датчик на колянов вал м52
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
датчик на колянов вал м52
здравейте
инпата ми искара че датчика на коляновия вал не ми е в ред... Къде се намира този датчик и колко струва?



Re: датчик на колянов вал м52
No 9 от схемата
12 14 1 703 277 Pulse generator, crankshaft
Номенклатурен номер : 12141703277
Описание : ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 191.90 BGN

PS Не знам какво мерите с INPA-та, с какъв кабел, интерфейс и през какъв порт но при първия пост видях отчетено 9.6V напрежение на нов акумулатор (както твърдиш), тогава не регистрира грешка в MAF - сензора (а казваш,че без него в авариен режим си работи колата), а сега изведнъж - датчик колянов вал .....
12 14 1 703 277 Pulse generator, crankshaft
Номенклатурен номер : 12141703277
Описание : ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 191.90 BGN

PS Не знам какво мерите с INPA-та, с какъв кабел, интерфейс и през какъв порт но при първия пост видях отчетено 9.6V напрежение на нов акумулатор (както твърдиш), тогава не регистрира грешка в MAF - сензора (а казваш,че без него в авариен режим си работи колата), а сега изведнъж - датчик колянов вал .....
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: датчик на колянов вал м52
barty написа:Call Laviatan
call Дару или Камор

С тия датчици не е хубаво да се прави компромис

- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: датчик на колянов вал м52
tsb_bg написа:No 9 от схемата
12 14 1 703 277 Pulse generator, crankshaft
Номенклатурен номер : 12141703277
Описание : ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 191.90 BGN
PS Не знам какво мерите с INPA-та, с какъв кабел, интерфейс и през какъв порт но при първия пост видях отчетено 9.6V напрежение на нов акумулатор (както твърдиш), тогава не регистрира грешка в MAF - сензора (а казваш,че без него в авариен режим си работи колата), а сега изведнъж - датчик колянов вал .....
точно когато копирахме екрана за снимката която качих от него момент, от много палене ми е бил паднал акомулатора

маф сензора ми го отчита че имам проблем с него когато запаля и по време на работа на двигателя (много тъпо)
кабела е един син от склад66 си го купих преди 2 седмици и си е ок
грешка ми изкара за коляновия вал, след известно време като работесхе колата (до като позаредя акомулатора) и си припомпвах газта да гледаме с импата стоиности и такива работи, но от както я ги изтрих грешките не ми се е появявала такава грешка... но аз още не съм искарвала колата от гаража (щото се подготвя за боядисване все още) нищо чудно като покарам извесно време пак да вземе да ме плаши с тая грешка.
Показва ми също и бубина (местих я няколко пъти и все си я засича) обаче с нея си нямам проблем да я намеря и да я сменя
датчика ми се иска да го видя къде е ко представлява и как изглежда състоянието му във момента, евентуално да го продухаме с компресора там... зависи нали каквото може да се направи преди да се смени, исках и да го разкача и да пусна с инпата да видя веднага ли ще го засече да си направя сметка, първия път като го е засекло... колко е било "сигурно" че се е скапал, защото бубината като я разкача, и почна да си играя да паля и гася и да припомпвам, не винаги ми се записва грешка, даже някои път, като меря цилиндрите там.. не го засича че има нещо което не работи, за това гася и паля пак и то си влиза в час, до като имам други грешки като мафа и датчиците на задните колелета за скорост, те излизат абсолютно всеки път



5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани