледани, добри са си .
ICE написа : ........се оправя !?!
Точно така , грешка при писането ....

ICE написа:Колеги, престанете....!!!
Това са глупости, нещата не опират до един размер нагоре или надолу... Дайте да говарим по същество!!!
Просто му посочвам какво е сбъркал/ и според инженерите от BMW/ , а не казвам че това е причината. Пък може моето мнение да му е от полза - нали това е основната цел на този форум.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мисълта ми беше, че един размер нагоре или надолу не е съществен проблем и не би могло да доведе (поне не в този случай)до такъв проблем!VALIO_P написа:ICE написа:!!!
Просто му посочвам какво е сбъркал....
ПП. Точно така, това е смисълът на форума!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мисълта ми беше, че един размер нагоре или надолу не е съществен проблем и не би могло да доведе (поне не в този случай) до посоченият проблем!VALIO_P написа:ICE написа:!!!
Просто му посочвам какво е сбъркал....
ПП. Точно така, това е смисълът на форума!

Ако прочетете внимателно книжката на БМВ за експлоатация ред по ред ще прочетете , че БМВ АГ се е застраховало по тази линия и първоначално въртене на волан и превключване на скоростен лост при ниски темп е нормално пои трудно да става.
На Е36 след смяна на маслата почти промяна няма, леко тегаво в начачалото, на е30-та не съм сменял маслата зимата без грижа и волан и лост
На Е36 след смяна на маслата почти промяна няма, леко тегаво в начачалото, на е30-та не съм сменял маслата зимата без грижа и волан и лост




21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани