Проблем с пружини
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с пружини
Здравейте колеги, карам е 39 седан он ми се струва доста по ниско от повечето които съм виждал.
При смяната на амортесеорите видях че прожините са рязани. Искам да попитам това предразполага ли към по бързото скапване на амортесеора и дали води до други проблеми (освен твърдото возене).
При смяната на амортесеорите видях че прожините са рязани. Искам да попитам това предразполага ли към по бързото скапване на амортесеора и дали води до други проблеми (освен твърдото возене).
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: проблем прожини
Ако пружините са рязани, колата няма да вози по твърдо, тъй като твърдостта на пружината не се променя след рязането. По-вероятно са сложени спортни пружини, които винаги са по-твърди и по-къси. Ако пружините са много къси(над -40мм) и е със стандартните амортесьори - да. ще се скапят по-бързо. Иначе не.
Re: проблем прожини
pazo02 написа:Ако пружините са рязани, колата няма да вози по твърдо, тъй като твърдостта на пружината не се променя след рязането. По-вероятно са сложени спортни пружини, които винаги са по-твърди и по-къси. Ако пружините са много къси(над -40мм) и е със стандартните амортесьори - да. ще се скапят по-бързо. Иначе не.
Ами мисля че неса спортни ами са рязани защото си личи на къде е срязано. Ами тогава каква е разликата като са рязани ако не вози различно?

- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: проблем прожини
caningam написа:pazo02 написа:Ако пружините са рязани, колата няма да вози по твърдо, тъй като твърдостта на пружината не се променя след рязането. По-вероятно са сложени спортни пружини, които винаги са по-твърди и по-къси. Ако пружините са много къси(над -40мм) и е със стандартните амортесьори - да. ще се скапят по-бързо. Иначе не.
Ами мисля че неса спортни ами са рязани защото си личи на къде е срязано. Ами тогава каква е разликата като са рязани ако не вози различно?
наи вероятно разликата е че ти е по ниска колата колега.

- kiril4o
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: STZ , SOFIQ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 d
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 525 d combi , tuning line
Re: проблем прожини
по добре колега си сложи едни оригинални пружини ако са ти срязани найстина и без това Е39 си фабрично по ниска и спортна кола . 

прави каквото трябва а да става каквото ще !
Re: проблем прожини
E39 Rider написа:caningam написа:pazo02 написа:Ако пружините са рязани, колата няма да вози по твърдо, тъй като твърдостта на пружината не се променя след рязането. По-вероятно са сложени спортни пружини, които винаги са по-твърди и по-къси. Ако пружините са много къси(над -40мм) и е със стандартните амортесьори - да. ще се скапят по-бързо. Иначе не.
Ами мисля че неса спортни ами са рязани защото си личи на къде е срязано. Ами тогава каква е разликата като са рязани ако не вози различно?
наи вероятно разликата е че ти е по ниска колата колега.
Имам в предвид че съм се качвал в други е 39- ки и возят доста по меко докато моята при наи малката неравност имаш чувството че си в танк.
- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
Re: проблем прожини
kiril4o написа:по добре колега си сложи едни оригинални пружини ако са ти срязани найстина и без това Е39 си фабрично по ниска и спортна кола .
с М окачване може да е ниска и да ти изглежда спортна :< ама иначе си е направо Волга
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: проблем прожини
А колега защо не направи снимка на пружината та да може да ти помогнат по добре колегите.
Според мен ако е рязана това наистина ще доведе до по-бързо скапване на амортисьора. Все пак като не е по-твърда пружината и амортисьора е на половината път и лесно ще може да стигне до края и ще удря по често в дъното.
Дай една снимка на колата да видим как стои, а пък може да се окаже че си със сменяно окачване а не с рязани пружини.
Според мен ако е рязана това наистина ще доведе до по-бързо скапване на амортисьора. Все пак като не е по-твърда пружината и амортисьора е на половината път и лесно ще може да стигне до края и ще удря по често в дъното.
Дай една снимка на колата да видим как стои, а пък може да се окаже че си със сменяно окачване а не с рязани пружини.
Re: проблем прожини
Колеги за момента имам само тази снимка но намен ми се струва ниска. Гумите са 205х55х16'' и влизат в калника 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: проблем прожини
Колега caningam, моля те оправи си поне заглавието на темата, че колкото пъти влезна във форума, толкова пъти ми става..........."тъжно". Нека поне заглавията - фасадата, да са читави, пък вътре, че е мазало, то е ясно
. А ако ми се чудиш на акъла кое ме натъжава, това е думичката "прожини", която би трябвало да е пружини
.


- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем с пружини
Моля, винаги можеш да разчиташ на мен
. Иначе колегите по-горе са се изказали по същество.

- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: проблем прожини
kiril4o написа:по добре колега си сложи едни оригинални пружини ако са ти срязани найстина и без това Е39 си фабрично по ниска и спортна кола .
е това е наи доброто рещени е да не ти вози като танк

Re: Проблем с пружини
И аз мисля че с едни оригиналвни втора ръка ще е най-добре. Сега ще поразпитам из форума 

- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с пружини
caningam написа:И аз мисля че с едни оригиналвни втора ръка ще е най-добре. Сега ще поразпитам из форума
Другото което можеш да направиш е да си сложиш гуми съответстващи на оригиналния размер .
А не както в твоя случай.
Гумите ти при 16" трябва да са 225/55 и ще получиш още височина.
Според мен пробвай първо това.
Успех.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани