Маншон- рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Маншон- рейка
Аз да си попитам. Търсих много из темите ,но не можах да си отговоря на въпроса.Днес закупих нови маншони за рейката и отварям кутията а вътре само гумения маншон
.Не трябва ли да има скоби и грес ако не се лъжа (а там слага ли се грес всъщност).Някой слагал ли е от неопреновите такива.Благодаря

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Маншон- рейка
Грес няма и не се слага. Скобите се поръчват отделно.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Маншон- рейка
mad_presley написа:Грес няма и не се слага. Скобите се поръчват отделно.
И после "тропа ми рейката". Има ли триене трябва да има и мазане.
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Маншон- рейка
за скобите ясно,но за греста-колегата 520 май има предвид че само леко да се намаже. Никой не казва нищо за неопреновите?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Маншон- рейка
mad_presley написа:Грес няма и не се слага. Скобите се поръчват отделно.
лудия го е казал вече ,който е раглобявал или свалял рейка знае че точно там няма никакво мазане
маншоните са по скоро да ''изолират'' водата и калта от стъблата на рейката иначе следва теч както беше при мен

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Маншон- рейка
Според мен е редно да се слага грес. В сервиза, където работя винаги слагаме.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Маншон- рейка
защо?там няма мазане -не вреди ,но няма нужда...щом слагате обосновете защо?Dirty M5 driveR написа:Според мен е редно да се слага грес. В сервиза, където работя винаги слагаме.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Маншон- рейка
cls6666 написа:защо?там няма мазане -не вреди ,но няма нужда...щом слагате обосновете защо?Dirty M5 driveR написа:Според мен е редно да се слага грес. В сервиза, където работя винаги слагаме.
Ами все пак е подвижна част. Иначе е вярно, че задачата на маншоните е да изолира от вода и боклуци. Не твърдя, че е задължително да се слага грес, просто ние слагаме и аз го смятам за полезно. То междудругото не слагаме и кой знае колко, не е да кажеш все едно каре гресираш.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Маншон- рейка
Аз до сега не съм виждал зъбни механизми да не се смазват! Особено толкова натоварени. Просто не се износват толкова зъбите когато са смазани. Не виждам капка логика в това да не са смазани 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Маншон- рейка
Никой в този форум не е по-умен от инженерите на BMW. Щом те не слагат грес, значи си има ОСНОВАТЕЛНА причина да няма
Този маншон пази единствено от прахоляк, зад него нищо няма нужда от външно мазане. Аналог мога да дам с прахоуловотеля на амортисьорите. Защо там никой не смазва стеблото на амортисьора.

Този маншон пази единствено от прахоляк, зад него нищо няма нужда от външно мазане. Аналог мога да дам с прахоуловотеля на амортисьорите. Защо там никой не смазва стеблото на амортисьора.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Маншон- рейка
Грес по принцип няма в тия маншони на рейката. Обаче при ремонта на рейката слагат грес на гребена някои майстори, да му е по леко като се трие с червяка. 

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Маншон- рейка
mad_presley написа:Никой в този форум не е по-умен от инженерите на BMW. Щом те не слагат грес, значи си има ОСНОВАТЕЛНА причина да няма![]()
Този маншон пази единствено от прахоляк, зад него нищо няма нужда от външно мазане. Аналог мога да дам с прахоуловотеля на амортисьорите. Защо там никой не смазва стеблото на амортисьора.
Това с амортисьра не е аналог! Смазва се гребена на рейката!!!! На предишната ми Е39-ка зъбите така бяха износени, че ..... Това износване е от триенето за да се намали триенето е смазването!! Дори не трябва да си инженер за да го знаеш. Но щом инженерите на BMW са казали......
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Маншон- рейка
dbanchev написа:Грес по принцип няма в тия маншони на рейката. Обаче при ремонта на рейката слагат грес на гребена някои майстори, да му е по леко като се трие с червяка.
само че маншоните нямат нищо общо с гребена на рейката,а гребена няма никакво друго мазане и затова само там има грес
та в този ред на мисли какво ще се получи ако греста се смеси с хидравличното масло
и все пак в спора се ражда истината ,ето снимка и нека всеки си каже къде слага грес че май за различни части говорим

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Маншон- рейка
Ние слагаме по малко грес на така написаното inner tie rod socket. За гребена на рейката не говоря, там не бутаме.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Маншон- рейка
Гледам има привърженици и на двете страни, за това обяснявам, пък който иска да ме разбере!
Рейка, амортисьор и всички подобни са хидравлични системи. Грес по буталото на хидравлична с-ма НЕ СЕ СЛАГА (който е виждал да се смазват хидравлични крикове или багери на тези места, да се обади). Маншнона на рейка предпазва предимно от нараняване от камъчета, защото ако се наруши повърхоста на хидравличното бутало, семеринга няма как да го уплътни. На рейка се слагат маншони, защото е в най-ниска част и риска от удар и нарушаване на повърхноста е най-голям. На амортисьорите се слага просто качулка (прахоуловител както му казват, въпреки че прах пак си влиза), за да пази от камъчета хвърлени от гумата.
Слагането на грес на хидравлично бутало е тотално безмислено, защото както семеринга пази от вътрешната страна да не изтече масло, така пази и отвън, да не влезе. С две думи, при първото завъртане греста я няма и няма какво да маже (да не говорим, че по нататък може да ви изиграе лоша шега и да си мислите, че рейката тече).
Тааа, слагайте си каквото си искате, а привържениците на гресиране на хидравлично бутало да се замислят, дали да не сложат и на амортиьорите, защото и там има... "триене"
Рейка, амортисьор и всички подобни са хидравлични системи. Грес по буталото на хидравлична с-ма НЕ СЕ СЛАГА (който е виждал да се смазват хидравлични крикове или багери на тези места, да се обади). Маншнона на рейка предпазва предимно от нараняване от камъчета, защото ако се наруши повърхоста на хидравличното бутало, семеринга няма как да го уплътни. На рейка се слагат маншони, защото е в най-ниска част и риска от удар и нарушаване на повърхноста е най-голям. На амортисьорите се слага просто качулка (прахоуловител както му казват, въпреки че прах пак си влиза), за да пази от камъчета хвърлени от гумата.
Слагането на грес на хидравлично бутало е тотално безмислено, защото както семеринга пази от вътрешната страна да не изтече масло, така пази и отвън, да не влезе. С две думи, при първото завъртане греста я няма и няма какво да маже (да не говорим, че по нататък може да ви изиграе лоша шега и да си мислите, че рейката тече).
Тааа, слагайте си каквото си искате, а привържениците на гресиране на хидравлично бутало да се замислят, дали да не сложат и на амортиьорите, защото и там има... "триене"

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани