Твърд волан след смяна на шарнири
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата
Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.
и аз съм го правил преди от незнание, ама ...


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Аз съм имал подобен проблем с трудно въртене на волана и неизправяне от самосебе си от запекло каре между рейката и пръта на волана. Пръскахме го с нещо и се поотпусна, нище не съм сменял и сега си е като преди.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
bigmurzi написа:Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата
Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.
и аз съм го правил преди от незнание, ама ...
в белите страни ги вадят със скоби

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Аз преди година и половина сложиш всички шарнири Meyle Усилени отпред (и 4-те броя) и се случи същото! Просто са супер корави, не се коси, сигурно вече се е оправило
Аз покарах един ден и почнаха да се отпускат. Ако не се оправи бързо ела до София, ще ти дам маршрут по БГМапс (през самия град, даже и през центъра) и така хубаво ще ги очукаш че не саmо че ще се разхлабят, ми и може да почнат пак да тропат и да имаш нужда от смяна

Аз покарах един ден и почнаха да се отпускат. Ако не се оправи бързо ела до София, ще ти дам маршрут по БГМапс (през самия град, даже и през центъра) и така хубаво ще ги очукаш че не саmо че ще се разхлабят, ми и може да почнат пак да тропат и да имаш нужда от смяна


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
E30_M_Tech_ll написа:bigmurzi написа:Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата
Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.
и аз съм го правил преди от незнание, ама ...
в белите страни ги вадят със скоби
Да, знам. Понякога и със скоби ги вадим, но главно чука играе роля


Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Дилян Пенчев написа:Аз преди година и половина сложиш всички шарнири Meyle Усилени отпред (и 4-те броя) и се случи същото! Просто са супер корави, не се коси, сигурно вече се е оправило![]()
Аз покарах един ден и почнаха да се отпускат. Ако не се оправи бързо ела до София, ще ти дам маршрут по БГМапс (през самия град, даже и през центъра) и така хубаво ще ги очукаш че не саmо че ще се разхлабят, ми и може да почнат пак да тропат и да имаш нужда от смяна
Еми и аз му казах че и при мене така се е получило ама той се е наплашил и търси друг проблем някъде...С каране ще се отпуснат

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:bigmurzi написа:Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата
Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.
и аз съм го правил преди от незнание, ама ...
в белите страни ги вадят със скоби
Да, знам. Понякога и със скоби ги вадим, но главно чука играе роляБългария, какво да правим... Аз това го казах в смисъл, че не се е получавало да прецакаме нещо, а не че е добър начин за вадене на накрайник. По мойта бима забрави да бия с чука
да бе ясно ама по теория е възможно применро ако биеш накрайника с чука по посока на рейката да се преебе нещо... инъче е малко вероятно но не невъзможно

инъче то в 90 процента от бг сервизите като им кажеш скоба за шарнири те гледат като голям камък


ма то тя не е една мене последния път ми ги махаха с такава скоба и ми скъсаха гумените маншончета и на давата шарнира като единия беше на 100-200 км и сега след още 1000-2000 км вече са за смяна и двата


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
E30_M_Tech_ll написа:Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:bigmurzi написа:Dirty M5 driveR написа:E30_M_Tech_ll написа:да не би да сте блъскали с чука по накрайниците за да ги извадите от шенкела? това може да е преебало нещата
Аз накрайниците така ги вадя и до сега не е имало каквито и да е било проблеми.
и аз съм го правил преди от незнание, ама ...
в белите страни ги вадят със скоби
Да, знам. Понякога и със скоби ги вадим, но главно чука играе роляБългария, какво да правим... Аз това го казах в смисъл, че не се е получавало да прецакаме нещо, а не че е добър начин за вадене на накрайник. По мойта бима забрави да бия с чука
да бе ясно ама по теория е възможно применро ако биеш накрайника с чука по посока на рейката да се преебе нещо... инъче е малко вероятно но не невъзможно![]()
инъче то в 90 процента от бг сервизите като им кажеш скоба за шарнири те гледат като голям камъкповечето знаят че съществува такова нещо ама малко са го виждали на живо
![]()
ма то тя не е една мене последния път ми ги махаха с такава скоба и ми скъсаха гумените маншончета и на давата шарнира като единия беше на 100-200 км и сега след още 1000-2000 км вече са за смяна и двата![]()
Абе човече стига писа романи по темата на колегата в които уж расъждаваш ама иначе с нищо не помагаш за изясняване на проблема...още от предните ти мнения разбрахме че знаеш много добре как трябва и как не трябва да се избиват шарнири и накрайници...но ти още ходиш по сервизи за такива работи за видиш сигурно дали са се научили там как се ремонтира окачване на стари БМВ-та или ако не са ти да им отвориш очите...и като си лапнал тая дума СКОБА за шарнири.... вземи си купи една или ако нема ще ти пратя...25лв е...и залягай в гаража за да не ти късат маншончетата по сервизите...то от един спасен накрайник ше избиеш скобата...

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
на тебе кво ти пречи да споделя опит?нали идеята е утре да не се случва същото на друг колега?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
по темата.........
аз пък имах счупена пружина от горе и се беше забила в ламарината.Управлението беше много трудно и ...еластично.
П.С. изобщо не съм усетил кога се е счупила...усетих се по самото трудно управление.
аз пък имах счупена пружина от горе и се беше забила в ламарината.Управлението беше много трудно и ...еластично.
П.С. изобщо не съм усетил кога се е счупила...усетих се по самото трудно управление.
Стаевски
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
значи минах вече така 500-600 км. и няма подобрение,затяга и цялото завиване се промени ,една локумена стана
влизам на кръгово,завивам и пускам волана и така мога да си се въртя с часове , без да бутам волана


влизам на кръгово,завивам и пускам волана и така мога да си се въртя с часове , без да бутам волана




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
то с тея 25+ годишни коли...части от евро07..дюлегерски майстори...теми у форума...така стаа 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Явор написа:то с тея 25+ годишни коли...части от евро07..дюлегерски майстори...теми у форума...така стаа
ами колите са 25 годишни да,но те и твоите повечето са,едва ли е в тва проблема

тва евро 7 дори не го знам кво е ,части си купувам от Ауто+ и от видни колеги в платени обяви.........тоест мисля хубави части слагам

ся за майсторите,всичко по колата си правя сам,работите които немога при известни и на двама ни майстори ,едва ли дюлегерски майстори

за темите у форума...........надявам се някой да подхвърли идея,или да изключа нещо от вероятностите,както и става,и през тва време не съм седнал да чакам някой да напише .
И все пак подфорум технически въпроси не е ли за това или е да позьорстваме със снимки на колите си само в него,ако е така извинявам се че съм писал тема тук ,явно форума не е това което беше преди 6 години


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
нещо не ме разбра...ама няма значение

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Твърд волан след смяна на шарнири
Пръсни го това каре с някъв лубрикант или ВД40 примерно - може и да поотпусне от там. В крайна сметка това може само да помогне и не е свъзрано с разглобяване на 30-ката или подмяна на части.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани