Вън от отбора на Е39 вече

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от Emooo » 31 Май 2011, 19:27

bobih ако не си разбрал вече - трябва да от ремонтираш клапите на колектора и да смениш двата термостата да провериш рейката :) още преди да си минал 1000км да не те боли глава после :)
Последна промяна Emooo на 31 Май 2011, 19:38, променена общо 1 път
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от boris » 31 Май 2011, 19:34

TheKiller написа: :yes:

Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от anzak » 31 Май 2011, 19:37

boris_k написа:
TheKiller написа: :yes:

Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.

много правилно колега хубаво и ефтино няма те са го казали хората ама ..
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от blacksapphire » 31 Май 2011, 19:40

anzak написа:
boris_k написа:
TheKiller написа: :yes:

Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.

много правилно колега хубаво и ефтино няма те са го казали хората ама ..


Викаш си баси офертата, пък после се оказва кош... и после плюеш модела. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от El Diablo » 31 Май 2011, 19:44

boris_k написа:
TheKiller написа: :yes:

Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.


Обърна ми внимание, че тои се хвалеше колко евтина 20-ка си взел с 'екстри', и маи само още мотора не е сменил за няколко месеца, но и за това има време, т.е евтиното излиза...

бобка,аре снимки бе мацко , и не разбрах твоята с М паРкет ли е или не..:)

пс; пази я че те хубавите си заминават рано или късно .. а като се сетим ми беше на една ръка разстояние ..
viewtopic.php?f=4&t=253966

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от TheKiller » 31 Май 2011, 21:12

boris_k написа:
TheKiller написа: :yes:

Е купи си възможно най-евтиното, пък после реви, че всичко се чупело.

Попринцип имам наблюдение върху нещата които са се счупили при мен,не с които съм взел колата,пак са много :mhihi: А и бая приятели имам да ви кажа "със скъпи е39-ки",до тука всички сме на едно мнение за две неща,по лигава и по слаба като конструкция кола от е34 ;) Бмв-тата не са това което бяха,спорете ми колкото искате :mhihi: А и колегата ми хареса с изказването си за сравнението с а8 2000 :lol:
p.s. че я взех в малко тегаво състояние мойта е така не споря,но в момента малко работи има по нея които не са както трябва ;)
А и колеги мисля че не сме във форума за да чупим стойки на кой баварката е по добра,а за да си помагаме и да обменяме опит :yes:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от chehut » 31 Май 2011, 23:08

Колеги, нека да спрем спора за това, какви коли са БМВ-тата или други марки, защото има някой основни неща, за колата ВТОРА ръка! Примерно:
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)
7. Къде е карана колата(защото все още пътищата ни не са като в Германия и шанса на кола от БГ днес да не тропа нещо, а утре да започне е голям)
8. И на последно, но не и по-важност е цената на колата(защото когато една кола е обсипвана с грижи и поддържана, няма да бъде пусната за смешни пари)
Сега ще Ви кажа нещо, без да засягам никой, но ние българите сме повечето с големи мераци и желания, но без възможности! Искаме да караме хубава, луксозна кола, голяма(примерно като Е39/Е60), но нямаме възможност да си позволим някоя е39-ка която струва много пари, но искаме да караме такава кола и отиваме и си купуваме някой ДАРАК от някой търговец на коли и после почваме да се чудим, защо това се чупи и онова... ами защото качествените неща си струват пари!!! И нещо друго, на мой приятел баща му си купува е39 2003г. от магазина и до ден днешен след като си я поддържа и пази, тази кола работи като по часовник и пее! Така, че много зависи как е поддържана колата! И не забравяйте, че караме коли ВТОРА ръка и е нормално да се чупят ако преди това не са били поддържани! :)

Със здраве да си караш Е60-ката, да ти доставя удоволствие и дано да нямаш никакви проблеми с нея! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от zenthel » 01 Юни 2011, 1:33

Мнението изразено от колегата по-горе е абсолютно на място.

С риск да е малко банално, Аз винаги казвам:
Гледай колата да си те потърси!
От пръв поглед не те ли грабне, NEXT. (риби в морето, колкото искаш).

Е60 сравнена с Е39 е стъпка надолу за мен.
Не защото имам Е39 и обичам колата до уши, ми щото правилото OLD but GOLD е валидно на 100% тук.
:wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от bobih » 01 Юни 2011, 3:50

chehut написа:Колеги, нека да спрем спора за това, какви коли са БМВ-тата или други марки, защото има някой основни неща, за колата ВТОРА ръка! Примерно:
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)


Да допълня само относно сервизната книжка всеки човек може да си закупи такава оригинална от представителството на БМВ и с малко повече опит или познати сега няма да обяснявам може да се сдобие с нужното попълване на тази книжка ;) така правят едно 70% от автокъщите на по-скъпи автомобили ;) ... Относно реалните километри има колеги дето така щи пипнат колата, че и при "врачка" да идеш няма ти познае километрите, затова и това не е гаранция ... За диагностика съм съгласен, че трябва да се направи от А до Я ... За собствениците подред никога също не може се докаже ... Лично аз една кола, ако пише е на 60-80хил.км. гледам следните неща, как се затваря и отварят вратите+багажника има разлика от истински 60-70хил.км. и от кола на 170-250хил.км. в затварянето :mhihi: уплътнението на вратата също гледам, износването на педалите, волана, скоростният лост, кожата/плата и т.н. :bchug:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от INTEGRALE » 01 Юни 2011, 8:54

bobih написа:
chehut написа:Колеги, нека да спрем спора за това, какви коли са БМВ-тата или други марки, защото има някой основни неща, за колата ВТОРА ръка! Примерно:
1. Сервизната история на колата
2. На колко реални километра е тя
3. Какво й е състоянието след диагностиката
4. Кой по ред собственик ще сме
5. Как е поддържана колата и качествено ли
6. Запазена ли е колата на външен вид(колкото и рядко да се случва това)


Да допълня само относно сервизната книжка всеки човек може да си закупи такава оригинална от представителството на БМВ и с малко повече опит или познати сега няма да обяснявам може да се сдобие с нужното попълване на тази книжка ;) така правят едно 70% от автокъщите на по-скъпи автомобили ;) ... Относно реалните километри има колеги дето така щи пипнат колата, че и при "врачка" да идеш няма ти познае километрите, затова и това не е гаранция ... За диагностика съм съгласен, че трябва да се направи от А до Я ... За собствениците подред никога също не може се докаже ... Лично аз една кола, ако пише е на 60-80хил.км. гледам следните неща, как се затваря и отварят вратите+багажника има разлика от истински 60-70хил.км. и от кола на 170-250хил.км. в затварянето :mhihi: уплътнението на вратата също гледам, износването на педалите, волана, скоростният лост, кожата/плата и т.н. :bchug:

Нещата които си изброил при мен са като нови , освен волана на който се е позагладил, просто в чужбина като стъпи на магистралата не мърда ръцете а навива по 200км на ден за да ходи на работа , немеца или италианеца не са тъпи да си купи кола за 100 евро да я кара 100 хил км и да я даде без пари за 10хил евро на наще "дилъри". А на моята рейката ми я смениха гаранционно все пак , не съм дал левче и просто на малко под 50хил се разтропа , е сега тая кара вече 150хил и нагоре . Дано да случиш , обаче има вероятност и да си работиш само за нея

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от bobih » 03 Окт 2011, 4:05

Тотално съм забравил за снимки на новата ми любов :mhihi:
с малко закъснение качвам снимките на NEW MY CAR 8)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Малко повече за мацето (535Д) :P :mhihi: Новия ключ със старт бутон, ВЕНТИЛАЦИЯ на седалките, Подгрев, DVD, CD-чейнджър, Пълен ел. пакет, Седалки с памет, Ел. волан, Ксенон и BI-ксенон с завиващи фарове, М-пакет, Шибидах, Тонирани стъкла, 18-ки джанти+Нови предни гуми, Дневни светлини, 14-аербега, LED светлини на стр. огледала, Телефон и Bluetooth, Голямата навигация, Преден и заден парктроник и др.щуротии :dunno: :bchug: на 90хил.км. е 11м. на 06г. 272к.с. :twisted:
Естествено вече съм и замислил някой промени, но всичко с времето си. :mhihi: :winky: :bchug:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от Elesar74 » 03 Окт 2011, 14:35

Aаа, сложил си М-паРкета, поздравления, много хубава е станала.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 13.09.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 528 на газчица...
Мечтае да кара: МиГ-29

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от pkaramitev » 06 Окт 2011, 18:26

Със здраве да си я караш Колего! :yes:
Много красива,и с най-подходящият цвят за БГ улиците.
Само дето отвътре тия е60 не ми харесват като дизайн,въпреки че до сега толкова махагон като в твоята не бях виждал-той придава много стил на автомобила! :wave:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от Elesar74 » 06 Окт 2011, 19:35

Боби, старата любов ръжда на хваща, а? Снимките ти стоят още отдолу :D
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Вън от отбора на Е39 вече

Мнение от chehut » 09 Окт 2011, 1:58

Честито за М-пакета и колата, много е красива! :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook