Маншон- рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Маншон- рейка
Ха май възникна някакво дребно спорче-ааз май ще ги сменя докато разбера истината. 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Маншон- рейка
динго написа:Ха май възникна някакво дребно спорче-ааз май ще ги сменя докато разбера истината.
спор няма ,пресли беше достатъчно убедителен с примери ,както и аз с картинката-ти решаваш какво да правиш,за мен грес там не се слага
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Маншон- рейка
Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен. 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Маншон- рейка
520_i написа:Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен.
нека изясня само че за да стигнеш до гребена и за да го смажеш трябва да свалиш рейката и да я разглобиш,а темата не беше къде се смазва рейката ,а дали се смазва при смяна на маншони,смазването при гребена е при капитален ремонт нали?
Re: Маншон- рейка
хубаво,на сухо ли стърже буталото за регулиране ,и зъбите на червяка ,това не го вярвам и суха рейка не съм виждал на кола ,трябва да е карана без машони и да е промита .
Re: Маншон- рейка
cls6666 написа:520_i написа:Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен.
нека изясня само че за да стигнеш до гребена и за да го смажеш трябва да свалиш рейката и да я разглобиш,а темата не беше къде се смазва рейката ,а дали се смазва при смяна на маншони,смазването при гребена е при капитален ремонт нали?
Навиваш пълен ляв волан , сваляш левия маншон и виждаш целия гребен , смазваш си го с грес и пак слагаш маншона който ти казва , че за да смажеш зъбите на гребена трябва да разглобиш рейката , явно никога не е виждал рейка . Двете части хидравличната и гребен и пиньона нямат нищо общо относно смазването им за справка пак погледнете картинката
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Маншон- рейка
fast написа:cls6666 написа:520_i написа:Не се смазва гладкият стержен а назъбената част! Много ясно, че е безсмислено да смазваш амортисьор или бутало. Имал съм три Е39-ки, на второто зъбите бяха тотално износени и напълно сухи! На първото и сегашното почти не са мръднали и са смазани. Не от мен, така ги взех. Според мен трябва да имат смазване- ЗЪБИТЕ на рейката и КОЛЕЛОТО. Всеки сам си решава, това е от мен.
нека изясня само че за да стигнеш до гребена и за да го смажеш трябва да свалиш рейката и да я разглобиш,а темата не беше къде се смазва рейката ,а дали се смазва при смяна на маншони,смазването при гребена е при капитален ремонт нали?
Навиваш пълен ляв волан , сваляш левия маншон и виждаш целия гребен , смазваш си го с грес и пак слагаш маншона който ти казва , че за да смажеш зъбите на гребена трябва да разглобиш рейката , явно никога не е виждал рейка . Двете части хидравличната и гребен и пиньона нямат нищо общо относно смазването им за справка пак погледнете картинката
Много точно

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Маншон- рейка
както казват хората в спора се ражда истината ,донякъде мога да се съглася с колегите по горе
верно и така може да се намаже гребена ,но чак суха рейка там не съм виждал
та от личен опит казвам имах скъсани маншони -незнам колко време беше карана така ,ама после свалях рейка и там на гребена имаше грес ,но рейката вече течеше даже имам и снимки ама засега не ги намирам
та всеки сам си решава

та от личен опит казвам имах скъсани маншони -незнам колко време беше карана така ,ама после свалях рейка и там на гребена имаше грес ,но рейката вече течеше даже имам и снимки ама засега не ги намирам
та всеки сам си решава
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Маншон- рейка
Майстора напръска с някаква течна грес от спрей навсякъде и хоп маншона отгоре и това беше. Дано да е правилно,каза че било достатъчно.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани