Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Колеги, тъй като не открих отговор на въпросите ми реших да пусна тема.
Терзанието ми е следното:
Колата е E39 525dA 2002г. като колата загрява (манометъра застава на средата и не мърда от там), но аз какъвто съм Тома неверни реших да гледам температурата на бордовия компютър, където стойностите не са постоянни, което ме притесни.
Докато карах колата с малко повече газ по байр дигиталната стойност, която показваше бордовия компютър достигна до 100 градуса, а манометъра не мръдна от средата през цялото време.
След това при спускане температурата падна до 88 градуса.
Горните неща се случват при външна температура от 20-22 градуса!
Каква точно е работната температура на този мотор?
Тази аномалия, ако мога така да я нарека нормална ли е, защото аз си мисля, че температурата трябва да се закова на работната и да мърда евентуално +/- 1 градус, а не както в случая 10-12 градуса.
Знам, че за да мога да карам спокойно в жегите, трябва да имам напълно изрядни термостати, водна помпа и виско съединение, както и чисти радиатори.
От изброените неща термостатите и водната помпа са в кондиция, за виското не съм сигурен? Има ли начин да се диагностицира?
П.П. Забелязъх, че когато беше студено, около и под 0-та температурата на колата беше около 84 градуса, но манометъра пак беше на средата и загряваше бързо. Чувал съм, че този манометър от 70 до 110 градуса все седял на средата, но дали има нещо вярно?
Терзанието ми е следното:
Колата е E39 525dA 2002г. като колата загрява (манометъра застава на средата и не мърда от там), но аз какъвто съм Тома неверни реших да гледам температурата на бордовия компютър, където стойностите не са постоянни, което ме притесни.
Докато карах колата с малко повече газ по байр дигиталната стойност, която показваше бордовия компютър достигна до 100 градуса, а манометъра не мръдна от средата през цялото време.
След това при спускане температурата падна до 88 градуса.
Горните неща се случват при външна температура от 20-22 градуса!
Каква точно е работната температура на този мотор?
Тази аномалия, ако мога така да я нарека нормална ли е, защото аз си мисля, че температурата трябва да се закова на работната и да мърда евентуално +/- 1 градус, а не както в случая 10-12 градуса.
Знам, че за да мога да карам спокойно в жегите, трябва да имам напълно изрядни термостати, водна помпа и виско съединение, както и чисти радиатори.
От изброените неща термостатите и водната помпа са в кондиция, за виското не съм сигурен? Има ли начин да се диагностицира?
П.П. Забелязъх, че когато беше студено, около и под 0-та температурата на колата беше около 84 градуса, но манометъра пак беше на средата и загряваше бързо. Чувал съм, че този манометър от 70 до 110 градуса все седял на средата, но дали има нещо вярно?
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Колега,спокойно.....би следвало да се притесняваш, ако стрелката,трепне дори и 1мм на дясно...... Принципно ако не се льжа ,стрелката е закована на средата при темперетура от 74-5 градуса до 113...... На този етап не се плаши и все пак си имай едно на ум, да си следиш уредите...... 

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Колега,
и аз го имах тоя проблем и се оправи като смених радиатора. Започни от най елементарното преди да вкарваш пари, защото може да е елементарно
А иначе стрелката се мърда след 110* градуса, преди това стои права. След като си оправих моя проблем темп не мърдаше (из Шипка) повече от 92 градуса, а преди това на нормален баир до 100 се вдигаше, както при теб 
и аз го имах тоя проблем и се оправи като смених радиатора. Започни от най елементарното преди да вкарваш пари, защото може да е елементарно


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Да ходя да изкъпя радиаторите освен?
Но малко не ми се връзват нещата, защото пък и тя пада под 90, ако приема, че 90 е нормалната работна темепература?
Перката на климатика на степени ли е, и ако колата тръгне да вдига градуси в опасен диапазон само виското ли може да спаси положението?
Това виско ако му духам с нещо да го нажежа дали ще стане нещо, че да го диагностицирам или има някакъв по-интелигентен начин?
Но малко не ми се връзват нещата, защото пък и тя пада под 90, ако приема, че 90 е нормалната работна темепература?
Перката на климатика на степени ли е, и ако колата тръгне да вдига градуси в опасен диапазон само виското ли може да спаси положението?
Това виско ако му духам с нещо да го нажежа дали ще стане нещо, че да го диагностицирам или има някакъв по-интелигентен начин?
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
На мен ми беше счупена гърловината на радиатора (видимо не си личеше), от там засмукваше въздух и правеше въздушна възглавница вътре. Отделно имаше и бая мръсотия, което предполагам още повече затлачваше нещата
Сега чакам виското ми да пристигне, че беше дало фира 5 дена преди да му изтече гаранцията
и на това време 89-91 градуса си държи
Ако не се бъркам при common раила няма виско?


Ако не се бъркам при common раила няма виско?

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Виско има,моето майстора почти го спря с ръка и каза,че си е отишло и викам айде всичко комплект.Водна помпа и термост.И сега ми е мирна главата.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Колега изобщо не се притеснявай. Стрелката от 75 до 106 градуса изобщо не мърда. И аз имах проблеми и се беше оказало заминало виско. Смених го и сега като карам със зор по баири стига до към 100 градуса и това си е нормално. Не се шашкай. При мене когато беше заминало виското стигаше до 105
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Има за какво да се притеснява защото ще последва някой път и подминаване. Температурата трябва да е от около 88 до най много 95/6 при гърч. Ако не е така значи имаш проблем. Според мен си за почистване на радиатора. 
п.п.Провери си и антифриза да не е малко, при мен преди 10 дена точно от това ми загря до 100 градуса и ми се включи и перката на климата! Долях литър за да допълня казанчето до нивото.

п.п.Провери си и антифриза да не е малко, при мен преди 10 дена точно от това ми загря до 100 градуса и ми се включи и перката на климата! Долях литър за да допълня казанчето до нивото.

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Антифриза ми е на максимума, следя му нивото - не мърда 
Ще бъда внимателен.
Т.е. да разбирам, че работната температура на мотора е около 90 градуса, на колко трябва да отвори термостата?
Като говорим за температури, как да изолираме ABS блока от топлината на изгорелите газове и мотора, така че евентуално да си спестим главоболия с него? Някой има ли добри идеи или?

Ще бъда внимателен.
Т.е. да разбирам, че работната температура на мотора е около 90 градуса, на колко трябва да отвори термостата?
Като говорим за температури, как да изолираме ABS блока от топлината на изгорелите газове и мотора, така че евентуално да си спестим главоболия с него? Някой има ли добри идеи или?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Ivo_Borisov написа:Има за какво да се притеснява защото ще последва някой път и подминаване. Температурата трябва да е от около 88 до най много 95/6 при гърч. Ако не е така значи имаш проблем. Според мен си за почистване на радиатора.
п.п.Провери си и антифриза да не е малко, при мен преди 10 дена точно от това ми загря до 100 градуса и ми се включи и перката на климата! Долях литър за да допълня казанчето до нивото.

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Колега, карай и се не бой
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Карам, само че се притеснявам какво ще стане като времето загрее.
Когато споменавам дигитална температура имам предвид точно тази от скритите менюта.
Ще окъпя радяторите, да видя какви гнусотии ще изтекат от там. Без сваляне дали могат да се измият, че гледам че са наблъскани, и ли да ги свалям?
Когато споменавам дигитална температура имам предвид точно тази от скритите менюта.
Ще окъпя радяторите, да видя какви гнусотии ще изтекат от там. Без сваляне дали могат да се измият, че гледам че са наблъскани, и ли да ги свалям?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
iceblast написа:Карам, само че се притеснявам какво ще стане като времето загрее.
Когато споменавам дигитална температура имам предвид точно тази от скритите менюта.
Ще окъпя радяторите, да видя какви гнусотии ще изтекат от там. Без сваляне дали могат да се измият, че гледам че са наблъскани, и ли да ги свалям?

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
Номера с къпането дали ще стане без да свалям радиаторите? Да знам дали да слагам гащеризона или да вадя водоструйката само и да ги почвам 

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.
По-удачно е да свалиш водния р-ор,а климатичния да го измиеш отвътре навън. И ако използваш водоструйка,много внимавай.
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани