гръмна ми турбото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: гръмна ми турбото
Информативно знам че рециклирането на турбо специално за 730д е 1500лв. Ново е около 2500лв. Дано да не ми се налага да взимам такова решение, но мисля че бих избрал рециклирането като вариянт, с оглед на това че ново е около 1/4 - 1/3 от цената на автомобила. Съчувствам на колегата и желая успех! 

- КИРО
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36,Е 38,Е 65
Re: гръмна ми турбото
За нова ми искаха около 2600 лв.
Рециклирана /Реал Турбо в София / - 800 лв. без гаранция
Рециклирана с 6м. гаранция - 1100 лв.В момента съм с такава, вече почти 1 г. и нямам никакви проблеми засега с нея, разбира се никога не я гася веднага след като съм я настъпвал яко/.
А това за климатика от утре започвам да го прилагам.
Рециклирана /Реал Турбо в София / - 800 лв. без гаранция
Рециклирана с 6м. гаранция - 1100 лв.В момента съм с такава, вече почти 1 г. и нямам никакви проблеми засега с нея, разбира се никога не я гася веднага след като съм я настъпвал яко/.
А това за климатика от утре започвам да го прилагам.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: гръмна ми турбото
Взимай нова не се замисляй. Прекарай я през някоя фирма и си дръпни ДДС-то. Давал съм за рециклаж много турбини и 2/3 от тях са давали фера. Последно имах разправии с едно Е60, имаше 3-ри пъти свали-качи и чисти всичко от маслото, накрая едно новичко и всичко си заспа. Турбото е консуматив, през определен пробег се сменя. Обикновенно е около 100к - 120к км. Ако нямаш толкова кинти търси някоя тоталка на малко километри и с доказано сервизно минало. Турбо колите не са евтини за поддръжка, не че бензиновите атмосферни са и там тракат едни ваноси, едни бубини пресветкват 


На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
- bobi_7609
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 13.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730d
- Мечтае да кара: незнам засега 730d
- Детайли за колата: Яка
Re: гръмна ми турбото
Дадох го на Митко турбото за ремонт цена 800лв.след като го монтирам ще пиша как е станало.Има добри отзиви за въпросния човек ходих до сервиза му.То са едни стендове едни чудесии дано стане добре.Съгласен сам с колегите за ново но имало доста Китаиски а това вече ще е прецакване.100% оригинално 3200лв.аиде нема нужда.
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: гръмна ми турбото
има и нещо друго!Както каза Кита турбокомпресора достига доста сериозни обороти и при едно внезапно гасене на двигателя,турбината остава бес масло,и така се върти почти на сухо докато не спре.Това може би е най-голямото нещастие което може да и се случи.
А колега Брайтан,ти спомена че започнало да се чува!Би ли споделил за какъв период от време се появи проблема и колко силен беше шумът,ако мога така да се изразя.И още как беше разхода на масло преди и след като оправи?
А колега Брайтан,ти спомена че започнало да се чува!Би ли споделил за какъв период от време се появи проблема и колко силен беше шумът,ако мога така да се изразя.И още как беше разхода на масло преди и след като оправи?
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: гръмна ми турбото
Дифашир написа:има и нещо друго!Както каза Кита турбокомпресора достига доста сериозни обороти и при едно внезапно гасене на двигателя,турбината остава бес масло,и така се върти почти на сухо докато не спре.Това може би е най-голямото нещастие което може да и се случи.
А колега Брайтан,ти спомена че започнало да се чува!Би ли споделил за какъв период от време се появи проблема и колко силен беше шумът,ако мога така да се изразя.И още как беше разхода на масло преди и след като оправи?
Адаш не е точно така турбинката не остава беС масло а и не в това е проблема.Малката част масло което остава в турбината след изгасянето на двигателя,се изпича и става на прах /от високата температура/ и понеже няма кой да я охлади тя се пука или части в нея се пукат т.н.
Re: гръмна ми турбото
До колкото помня един колега от форума, хидро инжинер ми беше споменавал, че турбините при колите се проектират така, че да Закопаят поне два-три двигателя,на практика обаче се постига обратното. Не защото са калпави или консуматив,а защото не се експлоатират правилно.
Това за юркането и изчакването преди да угасим е едно на ръка, много важно е сутрин или въобще при студен двигател да караме спокойно колата не докато загрее температурата на водата ,а самото малсо да достигне оптимална работна температура,обикновено след 15-20минути. Все пак зависи зима ли е лято и т.н. И третото е хубавото масло.
Според мен спазвайки тези основни правила не би трябвало да мсеняш турбини като консуматив. Другото което е, има един сервиз но не е в София,занимават се с рециклиране на турбини и взимат на половина разбирайте 400-500лв , един приятел ходи при тях. Като проверя какво са свършили ще пиша подробности.
Това за юркането и изчакването преди да угасим е едно на ръка, много важно е сутрин или въобще при студен двигател да караме спокойно колата не докато загрее температурата на водата ,а самото малсо да достигне оптимална работна температура,обикновено след 15-20минути. Все пак зависи зима ли е лято и т.н. И третото е хубавото масло.
Според мен спазвайки тези основни правила не би трябвало да мсеняш турбини като консуматив. Другото което е, има един сервиз но не е в София,занимават се с рециклиране на турбини и взимат на половина разбирайте 400-500лв , един приятел ходи при тях. Като проверя какво са свършили ще пиша подробности.
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: гръмна ми турбото
Колко време е правилно да не се гаси след спиране колеги. Аз сега лятото и да карам нормално я оставям минута-две поне. Въпроса ми е дали примерно 30-60 сек е достатъчно време или трябва поне 1-2-3 минути?
Аз правя и друго - като ходя примерно до вилата , като пристигна и я оставя малко преди да я изгася, след това често (лятото) вдигам предният капак и я оставям така да се охлажда коша и двигателя за да не остава всичката тази топлина вътре. След 20-30 мин примерно го затварям.
Така и следя и дали няма нещо необичайно под капака, от време на време му играя и един парцал да не е грубо прашасало и мръсно.
Аз правя и друго - като ходя примерно до вилата , като пристигна и я оставя малко преди да я изгася, след това често (лятото) вдигам предният капак и я оставям така да се охлажда коша и двигателя за да не остава всичката тази топлина вътре. След 20-30 мин примерно го затварям.
Така и следя и дали няма нещо необичайно под капака, от време на време му играя и един парцал да не е грубо прашасало и мръсно.
Re: гръмна ми турбото
bufet написа:не се вманячаваите бе хора
В тоя ред на мисли,стартирайте двигателя възможно по-рядко.
Когато е в покой,коляновия вал "виси" на основните лагери и при стартиране,бендикса го надига на една страна.



Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: гръмна ми турбото
bufet написа:не се вманячаваите бе хора
.... нека ти отговоря така ... ще се вманиачавам колкото искам. Ти си поддържай и се грижи за колата си както намериш за добре. Аз съм дал немалко за самата кола и немалко след това. Не мога да си позволя да си сменям колата всяка година ... а и не искам защото съм огромен фен на Е38. Далеч съм от това да и робувам, тя трябва да ми робува на мен, но и без грижи не става. Просто споделяме кой как. Тва е. Ти го разбирай както искаш.
Re: гръмна ми турбото
7BREYTON написа:bufet написа:не се вманячаваите бе хора
.... нека ти отговоря така ... ще се вманиачавам колкото искам. Ти си поддържай и се грижи за колата си както намериш за добре. Аз съм дал немалко за самата кола и немалко след това. Не мога да си позволя да си сменям колата всяка година ... а и не искам защото съм огромен фен на Е38. Далеч съм от това да и робувам, тя трябва да ми робува на мен, но и без грижи не става. Просто споделяме кой как. Тва е. Ти го разбирай както искаш.
пиис
Последна промяна bufet на 08 Юли 2011, 0:54, променена общо 1 път
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: гръмна ми турбото
7BREYTON написа:Колко време е правилно да не се гаси след спиране колеги. Аз сега лятото и да карам нормално я оставям минута-две поне. Въпроса ми е дали примерно 30-60 сек е достатъчно време или трябва поне 1-2-3 минути?
Аз правя и друго - като ходя примерно до вилата , като пристигна и я оставя малко преди да я изгася, след това често (лятото) вдигам предният капак и я оставям така да се охлажда коша и двигателя за да не остава всичката тази топлина вътре. След 20-30 мин примерно го затварям.
Така и следя и дали няма нещо необичайно под капака, от време на време му играя и един парцал да не е грубо прашасало и мръсно.
Това за изчакването преди гасенето го знам от големите камиони които карах/те също бяха с турбини/.Минутка е напълно достатъчно време през което ще премине охладено масло през турбината.

- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: гръмна ми турбото
Колега bufet - мир да има.
Пак казвам, не става въпрос да се притрисаме на колите си - така е 10 годишни са, но това не означава да не се грижим за тях, даже напротив. Ти сам си го написал колко супер внимателен си бил към колата си, е аз чак толкова не съм определено. Но основни начини за поддръжка и превенция си спазвам. Поздрави.
Стига сега локуми - колегата да каже кво стана с турбината му, а останалите ако знаетe някоя друга хитринка за поддръжката и при самото ползване на колите си и Е38 в частност - драскайте.
Пак казвам, не става въпрос да се притрисаме на колите си - така е 10 годишни са, но това не означава да не се грижим за тях, даже напротив. Ти сам си го написал колко супер внимателен си бил към колата си, е аз чак толкова не съм определено. Но основни начини за поддръжка и превенция си спазвам. Поздрави.
Стига сега локуми - колегата да каже кво стана с турбината му, а останалите ако знаетe някоя друга хитринка за поддръжката и при самото ползване на колите си и Е38 в частност - драскайте.
Последна промяна 7BREYTON на 03 Юни 2011, 15:04, променена общо 1 път
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани