Въпрос за ГНП на ТДС
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Въпрос за ГНП на ТДС
Въпроса ми е следния: Като престои една нощ, после много трудно пали, сякаш се обезвъздушава! Днес видях, че от долната страна на помпата, на интервал около 3-4 сек. пуска по 1 капка! Питането ми е, от къде най вероятно може да дърпа въздух, от кое уплътнение? 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Сменяш си всички гарнитури на помпата и приключва проблема. Направи го сега преди да е започнала да тече и да прави локви под колата както се случи при мен.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Това с сваляне на помпата, подмяна на всички гарнитури, шайби и центровка го знам. Питах за временно решение някакво, че май с помпата, трябва и стартер да сменя, ако така продължава... 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Няма временно решение. Сваляй и сменяй. Ако почакаш повече ще излезне още по-скъп ремонта.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Няма няма-а-а , за съжаление колега в тоя случай времето работи против теб, че как руква изведнъж и то отвсякъде понакога идея си нямаш. На път те оставя без да се замисли тъй че имаш нямаш време в сервизен режим я вкарвай и токоз , няма лек друг за това дори и временно.
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Zubcho написа:Няма временно решение. Сваляй и сменяй. Ако почакаш повече ще излезне още по-скъп ремонта.
+ 1

- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
daka1972 написа:Zubcho написа:Няма временно решение. Сваляй и сменяй. Ако почакаш повече ще излезне още по-скъп ремонта.
+ 1ама я закарай на кадърен майстор ,щото ще ревеш
Да, че то и това е една беля... Трябва ми майстор...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Аз ти препоръчвам да идеш до Пресиан в Габрово. Хем ще се разходиш, хем ще свършиш работа по-евтино (според мен).
Той да ти прати 1 цена на лично за смяната на гарнитурите заедно с тях. В София най-евтиното което намерих е 280лв. (гарнитури + труд) и понеже ми правеше локва с нафта, ходих там. Щом само капИ
се разходи до Габрово.
София - Габрово - София около 420км = 80-90лв е цялата разходка, ако ти харчи 8/100 средно колата. Остават 200лв за труд, но се съмнявам да ти вземе толкова Преско.
Той да ти прати 1 цена на лично за смяната на гарнитурите заедно с тях. В София най-евтиното което намерих е 280лв. (гарнитури + труд) и понеже ми правеше локва с нафта, ходих там. Щом само капИ

София - Габрово - София около 420км = 80-90лв е цялата разходка, ако ти харчи 8/100 средно колата. Остават 200лв за труд, но се съмнявам да ти вземе толкова Преско.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
100лв ми взеха за смяна на гарнитурите, те от своя страна бяха закупени за около 40-50лв от Вари2000, а демонтажа и монтажа на помпата от колата беше промо като цена - 40лв от торнадо тунинг шоп
Сервиза в София на околовръстното мога да обясня на ЛС да не правим реклама, не са ми приятели или близки, просто работят добре и читаво.
Сервиза в София на околовръстното мога да обясня на ЛС да не правим реклама, не са ми приятели или близки, просто работят добре и читаво.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
deyan-enchev написа:100лв ми взеха за смяна на гарнитурите, те от своя страна бяха закупени за около 40-50лв от Вари2000, а демонтажа и монтажа на помпата от колата беше промо като цена - 40лв от торнадо тунинг шоп
Сервиза в София на околовръстното мога да обясня на ЛС да не правим реклама, не са ми приятели или близки, просто работят добре и читаво.
Тези са ти били приятели? Шефа на сервиза ти е брат? Ти работиш в сервиза?
Човек 3 сервиза проверих и в трите най-ниската цена беше 280лв. Пускай на колегата ЛС или направо пиши тук къде е този сервиз да не ни дерат кожите.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
баси гарнитурите. моите по спомен бяха около или под 10 лв. (2те). и още 40 за труд. и после при Пресиан още 40 за финна настройка на помпата. какви са тия 200-300 лв 



- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Историята - протече ми ГНП ама доволно с локвички - купих си комплект гарнитурки от Вари2000 афтърмаркет, но ужким бош.
Колата беше при торнадото за сваляне на помпата от автомобила, и я занесоха в сервиза на околовръстното.
Къде се намира сервиза - карате си по околовръстното посока от Цар Борис III към кв. Суходол. Подминавате пресечката Монтевидео, пътя се вие наляво и надясно измежду автокъщи, гумаджийници и офиц. дилърства на коли. Минавате ОМВ отдясно последвано от светофар. След светофара продължавате отново направо посока Филиповци. След като минете импровизираното "мостче" и автокъщата отляво чиято настилка е пясъчни насипи и изглежда нестабилна ще стигнете до ул. Николай Хрелков на която е и излаза на сервиза към главния път - околовръстното. С кола се влиза отзад през задната страна на сервиза а на околовръстното излаза е само за пешеходци - Дизел Сервиз има реклама, вратите са с цвят кафяв грунд.
Телефон: 0888 579 418
Не искам да е реклама и т.н. просто толкова ми взеха за ремонт на ел. ГНП на М21Д24 - ремонта беше цялостна подмяна на гарнитури сиреч 1 пълен ремонтен комплект. После и ми го настоиха след като беше качена на колата.
Всъщност ходих и още веднъж за допълнителни настройки понеже аванса беше в повечко и менеше обороти - сега е добре, но при ТДС мисля че без да се свали всмукателния колектор настройките биха били сложни. При М21 колекторите са малки и не пречи да се работи по помпата имайте го в предвид

В случай, че от обяснението ми къде е сервиза ви е трудно да разберете, може да се срещнем някъде из София и да ви заведа, не ми е проблем.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
deyan-enchev написа::) Zubcho не са ми приятели нито близки нито никакви.
Историята - протече ми ГНП ама доволно с локвички - купих си комплект гарнитурки от Вари2000 афтърмаркет, но ужким бош.
Колата беше при торнадото за сваляне на помпата от автомобила, и я занесоха в сервиза на околовръстното.
Къде се намира сервиза - карате си по околовръстното посока от Цар Борис III към кв. Суходол. Подминавате пресечката Монтевидео, пътя се вие наляво и надясно измежду автокъщи, гумаджийници и офиц. дилърства на коли. Минавате ОМВ отдясно последвано от светофар. След светофара продължавате отново направо посока Филиповци. След като минете импровизираното "мостче" и автокъщата отляво чиято настилка е пясъчни насипи и изглежда нестабилна ще стигнете до ул. Николай Хрелков на която е и излаза на сервиза към главния път - околовръстното. С кола се влиза отзад през задната страна на сервиза а на околовръстното излаза е само за пешеходци - Дизел Сервиз има реклама, вратите са с цвят кафяв грунд.
Телефон: 0888 579 418
Не искам да е реклама и т.н. просто толкова ми взеха за ремонт на ел. ГНП на М21Д24 - ремонта беше цялостна подмяна на гарнитури сиреч 1 пълен ремонтен комплект. После и ми го настоиха след като беше качена на колата.
Всъщност ходих и още веднъж за допълнителни настройки понеже аванса беше в повечко и менеше обороти - сега е добре, но при ТДС мисля че без да се свали всмукателния колектор настройките биха били сложни. При М21 колекторите са малки и не пречи да се работи по помпата имайте го в предвид.
В случай, че от обяснението ми къде е сервиза ви е трудно да разберете, може да се срещнем някъде из София и да ви заведа, не ми е проблем.
Колега много благодаря за инфото, сигурно и други колеги ще се възползват! Аз си купих гарнитури направо от магазин на Бош-20лв. Ще звънна на тела да се разбера с хората, иначе и това е оферта с колегата Пресиян!

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
Е при ТДС М51D25 е достаааа повече работата според мен. Няма нищо общо с М21D24.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Въпрос за ГНП на ТДС
deyan-enchev написа::) Zubcho не са ми приятели нито близки нито никакви.
Историята - протече ми ГНП ама доволно с локвички - купих си комплект гарнитурки от Вари2000 афтърмаркет, но ужким бош.
Колата беше при торнадото за сваляне на помпата от автомобила, и я занесоха в сервиза на околовръстното.
Къде се намира сервиза - карате си по околовръстното посока от Цар Борис III към кв. Суходол. Подминавате пресечката Монтевидео, пътя се вие наляво и надясно измежду автокъщи, гумаджийници и офиц. дилърства на коли. Минавате ОМВ отдясно последвано от светофар. След светофара продължавате отново направо посока Филиповци. След като минете импровизираното "мостче" и автокъщата отляво чиято настилка е пясъчни насипи и изглежда нестабилна ще стигнете до ул. Николай Хрелков на която е и излаза на сервиза към главния път - околовръстното. С кола се влиза отзад през задната страна на сервиза а на околовръстното излаза е само за пешеходци - Дизел Сервиз има реклама, вратите са с цвят кафяв грунд.
Телефон: 0888 579 418
Не искам да е реклама и т.н. просто толкова ми взеха за ремонт на ел. ГНП на М21Д24 - ремонта беше цялостна подмяна на гарнитури сиреч 1 пълен ремонтен комплект. После и ми го настоиха след като беше качена на колата.
Всъщност ходих и още веднъж за допълнителни настройки понеже аванса беше в повечко и менеше обороти - сега е добре, но при ТДС мисля че без да се свали всмукателния колектор настройките биха били сложни. При М21 колекторите са малки и не пречи да се работи по помпата имайте го в предвид.
В случай, че от обяснението ми къде е сервиза ви е трудно да разберете, може да се срещнем някъде из София и да ви заведа, не ми е проблем.
НИКОГА АМА НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! Моят добър приятел си занесе колата там.. И нека Персиян от габрово да каже в какво състояние и как е направена колата от там.. Ако човекът от габрово чете това Става въпрос за колата на Иван от софия 325 ТДС черната

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани