Масло Mobil Special S 10W40
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re:
павката написа:а наливния мобил как е като качество-с 10/40.15лв литъра
Зле !
kulov написа:..........................
Колата ми е на 15г. и 206 000км и мисля че има още много живот в нея. Така и така вече съм си дал парите, мисля до 1 седмица да го сложа.
Моля за мнения за самото масло Mobil Special S 10W40, както и всеки да каже кой какво масло ползва.
Благодаря предварително!
Не мога да разбера при положение , че искате да си ползвате автомобилите малко повече от гаранцията защо наливате разни полусинтетични/минерални суроватки/цвикове ?!?!?!
А колегата дето е с 15W40 на много километри , като ново може би не се сеща , че това масло грам не му мие двигателя или може би в неговия двигател няма сажди и отлагания ?
Ако искате максимално дълга експлоатация ползвайте само пълна синтетика на основата на ПАО и естери . Имайте предвид , че пълна информация за състава на маслото и неговите качества не се намира лесно . И не е случайно , че тази информация не се пише на етикета . Вискозитета е последното нещо , коeто трябва да гледате за маслото и зависи само от географското положение или най-ниска/най-висока температура за сезона . Все едно да си купувате кола по скоростомера

В БГ вече се предлага и AMSOil ( за тия които не знаят това са хората приложили синтетично масло в автомобилно ДВГ за първи път ) , които имат пълна синтетика 10W40 !
Карането много градско с полусинтетично/минерално масло с пробег над 10 000км си е бавно убиване на двигателя . 123-ките едно време са правели по 1 000 000км с минерално масло ама е сменявано на макс 5000км . Големите пробеци са измислени заради разни малоумни еко-евро норми , а не защото двигателите вече са много яки или маслата много издържливи .
ПС: последно като източих това недоразумение на Мобил от колата , която беше започнала да върти едвам едвам зимата ( колата е 86-та година ) тамън си мислех , че съм за акумулатор или за мотор и смених маслото с пълна синтетика CARLUBE 5W40 от Темпо 24 за 48лв. 5л. тубата просто чак не можах да повярвам ! Колата в най-студените дни въртеше , като полудяла и работеше съвсем равномерно , а с мобила първо , че въртеше трудно , а и в най-студените дни загасваше и трябваше да я паля пак ! Е от това по-добър тест не знам ! Carlube беше абсолютно непозната марка за мен оказа се UK-ейска марка без някакви особенни претенции но явно маслото е истинско . Докато този Мобил беше пълна боза дори за много стар автомобил . Разбира се тези полусинтетични съчинения не трябва да се бъркат със серията Мобил 1 ! Която е доста добра и има съдържание на естери в най-добрите модели ! По форумите в момента се намират и масла внос от Германия на Мотул и Кастрол на съвсем прилични цени така ,че както казах не знам защо си правите експерименти . Само не ми казвайте , че след 200 000км колата си иска полусинтетика

- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re:
melody1 написа:Аз използвам единствено и само масло MOBIL, но е 15W40. В момента ми е за смяна маслото и днес като го преоверявах, цвета му е все едно сега съм го слагал. От както я имам колицата само такова и слагам. Страшно съм доволен. А на твоя агент му кажи, че на всичко в BG не се знае произхода. По печатниците етикетчета и баркодчета колкото искаш. Те мангизи правят пак какво остава за масло.
Слагай си Mobil-a и карай смело. По добре произведено в Турция отколкото в гаража на бай Иван.
Колега този Мобил, който сипваш е голямо менте сигурно, щом не му се променя цвета. Когато си сменя маслото, докато се прибера от сервиза и вече леко е почерняло, което значи че поема гадните отлагания и т.н.
По темата - аз карам само с Мобил, но закупен от официалния вносител за България и съм страшно доволен. Тези масла, които се продават в Метро, съм ги виждал. На тях тубата им даже е различна, пък какво да говорим за маслото в нея. Моят съвет към автора е - разрови се къде около теб има официални представители, защото за тази цена ще си вземеш около 10 пъти по - хубаво масло. Успех!

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Абе мен ме навикаха, че казах че е добре за дизел да се сменя след 6000, а ти за 5 говориш
Мобил 1 е добро масло в дългосрочен аспект и заради високото съдържание на фосфор (ню лайф 0-40 специално). В момента Мобил правят само 5 литрови от големите. 4 литрова не бих купил тъй като е силно съмнително дали Мобил знаят за такова производство
За Амсойл и Редлайн ми се струва, че хич не сме дорасли..

Мобил 1 е добро масло в дългосрочен аспект и заради високото съдържание на фосфор (ню лайф 0-40 специално). В момента Мобил правят само 5 литрови от големите. 4 литрова не бих купил тъй като е силно съмнително дали Мобил знаят за такова производство

За Амсойл и Редлайн ми се струва, че хич не сме дорасли..
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Масло Mobil Special S 10W40
колеги,това за маслото може да изпишем 300 страници и пак всеки ще си има собствено мнение,аз карам моята кола със мегуин 15W40 МИНЕРАЛНО,малко повече от три години и никога несъм имал проблеми с него.колата е на 207000км,мотора е 1.8 м43 и дори зимата в най големия студ си пали без проблем(колата стои на двора не в гараж)
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Колега тук не говорим за кой какво мение има ! А говорим за технически факти ! Сега ти можеш да имаш мнение , че можеш с твоята сток 18-ка да биеш на 400м М3 Е36 . Но техническите данни ще те опровергаят !!! Така е и с маслата ! Има вещества за , които е абсолютно ясно , че са по-добри от други ! Има процеси , които протичат във всеки един двигател и те се отразяават на маслото и това е абсолютно ясно и доказано . От там нататък твоето или моето мнение нямат никакво значение ! Абсолютно ясно е , че минералното и полусинтетичното масло са отживелица и нискокачествен продукт . За това и трябва да бъдат на ниска цена и съответно трябва да се сменяват по-често . Ама някой си бил карал и не знам си какво станало . Абсолютно празни приказки . Ами разбира се , че минералните масла в стари двигатели с карбуратори не могат да се карат повече от 5000км особенно в града . Просто маслото се унищожава от бензина, мръсотията и влагата , които проникват в него и това е абсолютно ясно и доказано . А това , че повечето хора следват легенди и съвети от абсолютно незапознати "специалсити" общо взето води до това , че обикновенно на 200 000км автомобилите вече стават само за скрап . А в Германия хората си ги карат по 500 000км и нямат проблеми . Ама там нямаш възможност да умуваш в сервиза и да разправяш легенди .
BTW AMSOil-а се намира на съвсем прилична цена ! А Red Line има в Хеед .
BTW AMSOil-а се намира на съвсем прилична цена ! А Red Line има в Хеед .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Гледах го Редлайна в Хеед ама цените са..
Няма кой да даде толкова пара за масло, което не е чувал. Амсойла го гледах в Англия и той ми се видя скъпичък.

- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Аве AMSOil го и в БГ вече и не е по-скъп от Кастрол да кажем .
Да си викат колкото си искат двигателя си е техен ако искат и вода да му сипват в маслото .
bum_bum написа:Абе мен ме навикаха, че казах че е добре за дизел да се сменя след 6000, а ти за 5 говориш![]()
....................
Да си викат колкото си искат двигателя си е техен ако искат и вода да му сипват в маслото .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло Mobil Special S 10W40
За 5-40 цената горе-долу е еднаква на литър, даже Амсойла е леко по-евтин, щото литровите не са точно литър ама за 10-40 разликата е страшна, щото е синтетика, а Кастрола е полу. За това казвам, че надали някой ще вземе 10-40 пълна синтетика тук.
Re: Масло Mobil Special S 10W40
bum_bum написа:Гледах го Редлайна в Хеед ама цените са..Няма кой да даде толкова пара за масло, което не е чувал. Амсойла го гледах в Англия и той ми се видя скъпичък.
каква му е цената в хеед просто за информация
аз си го взимам от камскилла
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Без доставката от Камскила е по-евтино, с доставка вече е по-добре от Хеед. Принципно питах вносителя в Европа и не дава добра отстъпка за количества ама пак ми се чини, че множко са си сложили Хеед.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Масло Mobil Special S 10W40
00Cool написа:bum_bum написа:Гледах го Редлайна в Хеед ама цените са..Няма кой да даде толкова пара за масло, което не е чувал. Амсойла го гледах в Англия и той ми се видя скъпичък.
каква му е цената в хеед просто за информация
аз си го взимам от камскилла
118лв за us gallon, 30лв за us quart
Толко ли е хубаво това редлайн, може да взема едно 0в40 да го пробвам как е.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Абе при положение, че е по-скъпо от Мобил1 0-40, което си е доказано не бих се занимавал.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Минали сме на климата в Швеция или търсим всяка възможна икономия на гориво ли та ще караме с 0W нещо си ? Или този вискозитет има някакви други феноменални характеристики , които съм проспал ? Айде тези с новите гаранционни коли мога и да ги разбера ама другите не моа ви разбера
.
BTW сега видях , че внасяш Gulf и Millers , които също са много добър вариант !

BTW сега видях , че внасяш Gulf и Millers , които също са много добър вариант !
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло Mobil Special S 10W40
Имай предвид , че съветника е направен да угоди на една камара изисквания от , които нито едно не е колата ти да не се чупи 1 000 000 км ! По-скоро основното изискване е ако може да изкара някак си гаранцията и след това да се разпадне мигновено и в същото време да отговаря на нормите за удължен пробег и ниска консумация на гориво . Защото само от съпротивлението , което намалява с рядкото масло може да ти падне разхода достатъчно , че да се изпълнят изискванията за CO2 ( въглероден двуокис ) . Които емисии не се мерят на магистралата с 200км/ч а на някакъв стенд почти на празен ход и някакви средни обороти . Нищо , че всъщност автомобилите носят около 10% от глобалното замърсяване докато промишлеността и енергетиката носи останалите 90% . Иначе казано ти си джиткаш със скъпо масло и катализатор а до вас теца си дими , като полудел и може и нищо да не плати ако е в нужните квоти . Но какво да се прави дребния данъкоплатец е н@@@ан винаги нищо , че всъщност основните приходи на чиновниците идват от него ............ Но това е съвсем друга история . Общо взето маслото с най-висок HS/HT пази двигателя най-много . Въпреки , че казват , че над 3,5 вече не е чак толкова голямо влиянието . Но както може би някой ще се досети масло с вискозитет 0W-20 не може да има HS/HT над 3 . Докато 20W-60 може да има над 7 !!! Има няма два пъти по-здраво масло
. А естерния 20W-60 се изпомпва до -35 градуса за разлика от минералния дето на -15 е грес
. Общо взето маслата са една необятна територия но едно е сигурно естерите са най-добри , след това ПАО и след това разните отлагания , които са останали от производството на по-качествените бази и присадки . Нещо като цвика , който остава след изваждането на маслото от млякото
. Или по друг начин казано 1 кисело мляко може да го разредиш с 1 литър и с 5 литра вода и все си е Айрян
. А пък млякото може да е краве или биволско и все си е кисело
.







41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани