Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Здравейте,
Автомобилът е БМВ Е65 745 бензин и имам проблем след смяна на диференциала.
Закупих диференциал втора употреба. По него няма лепенки!, но номерата на отливките съвпадат и е за съответният модел според продавача. След смяната работи добре, няма щракане и тропане, но при рязко ускоряване и после рязко спиране се включва АВАРИЕН РЕЖИМ (може да е само при ускорение или само при самото спиране???)!?
Автомобилът е на 135000км и сервизиран преди около 1000км, включително дискове, накладки и всичко походовата част.
ПОМОГНЕТЕ
))
Утре я закачам на компютър…
Автомобилът е БМВ Е65 745 бензин и имам проблем след смяна на диференциала.
Закупих диференциал втора употреба. По него няма лепенки!, но номерата на отливките съвпадат и е за съответният модел според продавача. След смяната работи добре, няма щракане и тропане, но при рязко ускоряване и после рязко спиране се включва АВАРИЕН РЕЖИМ (може да е само при ускорение или само при самото спиране???)!?
Автомобилът е на 135000км и сервизиран преди около 1000км, включително дискове, накладки и всичко походовата част.
ПОМОГНЕТЕ

Утре я закачам на компютър…
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
За такива специфични проблеми бих те посъветвал да посетиш лицензиран представител на БМВ... да ти кажат в какво се състои проблемът...пък вече за отстраняването му го направи където прецениш...
Всичко друго може да е загуба на време...и пари!
Всичко друго може да е загуба на време...и пари!

Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
pironkov написа:За такива специфични проблеми бих те посъветвал да посетиш лицензиран представител на БМВ... да ти кажат в какво се състои проблемът...пък вече за отстраняването му го направи където прецениш...
Всичко друго може да е загуба на време...и пари!
Точно така мисля да направя, но съм се притеснил и търся информация от всякъде

Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
ЗАКЛЮЧЕНИЕ !
Колеги, проблеми със скоростната кутия се появяват след смяна на маслото!!! Процедурат е стандартна, НО Е ВАЖНОДА СЕ ИЗВЪРШВА ОТ КОМПЕТЕНТНИ ЛИЦА занимаващи се с БМВ автомобили!!! В противен случай последствията са неизбежни.
Рязкото превключване на скоростите е довело до скапване на дифернциала и следователно щети по скоростната кутия. Предстои ми изненада за последствията по скоростите.....
Грижете се за своите хубавици
Колеги, проблеми със скоростната кутия се появяват след смяна на маслото!!! Процедурат е стандартна, НО Е ВАЖНОДА СЕ ИЗВЪРШВА ОТ КОМПЕТЕНТНИ ЛИЦА занимаващи се с БМВ автомобили!!! В противен случай последствията са неизбежни.
Рязкото превключване на скоростите е довело до скапване на дифернциала и следователно щети по скоростната кутия. Предстои ми изненада за последствията по скоростите.....

Грижете се за своите хубавици
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
tonecca написа:ЗАКЛЮЧЕНИЕ !
Колеги, проблеми със скоростната кутия се появяват след смяна на маслото!!! Процедурат е стандартна, НО Е ВАЖНОДА СЕ ИЗВЪРШВА ОТ КОМПЕТЕНТНИ ЛИЦА занимаващи се с БМВ автомобили!!! В противен случай последствията са неизбежни.
Рязкото превключване на скоростите е довело до скапване на дифернциала и следователно щети по скоростната кутия. Предстои ми изненада за последствията по скоростите.....![]()
Грижете се за своите хубавици
Колега...сега вече потвърждаваш моята теза, че е по-добре да не се пипа маслото на скоростната кутия...то за това си пише LIFETIME OIL!
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
След разглеждане на всички възможни форуми за БМВ Е65
Моят съвет е, че маслото на скоростите Трябва да се сменя, особено за автомобили над 200х.км (аз за съжаление избързах...) НАЙ-ВАЖНОТО е тази процедура да се извърши от компетентни лица, който вече са се справили с смяната, лицензирани сервизи.
))))
Моят съвет е, че маслото на скоростите Трябва да се сменя, особено за автомобили над 200х.км (аз за съжаление избързах...) НАЙ-ВАЖНОТО е тази процедура да се извърши от компетентни лица, който вече са се справили с смяната, лицензирани сервизи.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
lifetime в Германия и lifetime в България разликата е над половин милион километра 


- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Stanchev написа:lifetime в Германия и lifetime в България разликата е над половин милион километра
Точно това щях да кажа и аз. Тези кутии за изчислени да изкарат по 400-500 хил км.
Проблема е че в БГ колите вече идват на тези километри и на финалната права на техния живот, а ние се опитваме да ги върнем обратно към живота. За това пише lifetime.
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Марти...ти кво' мислиш...да се сменя ли или не?
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
pironkov написа:Марти...ти кво' мислиш...да се сменя ли или не?
Лично аз бих си го сменил.
Няма какво практически да се развали от смяната на масло.
В крайна сметка нищо лошо не правиш.
Всичко останало са паранои.
Мине ли колата 200к от нова хвърляй маслото и след това на всеки 60-70к.
Иначе всеки си знае за себе си. Това е мое лично мнение.
И все пак ако се сменя, правете го в оторизирани сервизи, не при бай Иван...
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Причина и отстраняване на проблема по откритата тема:
Целият проблем при мен беше от грешен Диференциал!!! Проблемите идваха от това, че е за модел 745д (моята е 745i
) - различно предавателно число и това тотално побърка колата.
След монтаж на Диференциал предназначен за модела ( предавателно отношение 3.38 за 745i модел) колата заработи перфектно и за щастие не съм си докарал допълнителни повреди.
Относно смяната на масло - сменяйте смело, само в компетенти сервизи. Лесна и стандартна процедура
Поздрави
Целият проблем при мен беше от грешен Диференциал!!! Проблемите идваха от това, че е за модел 745д (моята е 745i

След монтаж на Диференциал предназначен за модела ( предавателно отношение 3.38 за 745i модел) колата заработи перфектно и за щастие не съм си докарал допълнителни повреди.
Относно смяната на масло - сменяйте смело, само в компетенти сервизи. Лесна и стандартна процедура
Поздрави

Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
радвам се колега, че проблема ти е решен...аз все още съм скептично настроен към смяната... 

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
pironkov написа:радвам се колега, че проблема ти е решен...аз все още съм скептично настроен към смяната...
Колега, най-дългата гаранция, която може да ти дадат от БМВ, е 120х километра. Това е lifetime за тях. Маслото в автоматика твърдо трябва да се сменя и мисля, че 200к за първата смяна са доста км.
I love the sound of V8 in the morning...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Да ме прощаваш колега за смяната на масло в спец сервизи. Самата смяна се прави по строго определена продедура, ако не я спазиш резултата и ниско ниво на маслото, неправилна работа на помпата или турбина, както искаш я наричай, износване на зъбните колела и в крайна сметка нова кутия.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани