Помощ, не мога да запаля
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
tsb_bg написа:Прочетох отново всичко но тогава от къде идват тези стойности в разпечатката от INPA-та за Battery Voltage?
Secondary Air Pump
http://e39mod.blogspot.com/2010/04/e39- ... ement.html
PS
За мен причината е в горивоподаването - колата пали от остатъчното налягане в системата при контакт след което гасне от ниско налягане/недостатъчно количество/неправилно впръскване
КОЛЕГИ!!!! КОЛАТА ЗАПАЛИ!!!!






оказа се, че ако и 2те пластинки на маф сензора са счупени, трябва да се разкачи за да може да запали



до като барниках под колектора, и нали бях махнала панела за въздушния филтър заедно с маф сензора



важен детаил: запалих колата и с помоща на жилото там за газта под капака дето идва от под филтара на АЦто, давах газ да вдигна обороти и включих мафа.... не тръгна да гасне колата до като държах жилото, но като го пуснах и угасна пак
аз нямам въздушни помпи. Там пред предна дясна гума в подкалника ми е празно, само датчика за температурата ми е там (беше преди години), и това металното нещо, също го нямам, на негово място се вижда че има отвор, които е запушен с планка някаква (личи си че е заводска планка - алуминиева ... такава една... ще я снимам ако ви е интересна) един вид... заводско нямам такива неща

то поне да знаех за кво служи тая помпа... нещо със студения старт ми каза брат ми ама и той не знаел друго по въпроса
благодаря на всички които писаха да помагат

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Помощ, не мога да запаля
Бравос, че колата е запалила. Сега ти си знаеш, че най-добрият вариант е моментално нов МАФ, но принципно може да се покара и без него (с разкачен кабел), но няма да ти хареса нито вървенето, нито разходът.
Тази "Air Pump" се слага с цел подобряване на екологичните параметри на колата и наистина е свързана със студения старт на двигателя. Идеята е, че в рамките на определено време след запалването вкарва въздух (съответно кислород) в изпускателния колектор, което пък предизвиква т.н. екзотермична реакция и в следствие на нея катализаторът загрява по-бързо и влиза в работен режим и почва да си върши работата. Компютърът вижда тая работа чрез сондата/ите след катализатора/ите и гаси помпата.
Само не ми е ясно на какъв принцип са ги монтирали тези системи с тези "Air Pump"-ове. И защо на едни бройки ги има, а на други не.
А при тебе пък защо излиза като грешка хич се не сещам.

Тази "Air Pump" се слага с цел подобряване на екологичните параметри на колата и наистина е свързана със студения старт на двигателя. Идеята е, че в рамките на определено време след запалването вкарва въздух (съответно кислород) в изпускателния колектор, което пък предизвиква т.н. екзотермична реакция и в следствие на нея катализаторът загрява по-бързо и влиза в работен режим и почва да си върши работата. Компютърът вижда тая работа чрез сондата/ите след катализатора/ите и гаси помпата.
Само не ми е ясно на какъв принцип са ги монтирали тези системи с тези "Air Pump"-ове. И защо на едни бройки ги има, а на други не.

А при тебе пък защо излиза като грешка хич се не сещам.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
turbo написа:Бравос, че колата е запалила. Сега ти си знаеш, че най-добрият вариант е моментално нов МАФ, но принципно може да се покара и без него (с разкачен кабел), но няма да ти хареса нито вървенето, нито разходът.![]()
Тази "Air Pump" се слага с цел подобряване на екологичните параметри на колата и наистина е свързана със студения старт на двигателя. Идеята е, че в рамките на определено време след запалването вкарва въздух (съответно кислород) в изпускателния колектор, което пък предизвиква т.н. екзотермична реакция и в следствие на нея катализаторът загрява по-бързо и влиза в работен режим и почва да си върши работата. Компютърът вижда тая работа чрез сондата/ите след катализатора/ите и гаси помпата.
Само не ми е ясно на какъв принцип са ги монтирали тези системи с тези "Air Pump"-ове. И защо на едни бройки ги има, а на други не.
А при тебе пък защо излиза като грешка хич се не сещам.
може би мойта кола е била предназначена за някой топла държава,, макар че брат ми си я купи от германия. А за това че ми излиза като грешка... може би с НЦС може да се оправи.. само дето аз.. незнам какъв нцс имам щото ми липсват много надписи там в менютата, и по специално това меню което те довежда до листа с нещата където можеш да активираш и деактивираш разните там неща

- uBaH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Димитровград / Хасково
- Пол: Мъж
Re: Помощ, не мога да запаля
Малко
, от основната идея на темата, но и при моята 528 (09/1998) липсва въпросната помпа + клапа. Колата е от Италия.
Само ден преди колежката да пусне темата, гледайки под капака на друга 528-ца, се чудех какво е това и защо при мен липсва
Да Ви отменя със снимката, виждам че достатъчно работа си имате по колата


Само ден преди колежката да пусне темата, гледайки под капака на друга 528-ца, се чудех какво е това и защо при мен липсва

Да Ви отменя със снимката, виждам че достатъчно работа си имате по колата


- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: Помощ, не мога да запаля
абсолютно същото е при мен 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани