По-голям интеркулер за TDS?
Модератор: Технически модератори
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Ами да аз супер много се зарибих... Щом оня изрод вади 270 коня с баси пушека с 12мм бутало, значи би трябвало ние да можем да изтръгнем 220 коня с 11мм
Друго...Владобате, хем казваш че влиза в авариен режим, хем казваш че си карал на 1.9... И друго да те питам, тая по-малка шайба може ли да се сложи на стоковата помпа?
Турбините гт2256в държат до около 240-250 коня така, че няма да има проблем относно въздуха.За аварийния режим.... няма нужда от по-големи стойности от 1.5-1.6 бара според мен, понеже познат с Алфа
вади 211 коня на 1.5 бара...
Доколкото разбрах от "мапер" нямало да бъде проблем сработването на помпата и турбото
Така че за сега остава проблема с помпата и горивото
Пък току виж съм уцелил с тези на Мерца 

Друго...Владобате, хем казваш че влиза в авариен режим, хем казваш че си карал на 1.9... И друго да те питам, тая по-малка шайба може ли да се сложи на стоковата помпа?
Турбините гт2256в държат до около 240-250 коня така, че няма да има проблем относно въздуха.За аварийния режим.... няма нужда от по-големи стойности от 1.5-1.6 бара според мен, понеже познат с Алфа

Доколкото разбрах от "мапер" нямало да бъде проблем сработването на помпата и турбото

Така че за сега остава проблема с помпата и горивото


Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: По-голям интеркулер за TDS?
vladobate написа:...че нали над 1.5бара вече няма смисъл че на 3-та 4-та секунда забива муцуната. Иначе мотора ще издържи дота голям надув и даже мисля до 1.7 без проблем може да се кара по-така ( аз мойта съм я пробвал до 1.9 и държи гадът )...
Използвам този цитат за да вметна едно допълнение - има огромна разлика в механичното натоварване на двигателя (а също и топлинното) при 1,9 бара със стандартния турбокомпресор и пак толкова, но с "голямо турбо". Без да съм сигурен, подозирам дори, че на 1,9 бара със стандартното турбо мощността е по-ниска отколкото на 1,7 бара пак с него.
С "голямо турбо" е съвсем нормално, дори на 1,2 бара, двигателят да извади по-висока мощност отколкото със стандартното на 1,7.
Лошото е, че за да запази до известна степен поведението на ниски обороти ако се монтира по-голямо турбо (за висока крайна мощност), турбото е силно пожелателно да бъде dual ball bearing, а цените им започват от около 1500 лв, т.е. тунинг в стил "старт от скрапа" ще се окаже неприложим. Аз лично бих си позволил да дам следния съвет - търсете помпа с по-голямо бутало едва след като сте стигнали лимита на тази - фактът, че се скъсват да пушат с оригиналната помпа на мен ми подсказва, че има място за още въздух преди помпата да омалее, а повече въздух влиза с различен хардуер (турбина, колектори, ауспух, кулери, разпр. валове или комбинация от тях) и силно подобрено охлаждане на въздуха, и ако не можете само да си напишете чипа, и имате съмнения, че никой няма да може да го напише - може да се мине на VE помпа.
Та накратко дори и ротор с 15мм бутало да се сложи, ако интеркулерът е колкото кибритена кутия и турбинното колело на турбокомпресора е толкова малко, няма как да мине въздуха... е, ще дойдат едни 5-10 коня, но дължината на пушека ще се утрои.,,
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Явно трябва да се търси решение в променливата геометрия. Според мен трябва да се гони подкарване на турбо от 3.0д то е най-лесно за поставяне на нашите коли. Само трябва да се измисли как да се управлява геометрията.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Postman написа:vladobate написа:...че нали над 1.5бара вече няма смисъл че на 3-та 4-та секунда забива муцуната. Иначе мотора ще издържи дота голям надув и даже мисля до 1.7 без проблем може да се кара по-така ( аз мойта съм я пробвал до 1.9 и държи гадът )...
Използвам този цитат за да вметна едно допълнение - има огромна разлика в механичното натоварване на двигателя (а също и топлинното) при 1,9 бара със стандартния турбокомпресор и пак толкова, но с "голямо турбо". Без да съм сигурен, подозирам дори, че на 1,9 бара със стандартното турбо мощността е по-ниска отколкото на 1,7 бара пак с него.
С "голямо турбо" е съвсем нормално, дори на 1,2 бара, двигателят да извади по-висока мощност отколкото със стандартното на 1,7.
Лошото е, че за да запази до известна степен поведението на ниски обороти ако се монтира по-голямо турбо (за висока крайна мощност), турбото е силно пожелателно да бъде dual ball bearing, а цените им започват от около 1500 лв, т.е. тунинг в стил "старт от скрапа" ще се окаже неприложим. Аз лично бих си позволил да дам следния съвет - търсете помпа с по-голямо бутало едва след като сте стигнали лимита на тази - фактът, че се скъсват да пушат с оригиналната помпа на мен ми подсказва, че има място за още въздух преди помпата да омалее, а повече въздух влиза с различен хардуер (турбина, колектори, ауспух, кулери, разпр. валове или комбинация от тях) и силно подобрено охлаждане на въздуха, и ако не можете само да си напишете чипа, и имате съмнения, че никой няма да може да го напише - може да се мине на VE помпа.
Та накратко дори и ротор с 15мм бутало да се сложи, ако интеркулерът е колкото кибритена кутия и турбинното колело на турбокомпресора е толкова малко, няма как да мине въздуха... е, ще дойдат едни 5-10 коня, но дължината на пушека ще се утрои.,,
Това е точно така,с изключение на тунинг /в този случаи/ ротора за помпата.
Голямо бутало=на налягане ,не само количество.
Причината за пушька се дьлжи на неправилно хомогенизиране на горвната смес.
А камеренн мотор какьвто е м51 има лимит и за гориво и за вьздух.
Авго викаш еди кои си с еди що си дигнал много коне,да ама тои чиляка е с дирекно впрскване,а там гориво с кофата можеш да наливаш ,да не говорим колко пьти е по голямо налягането на впрьскване ,което е ясно какьв + дава.
Даи ми точно кординати да огледам тая мерцовата помпа и ще ти барна една подсилена долничка специално за теб
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Пресиян Василев написа:Това е точно така,с изключение на тунинг /в този случаи/ ротора за помпата.
Голямо бутало=на налягане ,не само количество.
Причината за пушька се дьлжи на неправилно хомогенизиране на горвната смес.
А камеренн мотор какьвто е м51 има лимит и за гориво и за вьздух.
Авго викаш еди кои си с еди що си дигнал много коне,да ама тои чиляка е с дирекно впрскване,а там гориво с кофата можеш да наливаш ,да не говорим колко пьти е по голямо налягането на впрьскване ,което е ясно какьв + дава.
Ако налягането на впръскване решаваше проблемите с "неправилно хомогенизиране на горивната смес", щеше да има тенденция да се ползват големи бутала в помпите... Да не забравяме, че малко бутало означава, че ъгъла на завъртане на кол. вал, за който става впръскването, е по-голям, отколкото при голямо бутало, т.е. еднаква циклова порция я впръсваш по-бавно и тя по-бавно се включва в процеса на горене, респективно двигателят работи много по-меко отколкото ако впръснеш същото гориво 2 пъти по-бързо (за 20* з.к.в. вместо за 40* з.к.в. - * з.к.в. = градуса от завъртането на коляновия вал).
Представи си още по-екстремен случай - бутало 15мм, впръскваш максимална порция за 5* з.к.в., налягането след като отвори иглата на разпръсквача се покачва много повече отколкото с 9 мм бутало, респективно "далекобойността" на струйния факел е много по-голяма от необходимото и половината гориво се лепи по стената на бренера (подобно например на това, което се случва при слойното смесообразуване при М-процес) и след като се изпари и самозапали, буквално се взривява, защото едновременно изгаря много голяма част от подадената циклова порция, а не както при малко бутало, където тя се включва прогресивно в процеса на смесообразуване и горене.
И така не е готино, нали


Всмисъл всеки прави тунинг според както го разбира, но пак такъв е и резултата - при някой колите вървят и пушат, при други вървят и не пушат, а понякога пък хем не вървят, хем пушат (както е моя в момента, но си е така от завода, та не ме е срам)

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Мнго си прав разбира се ,в повечето случаи на селски тунинг ,мнооого пушат ,а вьрвят по лошо и от заводско .
Специално при Авго ,работата отива вече на друг ротор ,тои няма повече на кьде да кара сьс заводската карантия .трябва да навлиза по сериозния тунинг ,стига да може и иска разбира се .
Успех и на твоя проек ,а какьв е тои ,ако не е таина
Специално при Авго ,работата отива вече на друг ротор ,тои няма повече на кьде да кара сьс заводската карантия .трябва да навлиза по сериозния тунинг ,стига да може и иска разбира се .
Успех и на твоя проек ,а какьв е тои ,ако не е таина
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Браво бе братя . Postman е абслолютно прав за надува. На 1.9бара върви по-лошо от 1.5-1.6 където според мен е оптималния вариант за мойта поне където там се чувства най-добре. Имам предвид че е с чип и в тоя диапазон на макс. надув горивото е тамън и турбопътища и въобще за дадената комбинация е добре върви много и не пуши . Та идеята беше да кажа че мотора държи и на високо налягане ама пък и другия момент с много въздух че върви повече е невправилно в смисъл докато се стигне до правилната смес с повишените данни на гориво и въздух хубаво ама по-нататък трябва да се търси нов баланс. Та може би наистина си трябва тунинг на турбопътищата първо включая и интеркулера , а после друго щото стоковата турбинка си има повер за повече въздух пък и лага ще е по-малък поради по-бързото и развъртане и после се мисли за по-голяма турбина наистина задължително и повече от препоръчително с променлива геометрия заради ниските , ся каква от къде е друг въпрос. Поне мое мнение че това е малко по-евтиния подход като за начало , а после кат се види че има мегдан за повече гориво се търсят чаркалъци за ГНП и дюзи. Само ми се иска тия необходими промени да останат в рамкита на ненарушаване целостта на визията на автомобила демек евридейка с повишена мощност която да си я караш дълго и щастливо , а не драгстер за два дена и половина. Мое мнение , пък и то това си е по-трудното иначе флекса и големите кулери и труби дет стърчат е да ама грозно.
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Пресиян Василев написа:Успех и на твоя проек ,а какьв е тои ,ако не е таина
2,8 турбодизел (RD28T) в Nissan (VE помпа

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Аз сега съм посадил няколко цилиндрови глави и чакам да порастнат
Сега сериозно. Нека се придържаме към темата и разглеждаме принудителното пълнене на тдс-ите и как то да се подобри с минимални вложения. Ясно е че тук не сме се събрали милионери и искаме от нищо нещо да направим. Та старт от скрапа си е нашата тема.
Нека някой да каже в друг модел автомобил (без значение от марката) какви по-големи интеркулери се влагат и да започваме търсенето на такива. Ако не тук има 3 варианта на които аз лично съм се спрял...
http://tuning-parts.bg/vazdushni/80/
http://tuning-parts.bg/vazdushni/81/
http://tuning-parts.bg/vazdushni/333/
Въпросът вече е с колко ще падне налягането и ще се увеличи лагът при трите варианта изложени по-горе. Имайте предвид, че при моята кола, ще тряба да се увеличи дължината на турбопътищата, поради множеството тръби пред оригиналният интеркулер. Та в тази връзка искам да питам дали ако се сложат по-малки като диаметър пътища преди вече по-големият интеркулер, няма да се избегне този пад на налягане и повишаването на лагът?
По-горните въпроси са породени от невъзможността ми да си купя трите кулера и да си правя експерименти с тях на диното на Хеед91.
Иначе това ще е най-правилният начин на действие.
Случайно някой да има БМВ интерфейс+лаптоп с който може да следи живи данни тук в СФ? Поне като сложим някога новият интеркулер да видим преди него как е и после след него каква е промяната в температурата на входящия въздух.
Гледам из UK форумите обсъждат интеркулер от Volvo T5 като доста добър ъпгрейд на тдс интеркулера. Някой да е чувал нещо?

Сега сериозно. Нека се придържаме към темата и разглеждаме принудителното пълнене на тдс-ите и как то да се подобри с минимални вложения. Ясно е че тук не сме се събрали милионери и искаме от нищо нещо да направим. Та старт от скрапа си е нашата тема.

Нека някой да каже в друг модел автомобил (без значение от марката) какви по-големи интеркулери се влагат и да започваме търсенето на такива. Ако не тук има 3 варианта на които аз лично съм се спрял...
http://tuning-parts.bg/vazdushni/80/
http://tuning-parts.bg/vazdushni/81/
http://tuning-parts.bg/vazdushni/333/
Въпросът вече е с колко ще падне налягането и ще се увеличи лагът при трите варианта изложени по-горе. Имайте предвид, че при моята кола, ще тряба да се увеличи дължината на турбопътищата, поради множеството тръби пред оригиналният интеркулер. Та в тази връзка искам да питам дали ако се сложат по-малки като диаметър пътища преди вече по-големият интеркулер, няма да се избегне този пад на налягане и повишаването на лагът?
По-горните въпроси са породени от невъзможността ми да си купя трите кулера и да си правя експерименти с тях на диното на Хеед91.

Случайно някой да има БМВ интерфейс+лаптоп с който може да следи живи данни тук в СФ? Поне като сложим някога новият интеркулер да видим преди него как е и после след него каква е промяната в температурата на входящия въздух.
Гледам из UK форумите обсъждат интеркулер от Volvo T5 като доста добър ъпгрейд на тдс интеркулера. Някой да е чувал нещо?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Иво ние ,както каза не сме милионери,и старт от скрапа е преоритета.Та искам да кажа гледаме какво са постигнали в чужденеция и копираме.
Вьпроса разбира се е в кулер ,турбопьтища и тьи натаьк .Челен кулер му е маиката ,ама аз не бих си поразил колата,затова ,надуи я твоита кочина и слагаи един манометьр вьтре да гледаш кво става
Вьпроса разбира се е в кулер ,турбопьтища и тьи натаьк .Челен кулер му е маиката ,ама аз не бих си поразил колата,затова ,надуи я твоита кочина и слагаи един манометьр вьтре да гледаш кво става
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Пресиян Василев написа:Иво ние ,както каза не сме милионери,и старт от скрапа е преоритета.Та искам да кажа гледаме какво са постигнали в чужденеция и копираме.
Вьпроса разбира се е в кулер ,турбопьтища и тьи натаьк .Челен кулер му е маиката ,ама аз не бих си поразил колата,затова ,надуи я твоита кочина и слагаи един манометьр вьтре да гледаш кво става
Ами кат изкарам колата от бокса това е първото, което ще направя

http://tuning-parts.bg/52mm-vdo-type/1326/
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Пресиян Василев написа:Postman написа:vladobate написа:...че нали над 1.5бара вече няма смисъл че на 3-та 4-та секунда забива муцуната. Иначе мотора ще издържи дота голям надув и даже мисля до 1.7 без проблем може да се кара по-така ( аз мойта съм я пробвал до 1.9 и държи гадът )...
Използвам този цитат за да вметна едно допълнение - има огромна разлика в механичното натоварване на двигателя (а също и топлинното) при 1,9 бара със стандартния турбокомпресор и пак толкова, но с "голямо турбо". Без да съм сигурен, подозирам дори, че на 1,9 бара със стандартното турбо мощността е по-ниска отколкото на 1,7 бара пак с него.
С "голямо турбо" е съвсем нормално, дори на 1,2 бара, двигателят да извади по-висока мощност отколкото със стандартното на 1,7.
Лошото е, че за да запази до известна степен поведението на ниски обороти ако се монтира по-голямо турбо (за висока крайна мощност), турбото е силно пожелателно да бъде dual ball bearing, а цените им започват от около 1500 лв, т.е. тунинг в стил "старт от скрапа" ще се окаже неприложим. Аз лично бих си позволил да дам следния съвет - търсете помпа с по-голямо бутало едва след като сте стигнали лимита на тази - фактът, че се скъсват да пушат с оригиналната помпа на мен ми подсказва, че има място за още въздух преди помпата да омалее, а повече въздух влиза с различен хардуер (турбина, колектори, ауспух, кулери, разпр. валове или комбинация от тях) и силно подобрено охлаждане на въздуха, и ако не можете само да си напишете чипа, и имате съмнения, че никой няма да може да го напише - може да се мине на VE помпа.
Та накратко дори и ротор с 15мм бутало да се сложи, ако интеркулерът е колкото кибритена кутия и турбинното колело на турбокомпресора е толкова малко, няма как да мине въздуха... е, ще дойдат едни 5-10 коня, но дължината на пушека ще се утрои.,,
Това е точно така,с изключение на тунинг /в този случаи/ ротора за помпата.
Голямо бутало=на налягане ,не само количество.
Причината за пушька се дьлжи на неправилно хомогенизиране на горвната смес.
А камеренн мотор какьвто е м51 има лимит и за гориво и за вьздух.
Авго викаш еди кои си с еди що си дигнал много коне,да ама тои чиляка е с дирекно впрскване,а там гориво с кофата можеш да наливаш ,да не говорим колко пьти е по голямо налягането на впрьскване ,което е ясно какьв + дава.
Даи ми точно кординати да огледам тая мерцовата помпа и ще ти барна една подсилена долничка специално за теб
Е аз това го казах за многото коне на комън реила не за нафтоподаването, а за турбото, че то ще е достатъчно

Та за помпата на Мерца, тези данни не ти ли стигат ? ЕДна от тези 2-те е ако не ме лъжат...
http://www.dieselevante.it/fuelpumps/in ... 5%0ARE+22+
http://www.dieselevante.it/fuelpumps/in ... 5%0ARE+22+
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Помпите на Мерца не стават..... Оня пич от финландия ко разправя, че сложил просто тая механичната помпа от 524тд и тя вече си била с 12мм бутало и всичко си бачка....
Значи има вариант да се направи плуг енд плей на 2те помпи ? И също не може ли да се сътвори една от тези 2те като и се вземе просто буталцето и нещо друго там ако може и трябва
Значи има вариант да се направи плуг енд плей на 2те помпи ? И също не може ли да се сътвори една от тези 2те като и се вземе просто буталцето и нещо друго там ако може и трябва

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: По-голям интеркулер за TDS?
В един от смислените постове забелязах това:
....и мисля,че не е правилно(ако става въпрос за роторно гнп).
Ъгъла (поне според мен) е без никакво значение спрямо дебелината на нагнетателният елемент.Тъй като пред него стой роторна плочка и тя се движи с еднакви обороти от вала(или оста на гнп)и гърбиците й определят налягането.. Ако става въпрос за промяна на дължината на същият елемент ,то тогава цялата центровка е нормално да се обърка,но това е друга е тема....
само да вметна -гнп-тата на м51 мотора са с ресурс между 140-150киловата(без резервите).Мисля,че при точна смес(от към въздух) 220коня са съвсем достъпни за тези помпи.
Всичко пасва дотолкова за да се събере гнп-то и да работи и дотук.
Отворите за карбланш на нафтата на тази ос на различни разстояния от това което прави ''плочката''.С две думи работи само,ако й се опъне и жило.
Друго интересно киловатите на механичното гнп(с голямата ос) са по-малко
Да не забравяме, че малко бутало означава, че ъгъла на завъртане на кол. вал, за който става впръскването, е по-голям, отколкото при голямо бутало
....и мисля,че не е правилно(ако става въпрос за роторно гнп).
Ъгъла (поне според мен) е без никакво значение спрямо дебелината на нагнетателният елемент.Тъй като пред него стой роторна плочка и тя се движи с еднакви обороти от вала(или оста на гнп)и гърбиците й определят налягането.. Ако става въпрос за промяна на дължината на същият елемент ,то тогава цялата центровка е нормално да се обърка,но това е друга е тема....
само да вметна -гнп-тата на м51 мотора са с ресурс между 140-150киловата(без резервите).Мисля,че при точна смес(от към въздух) 220коня са съвсем достъпни за тези помпи.
AVGO написа:Помпите на Мерца не стават..... Оня пич от финландия ко разправя, че сложил просто тая механичната помпа от 524тд и тя вече си била с 12мм бутало и всичко си бачка....
Значи има вариант да се направи плуг енд плей на 2те помпи ? И също не може ли да се сътвори една от тези 2те като и се вземе просто буталцето и нещо друго там ако може и трябва
Всичко пасва дотолкова за да се събере гнп-то и да работи и дотук.
Отворите за карбланш на нафтата на тази ос на различни разстояния от това което прави ''плочката''.С две думи работи само,ако й се опъне и жило.
Друго интересно киловатите на механичното гнп(с голямата ос) са по-малко

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: По-голям интеркулер за TDS?
Знам, че нищо не знам, ама докато четох ме прасна една идея в главата. Та една кислородна бутилка в багажника и един вентил няма ли да вкара необходимото количество кислород(чист).
А някой може ли да ми каже какво трябва да е съотношението нафта/въздух. Защото от сайта който е дал колегата за буустметъра има и такива които мерят и съотношението, до колко ще са верни
А някой може ли да ми каже какво трябва да е съотношението нафта/въздух. Защото от сайта който е дал колегата за буустметъра има и такива които мерят и съотношението, до колко ще са верни

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани