Помощ, не мога да запаля

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 25 Май 2011, 0:27

tsb_bg написа:Прочетох отново всичко но тогава от къде идват тези стойности в разпечатката от INPA-та за Battery Voltage?

Secondary Air Pump

http://e39mod.blogspot.com/2010/04/e39- ... ement.html

PS

За мен причината е в горивоподаването - колата пали от остатъчното налягане в системата при контакт след което гасне от ниско налягане/недостатъчно количество/неправилно впръскване


КОЛЕГИ!!!! КОЛАТА ЗАПАЛИ!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

оказа се, че ако и 2те пластинки на маф сензора са счупени, трябва да се разкачи за да може да запали :shock: :shock: :mhihi:
до като барниках под колектора, и нали бях махнала панела за въздушния филтър заедно с маф сензора :) и.. по едно време какво ми хрумна да пробвам да врътна.. и хоп ?!?!? взе че запали веее аххахахахаха и от там, сглобих всичко, закачих, и паля и... неще .. еееЕЕЕЕ!!!! :mhihi: чудих се чудих се ... само 1 кабел е все пак цялата работа, разкачих го и разбрах че мафа ми угася колата :)

важен детаил: запалих колата и с помоща на жилото там за газта под капака дето идва от под филтара на АЦто, давах газ да вдигна обороти и включих мафа.... не тръгна да гасне колата до като държах жилото, но като го пуснах и угасна пак

аз нямам въздушни помпи. Там пред предна дясна гума в подкалника ми е празно, само датчика за температурата ми е там (беше преди години), и това металното нещо, също го нямам, на негово място се вижда че има отвор, които е запушен с планка някаква (личи си че е заводска планка - алуминиева ... такава една... ще я снимам ако ви е интересна) един вид... заводско нямам такива неща :mhihi: малко ми стана комплексиращо че нещо ще ми липсва на колцата... ама ко да са прай :Д

то поне да знаех за кво служи тая помпа... нещо със студения старт ми каза брат ми ама и той не знаел друго по въпроса

благодаря на всички които писаха да помагат :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от turbo » 25 Май 2011, 1:24

Бравос, че колата е запалила. Сега ти си знаеш, че най-добрият вариант е моментално нов МАФ, но принципно може да се покара и без него (с разкачен кабел), но няма да ти хареса нито вървенето, нито разходът. :)
Тази "Air Pump" се слага с цел подобряване на екологичните параметри на колата и наистина е свързана със студения старт на двигателя. Идеята е, че в рамките на определено време след запалването вкарва въздух (съответно кислород) в изпускателния колектор, което пък предизвиква т.н. екзотермична реакция и в следствие на нея катализаторът загрява по-бързо и влиза в работен режим и почва да си върши работата. Компютърът вижда тая работа чрез сондата/ите след катализатора/ите и гаси помпата.
Само не ми е ясно на какъв принцип са ги монтирали тези системи с тези "Air Pump"-ове. И защо на едни бройки ги има, а на други не. :dunno:
А при тебе пък защо излиза като грешка хич се не сещам. :dunno:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 25 Май 2011, 2:10

turbo написа:Бравос, че колата е запалила. Сега ти си знаеш, че най-добрият вариант е моментално нов МАФ, но принципно може да се покара и без него (с разкачен кабел), но няма да ти хареса нито вървенето, нито разходът. :)
Тази "Air Pump" се слага с цел подобряване на екологичните параметри на колата и наистина е свързана със студения старт на двигателя. Идеята е, че в рамките на определено време след запалването вкарва въздух (съответно кислород) в изпускателния колектор, което пък предизвиква т.н. екзотермична реакция и в следствие на нея катализаторът загрява по-бързо и влиза в работен режим и почва да си върши работата. Компютърът вижда тая работа чрез сондата/ите след катализатора/ите и гаси помпата.
Само не ми е ясно на какъв принцип са ги монтирали тези системи с тези "Air Pump"-ове. И защо на едни бройки ги има, а на други не. :dunno:
А при тебе пък защо излиза като грешка хич се не сещам. :dunno:

може би мойта кола е била предназначена за някой топла държава,, макар че брат ми си я купи от германия. А за това че ми излиза като грешка... може би с НЦС може да се оправи.. само дето аз.. незнам какъв нцс имам щото ми липсват много надписи там в менютата, и по специално това меню което те довежда до листа с нещата където можеш да активираш и деактивираш разните там неща :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Димитровград / Хасково
Пол: Мъж

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от uBaH » 25 Май 2011, 8:33

Малко :OT: , от основната идея на темата, но и при моята 528 (09/1998) липсва въпросната помпа + клапа. Колата е от Италия.
Само ден преди колежката да пусне темата, гледайки под капака на друга 528-ца, се чудех какво е това и защо при мен липсва :)

Да Ви отменя със снимката, виждам че достатъчно работа си имате по колата :P
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Помощ, не мога да запаля

Мнение от georgieva » 25 Май 2011, 9:38

абсолютно същото е при мен :yes:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook