Вън от отбора на Е39 вече
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Вън от отбора на Е39 вече
bobih ако не си разбрал вече - трябва да от ремонтираш клапите на колектора и да смениш двата термостата да провериш рейката
още преди да си минал 1000км да не те боли глава после 


Последна промяна Emooo на 31 Май 2011, 19:38, променена общо 1 път
Tool - Fear Inoculum
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Вън от отбора на Е39 вече
TheKiller написа:
Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Вън от отбора на Е39 вече
boris_k написа:TheKiller написа:
Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.
много правилно колега хубаво и ефтино няма те са го казали хората ама ..
Барай шишарката Минкеее ....
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Вън от отбора на Е39 вече
anzak написа:boris_k написа:TheKiller написа:
Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.
много правилно колега хубаво и ефтино няма те са го казали хората ама ..
Викаш си баси офертата, пък после се оказва кош... и после плюеш модела.

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Вън от отбора на Е39 вече
boris_k написа:TheKiller написа:
Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.
Обърна ми внимание, че тои се хвалеше колко евтина 20-ка си взел с 'екстри', и маи само още мотора не е сменил за няколко месеца, но и за това има време, т.е евтиното излиза...
бобка,аре снимки бе мацко , и не разбрах твоята с М паРкет ли е или не..

пс; пази я че те хубавите си заминават рано или късно .. а като се сетим ми беше на една ръка разстояние ..
viewtopic.php?f=4&t=253966
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Вън от отбора на Е39 вече
boris_k написа:TheKiller написа:
Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.
Попринцип имам наблюдение върху нещата които са се счупили при мен,не с които съм взел колата,пак са много




p.s. че я взех в малко тегаво състояние мойта е така не споря,но в момента малко работи има по нея които не са както трябва

А и колеги мисля че не сме във форума за да чупим стойки на кой баварката е по добра,а за да си помагаме и да обменяме опит

/// 6>4




- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
Re: Вън от отбора на Е39 вече
Колеги, нека да спрем спора за това, какви коли са БМВ-тата или други марки, защото има някой основни неща, за колата ВТОРА ръка! Примерно:
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)
7. Къде е карана колата(защото все още пътищата ни не са като в Германия и шанса на кола от БГ днес да не тропа нещо, а утре да започне е голям)
8. И на последно, но не и по-важност е цената на колата(защото когато една кола е обсипвана с грижи и поддържана, няма да бъде пусната за смешни пари)
Сега ще Ви кажа нещо, без да засягам никой, но ние българите сме повечето с големи мераци и желания, но без възможности! Искаме да караме хубава, луксозна кола, голяма(примерно като Е39/Е60), но нямаме възможност да си позволим някоя е39-ка която струва много пари, но искаме да караме такава кола и отиваме и си купуваме някой ДАРАК от някой търговец на коли и после почваме да се чудим, защо това се чупи и онова... ами защото качествените неща си струват пари!!! И нещо друго, на мой приятел баща му си купува е39 2003г. от магазина и до ден днешен след като си я поддържа и пази, тази кола работи като по часовник и пее! Така, че много зависи как е поддържана колата! И не забравяйте, че караме коли ВТОРА ръка и е нормално да се чупят ако преди това не са били поддържани!
Със здраве да си караш Е60-ката, да ти доставя удоволствие и дано да нямаш никакви проблеми с нея!
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)
7. Къде е карана колата(защото все още пътищата ни не са като в Германия и шанса на кола от БГ днес да не тропа нещо, а утре да започне е голям)
8. И на последно, но не и по-важност е цената на колата(защото когато една кола е обсипвана с грижи и поддържана, няма да бъде пусната за смешни пари)
Сега ще Ви кажа нещо, без да засягам никой, но ние българите сме повечето с големи мераци и желания, но без възможности! Искаме да караме хубава, луксозна кола, голяма(примерно като Е39/Е60), но нямаме възможност да си позволим някоя е39-ка която струва много пари, но искаме да караме такава кола и отиваме и си купуваме някой ДАРАК от някой търговец на коли и после почваме да се чудим, защо това се чупи и онова... ами защото качествените неща си струват пари!!! И нещо друго, на мой приятел баща му си купува е39 2003г. от магазина и до ден днешен след като си я поддържа и пази, тази кола работи като по часовник и пее! Така, че много зависи как е поддържана колата! И не забравяйте, че караме коли ВТОРА ръка и е нормално да се чупят ако преди това не са били поддържани!

Със здраве да си караш Е60-ката, да ти доставя удоволствие и дано да нямаш никакви проблеми с нея!

- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Вън от отбора на Е39 вече
Мнението изразено от колегата по-горе е абсолютно на място.
С риск да е малко банално, Аз винаги казвам:
Гледай колата да си те потърси!
От пръв поглед не те ли грабне, NEXT. (риби в морето, колкото искаш).
Е60 сравнена с Е39 е стъпка надолу за мен.
Не защото имам Е39 и обичам колата до уши, ми щото правилото OLD but GOLD е валидно на 100% тук.
С риск да е малко банално, Аз винаги казвам:
Гледай колата да си те потърси!
От пръв поглед не те ли грабне, NEXT. (риби в морето, колкото искаш).
Е60 сравнена с Е39 е стъпка надолу за мен.
Не защото имам Е39 и обичам колата до уши, ми щото правилото OLD but GOLD е валидно на 100% тук.

- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вън от отбора на Е39 вече
chehut написа:Колеги, нека да спрем спора за това, какви коли са БМВ-тата или други марки, защото има някой основни неща, за колата ВТОРА ръка! Примерно:
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)
Да допълня само относно сервизната книжка всеки човек може да си закупи такава оригинална от представителството на БМВ и с малко повече опит или познати сега няма да обяснявам може да се сдобие с нужното попълване на тази книжка




DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Вън от отбора на Е39 вече
bobih написа:chehut написа:Колеги, нека да спрем спора за това, какви коли са БМВ-тата или други марки, защото има някой основни неща, за колата ВТОРА ръка! Примерно:
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)
Да допълня само относно сервизната книжка всеки човек може да си закупи такава оригинална от представителството на БМВ и с малко повече опит или познати сега няма да обяснявам може да се сдобие с нужното попълване на тази книжкатака правят едно 70% от автокъщите на по-скъпи автомобили
... Относно реалните километри има колеги дето така щи пипнат колата, че и при "врачка" да идеш няма ти познае километрите, затова и това не е гаранция ... За диагностика съм съгласен, че трябва да се направи от А до Я ... За собствениците подред никога също не може се докаже ... Лично аз една кола, ако пише е на 60-80хил.км. гледам следните неща, как се затваря и отварят вратите+багажника има разлика от истински 60-70хил.км. и от кола на 170-250хил.км. в затварянето
уплътнението на вратата също гледам, износването на педалите, волана, скоростният лост, кожата/плата и т.н.
Нещата които си изброил при мен са като нови , освен волана на който се е позагладил, просто в чужбина като стъпи на магистралата не мърда ръцете а навива по 200км на ден за да ходи на работа , немеца или италианеца не са тъпи да си купи кола за 100 евро да я кара 100 хил км и да я даде без пари за 10хил евро на наще "дилъри". А на моята рейката ми я смениха гаранционно все пак , не съм дал левче и просто на малко под 50хил се разтропа , е сега тая кара вече 150хил и нагоре . Дано да случиш , обаче има вероятност и да си работиш само за нея
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вън от отбора на Е39 вече
Тотално съм забравил за снимки на новата ми любов
с малко закъснение качвам снимките на NEW MY CAR









Малко повече за мацето (535Д)
Новия ключ със старт бутон, ВЕНТИЛАЦИЯ на седалките, Подгрев, DVD, CD-чейнджър, Пълен ел. пакет, Седалки с памет, Ел. волан, Ксенон и BI-ксенон с завиващи фарове, М-пакет, Шибидах, Тонирани стъкла, 18-ки джанти+Нови предни гуми, Дневни светлини, 14-аербега, LED светлини на стр. огледала, Телефон и Bluetooth, Голямата навигация, Преден и заден парктроник и др.щуротии
на 90хил.км. е 11м. на 06г. 272к.с.
Естествено вече съм и замислил някой промени, но всичко с времето си.


с малко закъснение качвам снимките на NEW MY CAR










Малко повече за мацето (535Д)





Естествено вече съм и замислил някой промени, но всичко с времето си.



DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вън от отбора на Е39 вече
Aаа, сложил си М-паРкета, поздравления, много хубава е станала.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Вън от отбора на Е39 вече
Със здраве да си я караш Колего!
Много красива,и с най-подходящият цвят за БГ улиците.
Само дето отвътре тия е60 не ми харесват като дизайн,въпреки че до сега толкова махагон като в твоята не бях виждал-той придава много стил на автомобила!

Много красива,и с най-подходящият цвят за БГ улиците.
Само дето отвътре тия е60 не ми харесват като дизайн,въпреки че до сега толкова махагон като в твоята не бях виждал-той придава много стил на автомобила!

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вън от отбора на Е39 вече
Боби, старата любов ръжда на хваща, а? Снимките ти стоят още отдолу 

Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани