Тежък волан при първо завъртане
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Тежък волан при първо завъртане
като падне темп. под -5 градуса и като излеза сутрин на работа и я запаля всичко е ОК. при първото завъртане на волана в ляво или дясно все едно няма серво. Обаче след първото завъртане всичко си е нормално. Не се чува бръмчене или виене ... просто при първото завъртане е тежко, все едно е замръзнал волана
Огледах вътре и вънка, но никъде не е омъслено. Масло в сервото има достатъчно.
Какво може да е?
Маслото да е отнесло и да е за смяна?
Сервото да стачкува при темп. под нулата?
Рейката играе ли някаква роля тук?

Какво може да е?
Маслото да е отнесло и да е за смяна?
Сервото да стачкува при темп. под нулата?
Рейката играе ли някаква роля тук?
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
смени си маслото и ще се оправи-загубило си е свойствата защото не е сменяно никога най верояатно
не е от реиката
не е от реиката
Здрасти, според мен е от маркуча от казанчето - по който слиза хидравличната течност. При мене от време на време се получаваше така и когато вдигнахме колата в дару за диатностиката на пампата, като свалиха кората отдолу се видя че маркуча е омаслил, причината бяха двете скоби в двата края на маркуча, обясниха ми че принципно си се скапвали с времето
Сега като си помисля от тогава не ми го прави тоя номер.
Теча не се забелязва ако не свалиш кората от долу под двигатела
Не е изключено и от маслото да е. Просто е старо и се згъстява повече при студ, първо смени маслото преди да предприемаш по крути мерки и ще се разбере

Сега като си помисля от тогава не ми го прави тоя номер.
Теча не се забелязва ако не свалиш кората от долу под двигатела

Не е изключено и от маслото да е. Просто е старо и се згъстява повече при студ, първо смени маслото преди да предприемаш по крути мерки и ще се разбере

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Да ви питам и аз, значи доста трудно си въртя волана особено като е на място колата и трябва да маневрирам, но ми казаха че е от широките гуми. При вас на вишите петици как се върти, лек ли е или си е така си е тежък(имам чувството, че карам Зил). Дали може това да е от маслото незнам дали е сменяно изобщо. А по принцип на какъв пробег се сменя?
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
при мен го има същия проблем
ама ми казаха помпа??? аз така и не я смених де
ама ми казаха помпа??? аз така и не я смених де
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Значи моето скромно мнение е, че нещата трябва да се случват в този ред:
1. Поверка за течове!!! Не е тайна, че Е39 до 2001г. страдат от този досаден проблем. Повечето от тях имат сълзене на маркуча който тръгва от казанчето на хидравличната течност и слиза надолу. Лесно се забелязва - целият маркуч се омаслява. особено около скобите. Рещението - смяна маркуч+казнче (все пак уплътнителя на капачката се продава с цялото казанче
)
2. Профилактика на хидравл. с-ма, т.е. промиване, ако е необходимо (това се разбира от това, което ще източите - мътна ли е старата течност, има ли боклуци и т.н.) и после замяна на хидр. масло!
3. Чак след всички пръвите две процедури, е нормално да се търси проблема в помпи и т.н.
Според мен всички заключения, че помпата е заминала преди да се мине през стъпки 1-3 са малко прибързани!
Успех на всички!
1. Поверка за течове!!! Не е тайна, че Е39 до 2001г. страдат от този досаден проблем. Повечето от тях имат сълзене на маркуча който тръгва от казанчето на хидравличната течност и слиза надолу. Лесно се забелязва - целият маркуч се омаслява. особено около скобите. Рещението - смяна маркуч+казнче (все пак уплътнителя на капачката се продава с цялото казанче

2. Профилактика на хидравл. с-ма, т.е. промиване, ако е необходимо (това се разбира от това, което ще източите - мътна ли е старата течност, има ли боклуци и т.н.) и после замяна на хидр. масло!
3. Чак след всички пръвите две процедури, е нормално да се търси проблема в помпи и т.н.
Според мен всички заключения, че помпата е заминала преди да се мине през стъпки 1-3 са малко прибързани!
Успех на всички!

Последна промяна ICE на 01 Мар 2006, 17:17, променена общо 2 пъти
- gego_n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
Здравейте колеги ,
Частично проблема е свързан с тема пускана от Лъки
"ядове с хидравликата" , ако не греша .
Имах такъв проблем , волана беше нереално тежък и
управлението придружено от шумове . Гаражен майстор само
преслуша звуците и заяви "помпа" ?????????
Прочетох темата и подмених :
- двата маркуча на хидравликата
- казанчето с хидравличната течност
- нови скоби за маркучетата
- нови "О" пръстени - уплътнители към серпентината и помпата
- нова хидравлична течност , всички тези неща закупени от
"Дару" .
Резултата - омекване на волана и управлението като цяло,
изчезване на дразнещите шумове и най-вече спря течовете
пропуснах да кажа , че пластмасовата кора под двигателя беше
събрала локва от хидр. течност .
Въпреки това при палене на автомобила и първо завъртане , волана тежи много , имам същия проблем и аз , независимо дали околната температура е /-5/ или /+5/ . Така , че при мен версията с качеството на хидравличната течност отпада .
С неохота си мисля , че ако не се намери решението на проблема
ще се прибягва до т.3 от мнението на Ледения .
Успех с отстраняване на проблема !
Частично проблема е свързан с тема пускана от Лъки
"ядове с хидравликата" , ако не греша .
Имах такъв проблем , волана беше нереално тежък и
управлението придружено от шумове . Гаражен майстор само
преслуша звуците и заяви "помпа" ?????????
Прочетох темата и подмених :
- двата маркуча на хидравликата
- казанчето с хидравличната течност
- нови скоби за маркучетата
- нови "О" пръстени - уплътнители към серпентината и помпата
- нова хидравлична течност , всички тези неща закупени от
"Дару" .
Резултата - омекване на волана и управлението като цяло,
изчезване на дразнещите шумове и най-вече спря течовете
пропуснах да кажа , че пластмасовата кора под двигателя беше
събрала локва от хидр. течност .
Въпреки това при палене на автомобила и първо завъртане , волана тежи много , имам същия проблем и аз , независимо дали околната температура е /-5/ или /+5/ . Така , че при мен версията с качеството на хидравличната течност отпада .
С неохота си мисля , че ако не се намери решението на проблема
ще се прибягва до т.3 от мнението на Ледения .
Успех с отстраняване на проблема !
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
ами пи4 до голяма степен зависи колко са ти големи гумите????? аз с 15-ките нямям ядове ама като сложа 17 ми става малко тежък еле па на място .така , че прай си сметка,,,,,,,,,,,
gambling with the devil on the road
- gego_n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
Джанти 15 - ки , оригинални
Гуми 225/65/15 , купени и монтирани чисто нови
Едва ли това има значение !
Пояснявам , че проблема с "тежък" волан е само при
първоначално палене и тръгване на колата .
Тоест има някаква инертност в управлението ....
След известен пробег /макар и минимален/ не оправя .
Гуми 225/65/15 , купени и монтирани чисто нови
Едва ли това има значение !
Пояснявам , че проблема с "тежък" волан е само при
първоначално палене и тръгване на колата .
Тоест има някаква инертност в управлението ....
След известен пробег /макар и минимален/ не оправя .
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Май искаш да кажеш се оправя!?!GEGO_N написа:....След известен пробег /макар и минимален/ не оправя .
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мдаааа, с тези "м абсолютните кенефи Е39".... е така..МАЧКАТОР написа:Възможно е лагерите на макферсоните да са за смянапровери това пич

GEGO_N написа:Джанти 15 - ки , оригинални
Гуми 225/65/15 , купени и монтирани чисто нови
.
Доколкото имам представа мисля че този размер гуми не са подходящи за теб - явяват ти се високи. Правилния размер е 205/65/15. Направи си справка - възможните размери освен този са: 225/60/15 , 225/55/16 и 235/45/17
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани