Карбуратор Pierburg - РЕМОНТ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Sofia

Карбуратор Pierburg - РЕМОНТ?

Мнение от animafia » 01 Мар 2006, 12:34

Моля, кажете къде се ремонтират тея карбуратори?
Празен ход нямам?

Некой да помогне ХЕЕЕЕЕЕЕЕЛП!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 01 Мар 2006, 13:06

Нямат управия тея карборатори,мъчно ми е да ти го кажа,но по добре сложи газ,вместо да го правиш

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 01 Мар 2006, 13:09

A, за кой Pierburg, по-точно говориме?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 01 Мар 2006, 15:54

Иска ли питане.Пиерпург2БЕ.Аз бях с такъв -махнах го и сложих Солекс 2Б4-механичен
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 01 Мар 2006, 17:03

Ako e 2ВЕ - празния ход се регулира от компютъра; Ако не го държи - заминало е сервомоторчето(7-ми номер на схемата) , а ако "плуват" - ключето на върха на сервомоторчето (8-ми номер на схемата);

Схема:
http://bmworg.ru/repair/engine/karb/2b4-2be.php?img=03

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 01 Мар 2006, 18:27

Колегата е прав,разгледай този сайт който ти е дал,там има и данни за настройки.Но имай впредвид че не случиш ли на майстор от първия път не го тарси карба повече :D
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 01 Мар 2006, 23:03

Професионална гимназия по транспорт и енергетика Хенри Форд, бившия Филхелм Пик, сградата на практиката, г-н Миленков, ГСМ 0888371672, цар е и прай сичко на място
AcoTo®

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Мар 2006, 23:23

Acoto® написа:Професионална гимназия по транспорт и енергетика Хенри Форд, бившия Филхелм Пик, сградата на практиката, г-н Миленков, ГСМ 0888371672, цар е и прай сичко на място

;)
Тоя много ги разбира!!! Колко ни е кривил за да минем при него... човека с двата палеца ;)
Ако бехме хванали и половината от това на което искаше да ни научи щяхме много да ги разбираме нещата :roll: Само че тогава беше модерно да се гонят **тките :mhihi:
Не че сега не е така ама и тея пусти коли нали са ни голяма мания :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 01 Мар 2006, 23:57

Acoto® написа:Професионална гимназия по транспорт и енергетика Хенри Форд, бившия Филхелм Пик, сградата на практиката, г-н Миленков, ГСМ 0888371672, цар е и прай сичко на място


Смея да твардя че този Миленков,не ги разбира чак толкова,аз съм учили при него между другото.Тои прави на един мои съученик Е30 м10б18 и след намесата му почна да харчи 18,като преди това харчеше скромните 14,може и карбуратора да не е бил читав,ама тои каза че бил ОК

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от animafia » 02 Мар 2006, 0:01

Значи точно това е. Карбуратора ми е 2B3 според Auto Data-та.
Май е заминало моторчето, защото не ми държи дросела. И аз се съмнявах у моторчето ама сега при тоя Миленков ли да ходя или какво да правя? Също така батериите на таблото не са сменявани от хиляда години, можели и те мизерия да ми правят и някои неща да не функционират?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 02 Мар 2006, 0:08

Батерийте играят само за ОйлСървиза! Проблема не е от тях...
Явно е от въпросното моторче ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

мечтател
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е30 М3 реплика

Мнение от lamas » 02 Мар 2006, 9:43

АКО КАРБОРАТОРА ТИ Е 2ВЕ АЗ ИМАМ МОТОРЧЕ.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 02 Мар 2006, 11:28

Екстра, а ключето дали го имаш? :D

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от animafia » 02 Мар 2006, 13:23

Требва да погледна как беше, дал иго има или го няма.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от animafia » 03 Мар 2006, 0:08

Значи, момечета, прегледах как беше историята днеска и иглата ми я няма под дроселовата клапа. Какво да правя?
Засега карам сам она газ, обаче зимата е мъчна работа. Пък и си е друго на бензин ис има коне.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook