Маншон- рейка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Маншон- рейка

Мнение от динго » 20 Май 2011, 11:20

Ха май възникна някакво дребно спорче-ааз май ще ги сменя докато разбера истината. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Маншон- рейка

Мнение от cls6666 » 20 Май 2011, 12:19

динго написа:Ха май възникна някакво дребно спорче-ааз май ще ги сменя докато разбера истината. :bchug:

спор няма ,пресли беше достатъчно убедителен с примери ,както и аз с картинката-ти решаваш какво да правиш,за мен грес там не се слага
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: Маншон- рейка

Мнение от 520_i » 21 Май 2011, 20:43

Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен. :D
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Маншон- рейка

Мнение от cls6666 » 21 Май 2011, 20:55

520_i написа:Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен. :D

нека изясня само че за да стигнеш до гребена и за да го смажеш трябва да свалиш рейката и да я разглобиш,а темата не беше къде се смазва рейката ,а дали се смазва при смяна на маншони,смазването при гребена е при капитален ремонт нали?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Маншон- рейка

Мнение от krasi_bmw » 21 Май 2011, 22:26

хубаво,на сухо ли стърже буталото за регулиране ,и зъбите на червяка ,това не го вярвам и суха рейка не съм виждал на кола ,трябва да е карана без машони и да е промита .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 16.04.2007

Re: Маншон- рейка

Мнение от fast » 21 Май 2011, 22:54

cls6666 написа:
520_i написа:Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен. :D

нека изясня само че за да стигнеш до гребена и за да го смажеш трябва да свалиш рейката и да я разглобиш,а темата не беше къде се смазва рейката ,а дали се смазва при смяна на маншони,смазването при гребена е при капитален ремонт нали?


Навиваш пълен ляв волан , сваляш левия маншон и виждаш целия гребен , смазваш си го с грес и пак слагаш маншона който ти казва , че за да смажеш зъбите на гребена трябва да разглобиш рейката , явно никога не е виждал рейка . Двете части хидравличната и гребен и пиньона нямат нищо общо относно смазването им за справка пак погледнете картинката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: Маншон- рейка

Мнение от 520_i » 22 Май 2011, 11:19

fast написа:
cls6666 написа:
520_i написа:Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен. :D

нека изясня само че за да стигнеш до гребена и за да го смажеш трябва да свалиш рейката и да я разглобиш,а темата не беше къде се смазва рейката ,а дали се смазва при смяна на маншони,смазването при гребена е при капитален ремонт нали?


Навиваш пълен ляв волан , сваляш левия маншон и виждаш целия гребен , смазваш си го с грес и пак слагаш маншона който ти казва , че за да смажеш зъбите на гребена трябва да разглобиш рейката , явно никога не е виждал рейка . Двете части хидравличната и гребен и пиньона нямат нищо общо относно смазването им за справка пак погледнете картинката

Много точно :yes:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Маншон- рейка

Мнение от cls6666 » 22 Май 2011, 11:52

както казват хората в спора се ражда истината ,донякъде мога да се съглася с колегите по горе :yes: верно и така може да се намаже гребена ,но чак суха рейка там не съм виждал
та от личен опит казвам имах скъсани маншони -незнам колко време беше карана така ,ама после свалях рейка и там на гребена имаше грес ,но рейката вече течеше даже имам и снимки ама засега не ги намирам
та всеки сам си решава
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Маншон- рейка

Мнение от динго » 22 Май 2011, 13:29

Майстора напръска с някаква течна грес от спрей навсякъде и хоп маншона отгоре и това беше. Дано да е правилно,каза че било достатъчно.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook