Твърд волан след смяна на шарнири

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от bigmurzi » 16 Май 2011, 9:10

Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата


Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.

и аз съм го правил преди от незнание, ама ... :kuku:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от KPETEH » 16 Май 2011, 9:43

Аз съм имал подобен проблем с трудно въртене на волана и неизправяне от самосебе си от запекло каре между рейката и пръта на волана. Пръскахме го с нещо и се поотпусна, нище не съм сменял и сега си е като преди.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от E30_M_Tech_ll » 16 Май 2011, 9:47

bigmurzi написа:
Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата


Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.

и аз съм го правил преди от незнание, ама ... :kuku:

в белите страни ги вадят със скоби :yes:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Май 2011, 16:02

Аз преди година и половина сложиш всички шарнири Meyle Усилени отпред (и 4-те броя) и се случи същото! Просто са супер корави, не се коси, сигурно вече се е оправило ;)

Аз покарах един ден и почнаха да се отпускат. Ако не се оправи бързо ела до София, ще ти дам маршрут по БГМапс (през самия град, даже и през центъра) и така хубаво ще ги очукаш че не саmо че ще се разхлабят, ми и може да почнат пак да тропат и да имаш нужда от смяна :D
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Май 2011, 18:47

E30_M_Tech_ll написа:
bigmurzi написа:
Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата


Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.

и аз съм го правил преди от незнание, ама ... :kuku:

в белите страни ги вадят със скоби :yes:


Да, знам. Понякога и със скоби ги вадим, но главно чука играе роля :mhihi: България, какво да правим... Аз това го казах в смисъл, че не се е получавало да прецакаме нещо, а не че е добър начин за вадене на накрайник. По мойта бима забрави да бия с чука :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от 6estaka » 16 Май 2011, 18:57

Дилян Пенчев написа:Аз преди година и половина сложиш всички шарнири Meyle Усилени отпред (и 4-те броя) и се случи същото! Просто са супер корави, не се коси, сигурно вече се е оправило ;)

Аз покарах един ден и почнаха да се отпускат. Ако не се оправи бързо ела до София, ще ти дам маршрут по БГМапс (през самия град, даже и през центъра) и така хубаво ще ги очукаш че не саmо че ще се разхлабят, ми и може да почнат пак да тропат и да имаш нужда от смяна :D


Еми и аз му казах че и при мене така се е получило ама той се е наплашил и търси друг проблем някъде...С каране ще се отпуснат
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от E30_M_Tech_ll » 16 Май 2011, 22:15

Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:
bigmurzi написа:
Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата


Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.

и аз съм го правил преди от незнание, ама ... :kuku:

в белите страни ги вадят със скоби :yes:


Да, знам. Понякога и със скоби ги вадим, но главно чука играе роля :mhihi: България, какво да правим... Аз това го казах в смисъл, че не се е получавало да прецакаме нещо, а не че е добър начин за вадене на накрайник. По мойта бима забрави да бия с чука :mhihi:

да бе ясно ама по теория е възможно применро ако биеш накрайника с чука по посока на рейката да се преебе нещо... инъче е малко вероятно но не невъзможно :)
инъче то в 90 процента от бг сервизите като им кажеш скоба за шарнири те гледат като голям камък :mhihi: повечето знаят че съществува такова нещо ама малко са го виждали на живо :mhihi:
ма то тя не е една мене последния път ми ги махаха с такава скоба и ми скъсаха гумените маншончета и на давата шарнира като единия беше на 100-200 км и сега след още 1000-2000 км вече са за смяна и двата :banghead: :ranting:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от 6estaka » 16 Май 2011, 23:24

E30_M_Tech_ll написа:
Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:
bigmurzi написа:
Dirty M5 driveR написа:
E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата


Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.

и аз съм го правил преди от незнание, ама ... :kuku:

в белите страни ги вадят със скоби :yes:


Да, знам. Понякога и със скоби ги вадим, но главно чука играе роля :mhihi: България, какво да правим... Аз това го казах в смисъл, че не се е получавало да прецакаме нещо, а не че е добър начин за вадене на накрайник. По мойта бима забрави да бия с чука :mhihi:

да бе ясно ама по теория е възможно применро ако биеш накрайника с чука по посока на рейката да се преебе нещо... инъче е малко вероятно но не невъзможно :)
инъче то в 90 процента от бг сервизите като им кажеш скоба за шарнири те гледат като голям камък :mhihi: повечето знаят че съществува такова нещо ама малко са го виждали на живо :mhihi:
ма то тя не е една мене последния път ми ги махаха с такава скоба и ми скъсаха гумените маншончета и на давата шарнира като единия беше на 100-200 км и сега след още 1000-2000 км вече са за смяна и двата :banghead: :ranting:


Абе човече стига писа романи по темата на колегата в които уж расъждаваш ама иначе с нищо не помагаш за изясняване на проблема...още от предните ти мнения разбрахме че знаеш много добре как трябва и как не трябва да се избиват шарнири и накрайници...но ти още ходиш по сервизи за такива работи за видиш сигурно дали са се научили там как се ремонтира окачване на стари БМВ-та или ако не са ти да им отвориш очите...и като си лапнал тая дума СКОБА за шарнири.... вземи си купи една или ако нема ще ти пратя...25лв е...и залягай в гаража за да не ти късат маншончетата по сервизите...то от един спасен накрайник ше избиеш скобата...
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от E30_M_Tech_ll » 17 Май 2011, 8:42

на тебе кво ти пречи да споделя опит?нали идеята е утре да не се случва същото на друг колега?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от Стаевски » 19 Май 2011, 17:22

по темата.........
аз пък имах счупена пружина от горе и се беше забила в ламарината.Управлението беше много трудно и ...еластично.
П.С. изобщо не съм усетил кога се е счупила...усетих се по самото трудно управление.
Стаевски

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от GEORGIEV » 25 Май 2011, 0:00

значи минах вече така 500-600 км. и няма подобрение,затяга и цялото завиване се промени ,една локумена стана :evil:
влизам на кръгово,завивам и пускам волана и така мога да си се въртя с часове , без да бутам волана :roll: :roll: :roll:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от ///Явор » 25 Май 2011, 0:37

то с тея 25+ годишни коли...части от евро07..дюлегерски майстори...теми у форума...така стаа :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от GEORGIEV » 27 Май 2011, 9:49

Явор написа:то с тея 25+ годишни коли...части от евро07..дюлегерски майстори...теми у форума...така стаа :mhihi:


ами колите са 25 годишни да,но те и твоите повечето са,едва ли е в тва проблема ;)

тва евро 7 дори не го знам кво е ,части си купувам от Ауто+ и от видни колеги в платени обяви.........тоест мисля хубави части слагам ;)

ся за майсторите,всичко по колата си правя сам,работите които немога при известни и на двама ни майстори ,едва ли дюлегерски майстори ;)

за темите у форума...........надявам се някой да подхвърли идея,или да изключа нещо от вероятностите,както и става,и през тва време не съм седнал да чакам някой да напише .
И все пак подфорум технически въпроси не е ли за това или е да позьорстваме със снимки на колите си само в него,ако е така извинявам се че съм писал тема тук ,явно форума не е това което беше преди 6 години :confused:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от ///Явор » 27 Май 2011, 11:28

нещо не ме разбра...ама няма значение
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Твърд волан след смяна на шарнири

Мнение от KPETEH » 27 Май 2011, 11:48

Пръсни го това каре с някъв лубрикант или ВД40 примерно - може и да поотпусне от там. В крайна сметка това може само да помогне и не е свъзрано с разглобяване на 30-ката или подмяна на части.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook