Кормилна щанга

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Кормилна щанга

Мнение от D_U_D_E_ » 30 Май 2011, 21:53

колеги имам разбита средна кормилна щанга номер 9 на: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25 болта от едната страна е разбит. Сменя ли се или трябва да се смени цялата щанга.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Кормилна щанга

Мнение от LiTtLeRoCk » 30 Май 2011, 21:57

Цялата щанга.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Кормилна щанга

Мнение от @2bar » 30 Май 2011, 22:00

LiTtLeRoCk написа:Цялата щанга.



всичко се сменя заедно - средна, крайни щанги, втулката на хебела. После се регулира сходимостта и следващите 100 000 км (ако частите са истински) забравяш за тези части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Кормилна щанга

Мнение от Zubcho » 30 Май 2011, 22:02

@2bar написа:
LiTtLeRoCk написа:Цялата щанга.



всичко се сменя заедно - средна, крайни щанги, втулката на хебела. После се регулира сходимостта и следващите 100 000 км (ако частите са истински) забравяш за тези части.


Може и повече километри ако караш извън БГ по хубави пътища :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Кормилна щанга

Мнение от @2bar » 30 Май 2011, 22:14

Zubcho написа:
@2bar написа:
LiTtLeRoCk написа:Цялата щанга.



всичко се сменя заедно - средна, крайни щанги, втулката на хебела. После се регулира сходимостта и следващите 100 000 км (ако частите са истински) забравяш за тези части.


Може и повече километри ако караш извън БГ по хубави пътища :)


повече км можеш да направиш само с оригинални части, купени единствено от бмв. всичко друго е компромис, било то малък или голям. около 100 000 км карат (по хубави пътища разбира се) частите на Meyle (и разбира се кадърно монтирани).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: Кормилна щанга

Мнение от D_U_D_E_ » 30 Май 2011, 22:24

ами накрайници и хебел сменях вече. Обаче за щангата ми казаха някаква космическа цифра.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Кормилна щанга

Мнение от LiTtLeRoCk » 30 Май 2011, 22:26

@2bar написа:
LiTtLeRoCk написа:Цялата щанга.



всичко се сменя заедно - средна, крайни щанги, втулката на хебела. После се регулира сходимостта и следващите 100 000 км (ако частите са истински) забравяш за тези части.

При положение,че всичко останало е сменяно,да го сменя пак ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Кормилна щанга

Мнение от @2bar » 30 Май 2011, 22:35

LiTtLeRoCk написа:
@2bar написа:
LiTtLeRoCk написа:Цялата щанга.



всичко се сменя заедно - средна, крайни щанги, втулката на хебела. После се регулира сходимостта и следващите 100 000 км (ако частите са истински) забравяш за тези части.

При положение,че всичко останало е сменяно,да го сменя пак ли?


точно това е проблемът, че предишният път не е сменил всичко. сега трябва да плаща отново за настройка на сходимостта.

космическата сума е около 40€ на Meyle и около 140€ BMW. Чак космически не са, ама не са и малко (тази от BMW). Ама това си върви към удоволствието да караш BMW. Средната щанга знаеш, че не е симетрична и също има настройка?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Кормилна щанга

Мнение от alchohol » 30 Май 2011, 22:40

Колега, внимавай къде си ремонтираш колата. Нещо ми намирисва на умишлено товарене. Мен така се опитаха да ме пуснат по пързалката за някои неща :bang:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Кормилна щанга

Мнение от Postman » 30 Май 2011, 22:50

Когато сменях моята щанга, цената на MEYLE беше 125 лв. в Аутостар (един от вносителите).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Кормилна щанга

Мнение от fox1981 » 31 Май 2011, 7:21

Postman написа:Когато сменях моята щанга, цената на MEYLE беше 125 лв. в Аутостар (един от вносителите).

На Moog е 160лв а на SWAG 140лв.Всички кормилни щанги излизат накъде около м-у 210 и 250лв(имам предвид по качествените)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Кормилна щанга

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 31 Май 2011, 10:01

Свали я , рециклирай смело и пак слагай! 120 лв щанга , после реглажи майстори разправии и пак тропа след 6 месеца. рециклираш и слагаш , няма нужда от реглаж.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: Кормилна щанга

Мнение от D_U_D_E_ » 31 Май 2011, 23:44

JIKI_RACER написа:Свали я , рециклирай смело и пак слагай! 120 лв щанга , после реглажи майстори разправии и пак тропа след 6 месеца. рециклираш и слагаш , няма нужда от реглаж.


:yes:
колега за реглажа сигурен ли си, аз сиг. ще направя де. Има ли големи напрежения на тази щанга в смисъл може ли да изскочи болта от ябълката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Кормилна щанга

Мнение от Bavariqtamniska » 01 Юни 2011, 19:40

Как да не може ха, това ти е кУрмилната уредба в смисъл и амортисьори и биелетки и кото и да е може да има компромис ама с кУрмилна или спирачна уредба няма смисъл да питаш дали има напрежения. Вземай някаква щанга и сменяй не се замисляй, и аз не исках да давам пари ама като си видях гумата как ходи и бързо, бързо си купих.
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Кормилна щанга

Мнение от vladobate » 01 Юни 2011, 23:53

D_U_D_E_ написа:
JIKI_RACER написа:Свали я , рециклирай смело и пак слагай! 120 лв щанга , после реглажи майстори разправии и пак тропа след 6 месеца. рециклираш и слагаш , няма нужда от реглаж.


:yes:
колега за реглажа сигурен ли си, аз сиг. ще направя де. Има ли големи напрежения на тази щанга в смисъл може ли да изскочи болта от ябълката.

Ми то го държи една пластмаса и акт се износи нали се сещаш кво го държи , дуки :mhihi: . Иначе или качествена щанга или по-добре при доверен мастор да я рециклира ( шарнирното съединение де ) . Това е мое мнение не съм го правил на щанга само на шарнирите на носачите отпред и останах доволен .

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook