Питане М54Б30 виско-ел.перка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Май 2011, 20:32

Симптомите ти са за виско. Но все пак виж радиатора как е, чистил ли си го? Виж също дали имаш достатъчно антифриз, на мен преди 10 дена ми се включи перката на климата заради недостатъчно количество антифриз и това при външна темп. около 10 градуса.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от LUBO 555 » 24 Май 2011, 23:07

динго написа::banghead: И така не става стигам до- test n 19,натискам левия бутон -появява се lock on (сбора от цифрите е 21)стигам до съответната цифра натискам десния бутон и се появява test n 20 :kuku:


Щом си с голям борд,не трябва да отиваш на меню 19 и да пишеш сбора
Когато ти изпише LOCKED ON,с левия бутон татисни толкова пъти колкото ти е сбора и като приключиш натисни десния.LOCKED OFF и си готов
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от mishoval » 26 Май 2011, 12:18

За да не спамя и отварям нова тема, ще използвам тази на колегата. Колата е от подписа ми.
Вчера ми смениха виското/беше заминало/ с работещо втора употреба оригинално/убедих се, че работи/.Казаха ми, че е предназначено за автомобили от по-топлите страни /предполагам Италия/, което означавало, че ще зацепва по-рано?!?
Та въпроса ми е, има ли такива виско съединители,предполагам силикона да се втечнява по-рано/или ме будалкат/ и ако да - това добре или зле е?
Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от blacksapphire » 26 Май 2011, 12:29

Не си уточнил годината на производство, това са двата каталожни номера на вискосъединителите, които са взаимозаменяеми...

http://bmwfans.info/parts/catalog/11521740962/

Провери си номера, този го дават за по-горещите климати, но и за всички с двойния ванос.

http://bmwfans.info/parts/catalog/11527505302/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от mishoval » 26 Май 2011, 12:56

blacksapphire написа:Не си уточнил годината на производство, това са двата каталожни номера на вискосъединителите, които са взаимозаменяеми...

http://bmwfans.info/parts/catalog/11521740962/

Провери си номера, този го дават за по-горещите климати, но и за всички с двойния ванос.

http://bmwfans.info/parts/catalog/11527505302/


Извинявам се, годината е 12.1999, двоен ванос. Къде мога да видя сер.номер на самото виско, или трябва да се свали?
Благодаря за бързия отговор! :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от blacksapphire » 26 Май 2011, 13:00

Ти значи фабрично си си с това виско, което за единичния ванос е слагано само за страните с тропичен климат. Та малко прилича на търговски трик. :mhihi:

Оригиналното виско е BEHR и някъде по него трябва да си го има и номерчето. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от spacepl » 26 Май 2011, 13:05

На предната страна на виското има метална (биметална) пластина. На нея е марката, каталожния и серийния номер на виското.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от динго » 26 Май 2011, 18:34

Да ми е мирна главата ,днес поръчах ново виско ,като го сменя ще докладвам да ли има разлика. Та ка и не можах да отключа скритите менюта :banghead: .Благодаря за съдействието все пак :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от динго » 27 Май 2011, 18:10

:driving: Новото си е ново .Сега прави (торнадо).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от mishoval » 03 Окт 2011, 15:17

mishoval написа:За да не спамя и отварям нова тема, ще използвам тази на колегата. Колата е от подписа ми.
Вчера ми смениха виското/беше заминало/ с работещо втора употреба оригинално/убедих се, че работи/.Казаха ми, че е предназначено за автомобили от по-топлите страни /предполагам Италия/, което означавало, че ще зацепва по-рано?!?
Та въпроса ми е, има ли такива виско съединители,предполагам силикона да се втечнява по-рано/или ме будалкат/ и ако да - това добре или зле е?
Благодаря предварително!


Малко да ъпна темичката! :lol:
Днес едни BMW фенове ми помагаха да си обезвъздуша охладителната система/профилактично/. Та като разбраха, че виското ми е за по-топъл климат, започнаха: "Ти зимата....не може да ти загрее колата до оптимална Т....ще ти вдигне разхода много.....ще товари много водната помпа....Сменяй това виско!"
Е, какво да правя? Лятото с това виско, зимата с друго? :dunno: Има ли нещо вярно в това, което цитирах?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от spacepl » 03 Окт 2011, 21:26

Карай си колата и не се занимавай с глупости.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от mishoval » 03 Окт 2011, 22:52

spacepl написа:Карай си колата и не се занимавай с глупости.


:yes: :bchug:

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от Jordana » 03 Окт 2011, 23:18

Най сигурния начин за проверка е на ръка въртим перката при студен двигател -тръбва да превърта свободно. При загрял двигател стрелката на 12 часа гасим двигателя и пак проверяваме-превърта ли перката за смяна е . По спомен смяната на вискомуфата е на 60000 км задължителна!!!Всички отклонения на стрелката от 12 часа при загрят двигател дори и за малко са признак за неизправност по охладителната система. Както колегите вече споменаха замърсяване на радиатора проблеми с виското въздух в системата проблем с термостата ....Много често при проблем с виското през зимата всичко изглежда нормално и колата не загрява а лятото си проличава веднага.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от mishoval » 04 Окт 2011, 8:15

Jordana написа:Най сигурния начин за проверка е на ръка въртим перката при студен двигател -тръбва да превърта свободно. При загрял двигател стрелката на 12 часа гасим двигателя и пак проверяваме-превърта ли перката за смяна е . По спомен смяната на вискомуфата е на 60000 км задължителна!!!Всички отклонения на стрелката от 12 часа при загрят двигател дори и за малко са признак за неизправност по охладителната система. Както колегите вече споменаха замърсяване на радиатора проблеми с виското въздух в системата проблем с термостата ....Много често при проблем с виското през зимата всичко изглежда нормално и колата не загрява а лятото си проличава веднага.


Колега, това ясно! Въпроса ми беше има ли отношение вида на виското/за по-топъл или по-хладен климат/ за нормалното загряване на двигателя през зимата и охлаждане през лятото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Питане М54Б30 виско-ел.перка

Мнение от spacepl » 04 Окт 2011, 8:21

Няма колега. Отношение за тая работа има по-скоро термостата.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook