Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 10 Май 2011, 15:34

Щото когато мотора се затормози...на голям баир примерно - жалюзите са затворени, а перката се включва...въпросната перка не духа към радиатора, а смуче от него...на пода има дупка - тя е единственото място, от което може да излиза засмукания от перката топъл въздух - и разбира се го отвежда извън коша. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от tani bojilov » 11 Май 2011, 22:49

Dimitroff написа:Щото когато мотора се затормози...на голям баир примерно - жалюзите са затворени, а перката се включва...въпросната перка не духа към радиатора, а смуче от него...на пода има дупка - тя е единственото място, от което може да излиза засмукания от перката топъл въздух - и разбира се го отвежда извън коша. :yes:
Ще ме карате да свалям корите и да гледам по светофарите кво става :mhihi: За какво ще слагат ел.клапан за вакума на жалюзите щом не се отварят докато работи мотора.Палиш затварят се,гасиш отварат се..Нещо не е така :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 12 Май 2011, 4:19

а като са толкова полезни докато са затворени, защо се отварят като изгасиш колата?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Retrofit » 12 Май 2011, 10:53

katronski_br написа:а като са толкова полезни докато са затворени, защо се отварят като изгасиш колата?


Защото принципа на работа на жалюзите е такава, когато не са активирани да са напълно отворени.
С цел ако се развали нещо по управлението(вакум контролер, вакум актуатор), да се отворят напълно за да не прегрее колата.

Жалюзите се отварят също когато температурата на водата е по-голяма от 107 градуса за DDE3 и 111 градуса за DDE5 или когато електрическия вентилатор се върти с повече от 3000 rpm.
Също при записана грешка за вакум контролер, електрически вентилатор или датчик за температурата на мотора, жалюзите остават постоянно отворени с цел превенция.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 12 Май 2011, 11:06

Retrofit написа:
katronski_br написа:а като са толкова полезни докато са затворени, защо се отварят като изгасиш колата?


Защото принципа на работа на жалюзите е такава, когато не са активирани да са напълно отворени.
С цел ако се развали нещо по управлението(вакум контролер, вакум актуатор), да се отворят напълно за да не прегрее колата.

Жалюзите се отварят също когато температурата на водата е по-голяма от 107 градуса за DDE3 и 111 градуса за DDE5 или когато електрическия вентилатор се върти с повече от 3000 rpm.
Също при записана грешка за вакум контролер, електрически вентилатор или датчик за температурата на мотора, жалюзите остават постоянно отворени с цел превенция.


:clap: :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 13 Май 2011, 2:50

Dimitroff написа:
Retrofit написа:
katronski_br написа:а като са толкова полезни докато са затворени, защо се отварят като изгасиш колата?

...С цел ако се развали нещо по управлението(вакум контролер, вакум актуатор), да се отворят напълно за да не прегрее колата....


:clap: :ok:



тоест при проблем във вакума колата би следвало да прегрее така ли?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Retrofit » 13 Май 2011, 10:52

Не четеш внимателно ми се струва...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Zagy » 13 Май 2011, 11:14

При проблем във вакуума колата няма да ти прегрее ако перката ти работи.

Аз карах една седмица без перка и от скритото меню колата не загря повече от 88 градуса :yes:
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от © » 13 Май 2011, 14:42

Zagy написа:При проблем във вакуума колата няма да ти прегрее ако перката ти работи.

Аз карах една седмица без перка и от скритото меню колата не загря повече от 88 градуса :yes:

без перка и температурата е била такава??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от vavilon » 13 Май 2011, 15:15

Е зимата е било сигурно... :mhihi: А сега да кара без перка, колко 100гр. ще вдигне? :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Zagy » 13 Май 2011, 16:28

© написа:
Zagy написа:При проблем във вакуума колата няма да ти прегрее ако перката ти работи.

Аз карах една седмица без перка и от скритото меню колата не загря повече от 88 градуса :yes:

без перка и температурата е била такава??

Да - и Ванката беше с мен - имам свидетел :mhihi: А времето беше топло.
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 13 Май 2011, 19:11

Позабравил си ми се струва - не помниш ли, че слагахме нещо пред климатичния радиатор, само и само да вдигне температура, за да пробваме новата перка :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от © » 13 Май 2011, 20:11

браво, значи ще оцелееш лятото в задръстванията :D
може би за нормално каране перката не е толкова необходима, но за изкачвания на първа втора през лятото, работа на климатик на място просто няма как да минеш без нея
Ей сега си спомням че карах доста време със почти неработещо виско на Е36-цата ... то беше може би преди 8-9 години. Много рядко и то като се стопли лятото имах някакви проблеми - сменях гарнитура по препоръка на разни псевдо майстори, а накрая разбраха (в Бова кар) че трябвало да сменя само виското. :mhihi: За съжаление тогава нямаше форум и хора които да помогнат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от S7 » 13 Май 2011, 20:22

katronski_br написа:тоест при проблем във вакума колата би следвало да прегрее така ли?


Няма се плашиш моя вакум отдавна не работи и щората си седи отворена и нямам никакви грижи ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 14 Май 2011, 18:20

абе питам защото казаха че при проблем с вакума се отваряли за да не прегрее колата
щом като не прегрява при затворени ( както стана ясно са винаги затворени) , щом се отварят че да не прегрее,тогава....???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook