Майстор
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Майстор
Здравейте колеги!
На кораба нещо му стана и сега не се разбираме...тръгнах на път и усетих, че нещо се губи мощността, падат обороти...веднага обърнах и на входа на Варна от cd-то излезе пламък, отбих и отраз вдигна температурата...после почна да си играе стрелката наляво-надясно и я изгасих. На другия ден отидох долях антифриз (изхвърли малко предишния ден) запали нормално и тук стана тъпо...обезвъздушавах я над час и 30 мин. и спря да бълбука в казанчето. Тръгвам за слагам капачката и пак почва да изкарва въздух...спира и пак бълбука и така докато не се изнервих и я закарах до блока на авариини с 30км/ч...
Кажете някой добър майстор или сервиз...да и не се наемам да я мърдам оттук, че трафика във варна е секси...колата е 524тд е34
Благодаря предварително!
--------------------------
Колеги няколко пъти моля да слагате заглавия на темата, които да подсказват проблема
Въпреки това продължават да се сипят теми със заглавия които не означават нищо.
Пак ще помоля да си оправите темите които вече са пуснати и да се съобразявате за следващите
tsb_bg
На кораба нещо му стана и сега не се разбираме...тръгнах на път и усетих, че нещо се губи мощността, падат обороти...веднага обърнах и на входа на Варна от cd-то излезе пламък, отбих и отраз вдигна температурата...после почна да си играе стрелката наляво-надясно и я изгасих. На другия ден отидох долях антифриз (изхвърли малко предишния ден) запали нормално и тук стана тъпо...обезвъздушавах я над час и 30 мин. и спря да бълбука в казанчето. Тръгвам за слагам капачката и пак почва да изкарва въздух...спира и пак бълбука и така докато не се изнервих и я закарах до блока на авариини с 30км/ч...
Кажете някой добър майстор или сервиз...да и не се наемам да я мърдам оттук, че трафика във варна е секси...колата е 524тд е34
Благодаря предварително!

--------------------------
Колеги няколко пъти моля да слагате заглавия на темата, които да подсказват проблема
Въпреки това продължават да се сипят теми със заглавия които не означават нищо.
Пак ще помоля да си оправите темите които вече са пуснати и да се съобразявате за следващите
tsb_bg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Майстор
Най-малкото духнала гарнитура, най-лошото пукната глава. Провери и термостата като я отваряте дали работи.
Поздрав. (моята духна гарнитура съвсем скоро)
Поздрав. (моята духна гарнитура съвсем скоро)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Майстор
Кога и къде ти е удобно да я видя? Нищо няма да ми струва-съответно и на тебе 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Майстор
Според мен е загинала гарнитурата на главата. Самата глава да е пукната, бая загрявка ще да е паднало. Не е невъзможно, ама все пак тоя мотор е доста издръжлив на натоварвания.
Успех с ремонта и дано да няма сериозни поражения
Успех с ремонта и дано да няма сериозни поражения

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Майстор
Moже и водна помпа да е .Трябва да се погледне ,това е
Успех
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Майстор
[quote="alchohol"]Според мен е загинала гарнитурата на главата. Самата глава да е пукната, бая загрявка ще да е паднало. Не е невъзможно, ама все пак тоя мотор е доста издръжлив на натоварвания.
Успех с ремонта и дано да няма сериозни поражения
[/quote
Не бъди толкова сигурен, колега.... щом е шестак двигателя, очаквай неочакваното. Пример- моята пукна глава без дори да е загрявала.. Както си карах и започна да губи вода първо по няколко грама, както се казва, после литрии.. Оказа се пукнатина между 5 и 6-и цилиндър, на толко шибано място, че и робота не може го завари. Тука работата ше е мазало, въжможно е и водна помпа да е, но.. тя ще е преебала главата. Ако няма спукано, най-малкото ше е за шлайф. Гаранция.
Успех с ремонта и дано да няма сериозни поражения

Не бъди толкова сигурен, колега.... щом е шестак двигателя, очаквай неочакваното. Пример- моята пукна глава без дори да е загрявала.. Както си карах и започна да губи вода първо по няколко грама, както се казва, после литрии.. Оказа се пукнатина между 5 и 6-и цилиндър, на толко шибано място, че и робота не може го завари. Тука работата ше е мазало, въжможно е и водна помпа да е, но.. тя ще е преебала главата. Ако няма спукано, най-малкото ше е за шлайф. Гаранция.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Майстор
имах подобен проблем,оказа се водна помпа с пласмасова перка и може да се сетите натам.. същите признаци колата изхвърли малко вода,изчках да истине малко долях паля колата работи 10 мин на място стрелката не мърда от средата,викам тва е.. Качвам се и след 100 метра оп тръгна да загрява. и вече спрях.. прибрах я на дърпане в нас и се почна аз сипвам то изхвърля.. карам си я до 2 хил оборота колата не загрява... как тръгна да я изръчкам и стрелката веднага се накланя.. махнах термостата не е от него. махнах помпата и какво да видя беше се потрошила перката.. та колегата песиян е прав виж си термостат,водна помпа и чак тогава отваряй глави и т.н. 

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Майстор
pepitoooooooooo написа:alchohol написа:Според мен е загинала гарнитурата на главата. Самата глава да е пукната, бая загрявка ще да е паднало. Не е невъзможно, ама все пак тоя мотор е доста издръжлив на натоварвания.
Успех с ремонта и дано да няма сериозни поражения[/quote
Не бъди толкова сигурен, колега.... щом е шестак двигателя, очаквай неочакваното. Пример- моята пукна глава без дори да е загрявала.. Както си карах и започна да губи вода първо по няколко грама, както се казва, после литрии.. Оказа се пукнатина между 5 и 6-и цилиндър, на толко шибано място, че и робота не може го завари. Тука работата ше е мазало, въжможно е и водна помпа да е, но.. тя ще е преебала главата. Ако няма спукано, най-малкото ше е за шлайф. Гаранция.
Тя мойта бабичка е със сменявана глава. Ама човека, който ми я продаде си ми каза, че е прегрявана-сина му я карал с малко вода и станала белята. Така, че то вярно, че невъзможни работи няма, но за всичко си има причина. Дано колегата да мине по-тънко, ако въобще може да се нарече така изхода от тази ситуация.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Майстор
pepitoooooooooo написа:alchohol написа:Според мен е загинала гарнитурата на главата. Самата глава да е пукната, бая загрявка ще да е паднало. Не е невъзможно, ама все пак тоя мотор е доста издръжлив на натоварвания.
Успех с ремонта и дано да няма сериозни поражения[/quote
Не бъди толкова сигурен, колега.... щом е шестак двигателя, очаквай неочакваното. Пример- моята пукна глава без дори да е загрявала.. Както си карах и започна да губи вода първо по няколко грама, както се казва, после литрии.. Оказа се пукнатина между 5 и 6-и цилиндър, на толко шибано място, че и робота не може го завари. Тука работата ше е мазало, въжможно е и водна помпа да е, но.. тя ще е преебала главата. Ако няма спукано, най-малкото ше е за шлайф. Гаранция.
колега не съм много сигорен за този шлайф.. Ако е водна помпа нека да я смени и да види дали ще му загрява.. мойта след смяната ем е ТДС да чукна на дърво до сега не е показала признаци за гарнитура или глава.. и се надявам да няма за на пред де..
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Майстор
Тъй като самата глава на шестака е много дълга, от загряването се криви. При четирицилиндровите не е така ярко изразено, тъй като просто..... са по-къси. Тука работата е друга. Елементарно, но факт. При прекомерно загряване, главата се изкривява. Малко, но ... се изкривява. И след смяната на необходимите детайли /дефектиралите/, главата се шлайфа, преди да се монтира. Взима се част от милиметъра. Просто да се знае.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани