забива муцуна
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- buco1617
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS
- Мечтае да кара: САМО BMW
забива муцуна
колеги , имам е 39 525тдс искам да попитам: колата забива муцуна на 120км/ч от какво може да е ? колата има ли филтър картерни газове като по новите модели? дайте предположения? ще съм благодарен на всеки за предположения
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: забива муцуна
виж дали ти е закачено маркучето за мап сензора ,отдолу на всмукателния колектор е някъде на нивото на горивния филтър ,ако е дали не е зацапано -продухай го или на диагностика като за начало
Re: забива муцуна
А по-подробно малко за режима на двигателя в тоя момент. Ако е при ускорение има вероятност ( изпитал съм го ) да изключва електрониката и да влиза в авариен режим за кратко поради например неотварящ ( запекъл) предпазен клапан на турбината и тя да надува над 1.5бара при което е заложено компа да изключи горивоподаването. Това което е описал колегата по-горе е за мудна колица което пак може да се опише като забиване на 120 та затова повечко инфо кога се случва , че си има значение.
- buco1617
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS
- Мечтае да кара: САМО BMW
Re: забива муцуна
благодаря за предположенията ще ги проверя, а що се отнася до повечето информация ето: ускорява бавно или както сте писали мудно сякаш конете са наполовина, след като ускори пъ до 120 - 130 тогава забива и губи мощност. намалям скоростта и след това пак ускорява до толкова и отново забива. много често се случва на четвърта предавка да не мога да кача оборотите над 2300. нещо и пречи
Re: забива муцуна
Ако пушляви колега значи имаш недостиг на въздух , но мапа работи и гориво имаш. Ако не пуши толкоз и не върви пак нямаш въздух достатъчно но може да е от инфото за налягането на турбината ( мапа ) или дебитомер който дава информация на компа колко въздух влиза в двигателя , а той ( компа ) от своя страна пуска повече гориво ( чрез ГНП ) за да спази добрата пропорция на гориво-въздушната смес записана като карти на работните режими или така наречения софтуер и ако компа получава информация ( може би грешна ) за малко въздух ще пуска и малко нафта при което нямаш нормално ускорение затова търсиш и причината в датчиците за това. Ако пуши значи дебитомера отчита приток на въздух ама после той някъде се губи или демек имаш неплътност на турбопътищата или самото турбо неще да пълни добре ( иска профилактика ) или нещо предпазния капан се ебава . И друго от страна на горивото - горивен филтър , филтърче на подкачващата помпа в резервоара при което няма достатъчно дебит , но тогава няма да пуши отзад за което не си споменал. Попрегледай тея неща .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани