Проблем с мотора на e39 530d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от BMWDream » 22 Май 2011, 18:06

Здравейте! От скоро имам въпросната кола. 530d 193 коня с ръчни скорости.
От както я имам ми се случи 3-4 пъти да върти и да не иска да запали...На дърпане като сложа предавка пак не ще да запали...Трябва да седи 10-15 секунди на скорост и тогава пали...На диагностика показва ниско ниво на рейката и клапан за високо налягане.От около месец винаги си пали и не съм се занимавал да го оправям...Онзи ден сипах 30лв нафта на ОМВ и след около 3-4 км спрях на един светофар и ми направи впечатление,че колата много тресе като работи в място (като стара Чавдарка).Като спрях и я запалих пак се оправи...Но покарам ли я малко пак почва да тресе.Днес ми остана около 20литра нафта и сипах 8 литра на Лукойл,но същата работа(то не съм и сипал много де).

Възможно ли е да е от гориво или пък дюза?Дайте мнение...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Май 2011, 18:24

Като ти е изкарало ниско ниво на рейката, обърни внимание първо на това. Чак толкова некачествено да е горивото не ми се вярва, още повече че ти имаш точни показания от диагностиката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Май 2011, 19:15

BMWDream написа:Здравейте! От скоро имам въпросната кола. 530d 193 коня с ръчни скорости.
От както я имам ми се случи 3-4 пъти да върти и да не иска да запали...На дърпане като сложа предавка пак не ще да запали...Трябва да седи 10-15 секунди на скорост и тогава пали...На диагностика показва ниско ниво на рейката и клапан за високо налягане.От около месец винаги си пали и не съм се занимавал да го оправям...Онзи ден сипах 30лв нафта на ОМВ и след около 3-4 км спрях на един светофар и ми направи впечатление,че колата много тресе като работи в място (като стара Чавдарка).Като спрях и я запалих пак се оправи...Но покарам ли я малко пак почва да тресе.Днес ми остана около 20литра нафта и сипах 8 литра на Лукойл,но същата работа(то не съм и сипал много де).

Възможно ли е да е от гориво или пък дюза?Дайте мнение...

Колега ти решението го имаш от диагностиката, какво повече искаш да знаеш :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от BMWDream » 22 Май 2011, 20:22

А от какво се получава ниско ниво на рейката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Май 2011, 20:39

Този клапан се грижи за налягането в рейката, от него трябва да е проблема с ниското налягане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от gentata » 22 Май 2011, 20:50

Тази рейка за която говорите не е ли рейла (към дюзите), защото е странно рейката на управлението да има отношение към рабтата на двигателя :roll:
Последна промяна gentata на 22 Май 2011, 21:52, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от adovet » 22 Май 2011, 21:17


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Май 2011, 21:20

Рейла и рейката е едно и също. В нея се нагнетява горивото, има пряко отношение към работата на мотора. Ако няма достатъчно високо налягане и работата на мотора се променя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от adovet » 22 Май 2011, 21:22

gentata написа:Тази рейка за която говорите не е ли рейла (към дъзите), защото е странно рейката на управлението да има отношение към рабтата на двигателя :roll:

Има голямо отношение - ако налягането не е както трябва тогава двигателя или изобщо не работи или прекъсва се едно не му достига нафта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от adovet » 22 Май 2011, 21:25

между другото мисля, че бяха три такива датчици за налягането

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от gentata » 22 Май 2011, 22:01

Да разбрах (предполагам и не само аз) за коя рейка става въпрос :mhihi: Просто има съвпадение на наименованията :oops: за това попитах.

:driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от racing_team_vidin » 23 Май 2011, 0:24

Само ниско на рейла ли даде, или и на предналягането.
Ниско на рейла идва и от помпа под шофьора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от adovet » 23 Май 2011, 7:49

racing_team_vidin написа:Само ниско на рейла ли даде, или и на предналягането.
Ниско на рейла идва и от помпа под шофьора

Koлега в грешка си. Помпата от резервоара няма нищо общо :nono: ще даде ниско налягане само ако не работи помпата от резервоара или ако няма нафта, но това се вижда на маркуча от филтъра до ГНПто

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от Владо » 23 Май 2011, 8:24

е той не говори за помпата в резервоара, а за тази под шофьора :!:
по темата... завързвате я за компа и гледате... ако подадеш гас и пада налягането е помпата... ако си е ниско поначало, тръгни с регулатора, ама пак може да е помпата...
на мен на празен ход даваше 3,6-3,7 бара... ама при гас падаше и до 2,2-2,3... отделно понякога и не палеше изобщо... оправията е ритник по пода :mhihi:
между другото не знам колко трябва да е това налягане, новата помпа не е мерена :roll: ... ама сигурно е там някъде...3,6-3,7бара...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с мотора на e39 530d

Мнение от adovet » 23 Май 2011, 8:26

Владо написа:е той не говори за помпата в резервоара, а за тази под шофьора :!:
по темата... завързвате я за компа и гледате... ако подадеш гас и пада налягането е помпата... ако си е ниско поначало, тръгни с регулатора, ама пак може да е помпата...
на мен на празен ход даваше 3,6-3,7 бара... ама при гас падаше и до 2,2-2,3... отделно понякога и не палеше изобщо... оправията е ритник по пода :mhihi:
между другото не знам колко трябва да е това налягане, новата помпа не е мерена :roll: ... ама сигурно е там някъде...3,6-3,7бара...
точно и аз за тази помпа говоря.Помпата за горивото от резервоара не прави налягането в рейката на команрейла, за това нещо си има ГНП.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook