Съвет за Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Съвет за Е60
Колеги едното предложение на което съм се спрял е в БГ е това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Разгледайте и кажете моля Ви какво мислите.Колата е в П-в.Собственика казва че е правил пълно обслужване преди 3000км.
в Турция.Както казах преди това няма документи за това.
Има и още едно предложение в Германия.
Това е : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Дано правилно да съм пейстнал. Мерси предварително.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Разгледайте и кажете моля Ви какво мислите.Колата е в П-в.Собственика казва че е правил пълно обслужване преди 3000км.
в Турция.Както казах преди това няма документи за това.
Има и още едно предложение в Германия.
Това е : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Дано правилно да съм пейстнал. Мерси предварително.
- emoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
Re: Съвет за Е60
@ndro написа:da6ip написа:каквоискашдакажеш
чес 520ските хоратасико сят райграса
точно така

Re: Съвет за Е60
Колега тея коли дето ги показа са на много километри с почти нулеви екстри. Не се хвърляй на такива е моя съвет. На тая българската свети нещо червено на таблото (освен колана) 

Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за Е60
на българската и свети ръчната спирачка
, а 232к АКО са реални не са проблем. собственика сам ще го преценяваш как я е карал. от шофьорската страна калника и вратата са некадърно пребоядисани, а вратата май е и некадърно изчукана. друг е въпроса дали струва 25к тая кола.
германката има доста по-чист вид, и по-вероятно са и истински километрите, но няма ксенон, спортен волан и седалки. по-пенсионерска е на вид и на екстри, което не е нещо лошо, а въпрос на твоя личен вкус.

германката има доста по-чист вид, и по-вероятно са и истински километрите, но няма ксенон, спортен волан и седалки. по-пенсионерска е на вид и на екстри, което не е нещо лошо, а въпрос на твоя личен вкус.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Съвет за Е60
километрите не са много, ако колите са добре поддържани и редовно обслужвани.
на българката може и да са реални като я сравнявам с мойта, а за германката е ясно.
при всички положения си приготви едни 2 хиляди лв за първо влизане в бокса
п.с. аз не бих взел E60 с ръчни скорости.
на българката може и да са реални като я сравнявам с мойта, а за германката е ясно.
при всички положения си приготви едни 2 хиляди лв за първо влизане в бокса

п.с. аз не бих взел E60 с ръчни скорости.
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Съвет за Е60
Като вземат да пишат "Всички екстри за модела" направо ме пукат от яд тия джамбази.То само от две три снимки личи,че няма доста неща.
Re: Съвет за Е60
Продадоха Германката.Преговарям собственика на тази в П-в.Склонен е да свали 2-3к.Колата беше няколко дни в бокса понеже имаше сериозни забележки по двете брони + смяна на парктроник, така че вече са боядисани.Задните гуми са галоши,предните по мое мнение ще изкарат едно лято.Мисля още да се поогледам.В Белгия има добри предложения.Какво ще кажете?
Не знам дали въпроса е уместен но вие какво бихте платили за тази в П-в?
Аз все пак мисля да я закара в МКар за проверка.Позвъних там и ми казаха че това струва 70 лв.Това достатъчно ли е или да поискам нещо по специално като диагностика.
Не знам дали въпроса е уместен но вие какво бихте платили за тази в П-в?
Аз все пак мисля да я закара в МКар за проверка.Позвъних там и ми казаха че това струва 70 лв.Това достатъчно ли е или да поискам нещо по специално като диагностика.
- fefe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 16.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: LCI 530xd
- Мечтае да кара: Alpina B7
Re: Съвет за Е60
e60 под 18-19к евро не си заслужава да отделиш и 2 минути от живота си, е мойто лично мнение.
Ако са ти много тези пари, не скачай на е60. Звучи грубо и клиширано, но най-вероятно защото е точно така.
Ако са ти много тези пари, не скачай на е60. Звучи грубо и клиширано, но най-вероятно защото е точно така.
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Съвет за Е60
Наскоро ми се наложи да избирам и аз е60 и съм доста съгласен с колегата fefe. Нагледах се на какви ли не каручки, любимото ми е "всички екстри" и на мен. Аз лично се спрях на 525д автоматик с "доста" екстри, е трябва ми хед ъп или тв и още 1-2 неща, за да стигна до всички, но съм доволен. Оказва се, че и в Германия още въртят километражи...
- Stefan Penkov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 m- pack
Re: Съвет за Е60
Колега, ако взимаш кола от Белгия, продавача е длъжен да мине преглед за негова сметка.При този преглед се проверява абсолютно всичко.Вероятността да е на реални километри е голяма, освен ако не е внос от друга държава( напр. Германия).
Re: Съвет за Е60
fefe написа:e60 под 18-19к евро не си заслужава да отделиш и 2 минути от живота си, е мойто лично мнение.
Ако са ти много тези пари, не скачай на е60. Звучи грубо и клиширано, но най-вероятно защото е точно така.
колкото повече, толкова повече.
друг е въпросът, че мойта отдавна струва много по-малко, но продължавам да й отделям доста минути от живота си

dkalderon написа:Колата беше няколко дни в бокса понеже имаше сериозни забележки по двете брони + смяна на парктроник, така че вече са боядисани.Задните гуми са галоши,предните по мое мнение ще изкарат едно лято.
колега, това не са никакви сериозни проблеми - брони, гуми, ала-бала...
гледай техническата част - двигател, окачване, рейка, дюзи, скоростна кутия, колектори, турбина...
прочети темата за E60 на 200 000 км: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=242583
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за Е60
колега калдерон, ето ти кратък наръчник за покупка на Е60:
вярно е че брони и гуми са консуматив. може да я купиш с перфектни брони и на 3-тия ден да те одерат на някой паркинг или да скъсаш гума в дупка. аз дори се радвам на коли с дребни забележки отвън, понеже това няма как да не се отрази на цената. а важното е друго - техническата част. дори е притеснително ако е прясно пребоядисана, понеже това може да значи удар и ремонт.
моят съвет е запали и покарай поне 3 такива коли за да имаш база за сравнение как звучи двигателя, как се държи при ускорение, как работи автоматика, окачването и управлението как са по лош път. при коли на такива години ще забележиш огромна разлика между поддържан и занемарен екземпляр. и задължително проверка в сервиз където си разбират от работата. не знам за М-кар, но тук за Камор съм чувал ужасни неща - спят при проверката, и после изникват какви ли не проблеми на "проверена" кола.
накратко:
- игнорирай козметиката
- карай поне 3 такива коли за лично впечатление от механиката
- провери ги в надежден сервиз или при майстор който разбира от Е60
вярно е че брони и гуми са консуматив. може да я купиш с перфектни брони и на 3-тия ден да те одерат на някой паркинг или да скъсаш гума в дупка. аз дори се радвам на коли с дребни забележки отвън, понеже това няма как да не се отрази на цената. а важното е друго - техническата част. дори е притеснително ако е прясно пребоядисана, понеже това може да значи удар и ремонт.
моят съвет е запали и покарай поне 3 такива коли за да имаш база за сравнение как звучи двигателя, как се държи при ускорение, как работи автоматика, окачването и управлението как са по лош път. при коли на такива години ще забележиш огромна разлика между поддържан и занемарен екземпляр. и задължително проверка в сервиз където си разбират от работата. не знам за М-кар, но тук за Камор съм чувал ужасни неща - спят при проверката, и после изникват какви ли не проблеми на "проверена" кола.
накратко:
- игнорирай козметиката
- карай поне 3 такива коли за лично впечатление от механиката
- провери ги в надежден сервиз или при майстор който разбира от Е60
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Съвет за Е60
Да колеги разбирам вашите препоръки.Броните и гумите не ме вълнуват толкова, просто исках да споделя какво съм намерил до сега.
Продължавам да търся и ще споделям.Относно съвета Ви за проверка на кола бих помолил колеги от Пловдив да ми препоръчат майстор или сервиз които имат опит с Е60 за диагностика,осъзнавам че опита е много важен.Чета и слушам доста негативни мнения за двата дилъра на БМВ в Пловдив.Естествено аз не приемам всичко за истина но за това го има форума.
Благодаря на всички предварително.
Продължавам да търся и ще споделям.Относно съвета Ви за проверка на кола бих помолил колеги от Пловдив да ми препоръчат майстор или сервиз които имат опит с Е60 за диагностика,осъзнавам че опита е много важен.Чета и слушам доста негативни мнения за двата дилъра на БМВ в Пловдив.Естествено аз не приемам всичко за истина но за това го има форума.
Благодаря на всички предварително.
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Съвет за Е60
Аз Е60 нямам и не мога да съм полезен, но виж за М Кар много мога да ти бъда от полза.
Хората са си в час, но...как да ти кажа, ако познаваш някой от приемчиците ще стане много по-лесно (като повечето неща в БГ), а и ще можеш да си сигурен.
При безбройните ми (вече) посещения там 3-4 пъти съм засичал точно такива случки - купувач и продавач заедно с колата за диагностика. Два пъти стана сделката, два пъти не.
Без да искам ставах неволен свидетел/слушател на разговорите между приемчика и продавача/купувача и в част от случаите продавачите не бяха особено доволни от чутото, но...дилъра не лъже. Казват каквото има. Освен разбира се, ако случайно продавача не се познава с приемчика в М Кар, но вече прекалено много станаха условностите.
В крайна сметка мисля, че ще ти свършат работа. Само един съвет от мен - прошепни на ухото на приемчика, че евентуално ще купуваш колата, ако кажат, че е читава (да я погледнат как си му е реда) и след това ще я обслужваш при тях.
P.S. Нямам път тия дни към Пловдив иначе с удоволствие щях да ти ударя едно здраво рамо в М Кар, че аман от търгаши и мошеници, злоупотребяващи със страстта ни към марката.

Хората са си в час, но...как да ти кажа, ако познаваш някой от приемчиците ще стане много по-лесно (като повечето неща в БГ), а и ще можеш да си сигурен.
При безбройните ми (вече) посещения там 3-4 пъти съм засичал точно такива случки - купувач и продавач заедно с колата за диагностика. Два пъти стана сделката, два пъти не.
Без да искам ставах неволен свидетел/слушател на разговорите между приемчика и продавача/купувача и в част от случаите продавачите не бяха особено доволни от чутото, но...дилъра не лъже. Казват каквото има. Освен разбира се, ако случайно продавача не се познава с приемчика в М Кар, но вече прекалено много станаха условностите.
В крайна сметка мисля, че ще ти свършат работа. Само един съвет от мен - прошепни на ухото на приемчика, че евентуално ще купуваш колата, ако кажат, че е читава (да я погледнат как си му е реда) и след това ще я обслужваш при тях.

P.S. Нямам път тия дни към Пловдив иначе с удоволствие щях да ти ударя едно здраво рамо в М Кар, че аман от търгаши и мошеници, злоупотребяващи със страстта ни към марката.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани