Проблем с паленето..(Помагайте)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
Проблем с паленето..(Помагайте)
Здравейте колеги...
Проблемът ми е следният...колата си работи нормално но изведнъж изгасва и после много трудно запалва...като в купето се усеща силна миризма на бензин...вчера ми се случи за първи път..а днес направо едвам се прибрах...имате ли идеи от какво може да е това...знам че тук има доста хора които са си патили от сякви болести по тея е30-ки та затова реших да попита...и най-важното забравих да отбележа че мотора е м40пауууъър...лошото е че тук няколко дни нищо няма да работи и все ще съм притеснен какво и се е случило...
п.п. Колата няма газ и не е имала...
Проблемът ми е следният...колата си работи нормално но изведнъж изгасва и после много трудно запалва...като в купето се усеща силна миризма на бензин...вчера ми се случи за първи път..а днес направо едвам се прибрах...имате ли идеи от какво може да е това...знам че тук има доста хора които са си патили от сякви болести по тея е30-ки та затова реших да попита...и най-важното забравих да отбележа че мотора е м40пауууъър...лошото е че тук няколко дни нищо няма да работи и все ще съм притеснен какво и се е случило...
п.п. Колата няма газ и не е имала...
Последна промяна stillo на 21 Май 2011, 14:28, променена общо 1 път
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с паленето...
Това ми прилича на датчик колянов вал, щом така гасне и после пали трудно. Аномалии в разхода и вървежа забелязал ли си? След празниците я карай на диагностика, да й видят болежката 

- venom888
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: c. София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318i 89
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с паленето...
това със силната миризма на бензин
... ако запали студена, я изгаси след 1-2 минути и провери под колектора задния край на мотора да не олива с бензин 


- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
Re: Проблем с паленето...
Проблема с миризмата на бензин е решен...имало е теч на гориво и ми го оправиха срещу скромните 150евро...обаче проблема с паленето остава... бяха я оправили вървеше си добре...като изключим че и бяха много високи оборотите...обаче днес...отново поизгаснах...на няколко пъти...и сега я оставих пак в сервиза...ама тъпото е че когато я закарах да му покажа пак проблема даже се повозихме малко...колата си работеше безупречно....
Скапана история...и това е оторизиран гараж на БМВ, дано утре да открият проблема че вдруги ден е празника на кралицата..и пак няколко дни ще трябва да крача пеша
И все пак вече много ми се иска да се прибера в БГ и да изхвърля тва м40... Ако някой знае подходящ човек,който може да ми трансплантира м50 нека ми остави телефона му...ще ви бъда благодарен...и човека трябва де от Габрово,ВТ или околноста...

Скапана история...и това е оторизиран гараж на БМВ, дано утре да открият проблема че вдруги ден е празника на кралицата..и пак няколко дни ще трябва да крача пеша

И все пак вече много ми се иска да се прибера в БГ и да изхвърля тва м40... Ако някой знае подходящ човек,който може да ми трансплантира м50 нека ми остави телефона му...ще ви бъда благодарен...и човека трябва де от Габрово,ВТ или околноста...

- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
Re: Проблем с паленето...
Закачиха ми колата на компютър и се оказа че е заминал дебитомерът и от там има проблем с паленето...взех я от сервиза карах я два дни всичко си беше ок ама сега пак стана същия проблем...а в БМВ гаража ми обясниха че струва 500Евро и че бил мъч експензив...
Та искам да попитам има ли някакви разлики в дебитомерите на е30,понеже мисля да поръчам от БГ обаче се притеснявам да не взема различен, и необходимо ли е след като се смени да се закача колата пак към компютър?
Та искам да попитам има ли някакви разлики в дебитомерите на е30,понеже мисля да поръчам от БГ обаче се притеснявам да не взема различен, и необходимо ли е след като се смени да се закача колата пак към компютър?

- geletooo
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 13.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e30
- Мечтае да кара: Plymouth Barracuda
Re: Проблем с паленето...
на дебитомера има номер би трябвало да е 0280200201 или на 04 на края погледни го и си намери с такъв номер
в бош за рециклиран искат четирицифрена сума така че си намери втора употреба
в бош за рециклиран искат четирицифрена сума така че си намери втора употреба
- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
Re: Проблем с паленето...
Смених дебитомера с друг...но проблемът си остава същият...Колата запали без никакви проблеми поработи 15-тина минути и после като тръгнах след 200м угасна отново... явно тея от БМВ гаража не са познали каде е проблема или просто и дебитомера е бил за смяна...смених го със втора употреба така че не съм на 100%сигорен че другият е здрав...ама тук цената му нов е 500евро
Моля ви ако някой знае от какво може да е проблема да споделя..щото е много неприятно да хвърляш луди пари за нещо което в същото време струва жълти стотинки..
Моля ви ако някой знае от какво може да е проблема да споделя..щото е много неприятно да хвърляш луди пари за нещо което в същото време струва жълти стотинки..

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Проблем с паленето..(Помагайте)
бензиновата ти помпа работи ли добре? на мен ми прекъсваше и трябваше да я почуквам от време на време като спре....
- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
Re: Проблем с паленето..(Помагайте)
Не, Проблемът е някъде в електрониката...понеже миналия ден изтриха грешките на комп. и колата работи половин час без проблеми... и после отново угасна
сега я оставих отново при БМВ дилъра дано да я оправят вече че ми писна да наливам пари, а проблема да си остава 


Re: Проблем с паленето..(Помагайте)
слагай газ и не се занимавай с тея гадни бензини, а сега сериозно видяли номер 6 от схемата дали прави достатъчно налягане, щото от него прави точно такъв проблем, а и от помпата, ако ти трябват части пиши на какъв адрес да ти ги пратя и в коя страна- имам ги повечето неща, успех.
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с паленето..(Помагайте)
Тва чудо трябва да запали и без дебитомер, голямо шоу, и по света има като нашите майстори
Както ти писаха, най-вероятно е датчика, а той по принцип се прекъсва някъде, та като запали му размърдай кабела по-сериозно до самия датчик, и до буксата му.
Тука и компове има за 20-а лв, ама там сигурно режат глави, некадърниците.
Не губи мощност, а гасне изведнъж, така ли, поне да знаеш дали отива бензин под налягане до инжекторите.

Както ти писаха, най-вероятно е датчика, а той по принцип се прекъсва някъде, та като запали му размърдай кабела по-сериозно до самия датчик, и до буксата му.
Тука и компове има за 20-а лв, ама там сигурно режат глави, некадърниците.
Не губи мощност, а гасне изведнъж, така ли, поне да знаеш дали отива бензин под налягане до инжекторите.
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: Проблем с паленето..(Помагайте)
щом пали винаги не е бензинова помпа ... ако беше бензинова помпа нямаше да пали никога !
от запушен бензинов филтър по скоро ... и пак много малко вероятно !
и да .. без дебитомер м40-то пали и върви ... но гори като ламя !
да гасне от дебитомер може само, ако той самия задържа вътре и не се движи клапата !
карам го вече 3-та година и няма тайни за мен !
пробвай да откачиш Ламбда сондата ... и покарай без нея ! 2-3 дена ...
от запушен бензинов филтър по скоро ... и пак много малко вероятно !
и да .. без дебитомер м40-то пали и върви ... но гори като ламя !
да гасне от дебитомер може само, ако той самия задържа вътре и не се движи клапата !
карам го вече 3-та година и няма тайни за мен !
пробвай да откачиш Ламбда сондата ... и покарай без нея ! 2-3 дена ...

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани