Удари от към диф
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Удари от към диф
Колеги от известно време има едни удари като пускам рязко съединителя..
нямам условия да погледан качествено колата отдолу..
в два "сервиза" ми казаха че нямало проблем но това си е дразнещо..
даите идея какво да гледам точно? има ли начин самия диф да се е разхлабил?
колата е седан 89' с м40
сори за темата но.. не намерих много инфо
нямам условия да погледан качествено колата отдолу..
в два "сервиза" ми казаха че нямало проблем но това си е дразнещо..
даите идея какво да гледам точно? има ли начин самия диф да се е разхлабил?
колата е седан 89' с м40
сори за темата но.. не намерих много инфо
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Удари от към диф
И аз бях така, колега. Тампоните на моста. А темата, в която се дискутира този въпрос е малко по-надолу.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=243745

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=243745
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Удари от към диф
При мен тропа само на мокро, когато тръгвам с въртежи... Предполагам пак в тампоните е проблема
Решил съм да слагам от тея модерните тампони ся.. да видим ще се оправи ли 


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Удари от към диф
Не винаги тропането при потегляне на мокро е от разбити тампони.
Преди и аз си мислих, че само те може да са причината. Оказва се обаче че зависи и от сцеплението на гумите ви с асфалта. На първа трепери като вървиш, но като й набиеш втора и продължиш да пързаляш поутихва трептенето.
В момента съм с полиуретан и с Continental Premium Contact трепери а с Barum Bravuris 2 - не !
Преди и аз си мислих, че само те може да са причината. Оказва се обаче че зависи и от сцеплението на гумите ви с асфалта. На първа трепери като вървиш, но като й набиеш втора и продължиш да пързаляш поутихва трептенето.
В момента съм с полиуретан и с Continental Premium Contact трепери а с Barum Bravuris 2 - не !
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Удари от към диф
то това тропане при рязко потегляне на мокро всъщност е топане и чрез него си сцепих пинйона на дифа....
така че гледайте да го избягвате

така че гледайте да го избягвате
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Удари от към диф
а при смяна на скорости тропка ли? тогава си е дифче, има луфтче
повечко газ и следващия

повечко газ и следващия


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Удари от към диф
виж тампоните на амортесьорите горе и самите амортесьори съществуват ли още (или няма никои в тях)
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Удари от към диф
виж тампоните на амортесьорите горе и самите амортесьори съществуват ли още (или няма никои в тях)
Баш, има значение дали задницата почва да подскача на пружините или амортесьорите успяват овреме да реагират, което зависи от самите пружини и амортесьори. Ако са тампоните горе над амортесьорите, ще чуваш дрънкане и вибрации на всяка неравност.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Удари от към диф
bigmurzi написа:а при смяна на скорости тропка ли? тогава си е дифче, има луфтче![]()
повечко газ и следващия
Не е задължително да е диф. При рязка смяна на скорости на тампоните има усукване и ако са зле може да притропат... поне така си мисля

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Удари от към диф
тропането си е при смяна на всяка скорост..
ако не пусн аплавно съединителя.. дори в движение като натисна съединител и го пусна по рязко се чува..
сякаш дифа се бие в купето..
ако не пусн аплавно съединителя.. дори в движение като натисна съединител и го пусна по рязко се чува..
сякаш дифа се бие в купето..
- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: Удари от към диф
провери си двата болта дето държат дифа за моста,че и при мен беше така смених тампоните но се оказа напразно,проблема беше че тези болтове се бяха охлабили с по 1мм луфт
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Удари от към диф
chipipk написа:провери си двата болта дето държат дифа за моста,че и при мен беше така смених тампоните но се оказа напразно,проблема беше че тези болтове се бяха охлабили с по 1мм луфт

Аз я закарах да ми я направят, смениха ми тампоните, затегнаха ми болтовете на дифа и сега съм капитан.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Удари от към диф
Верно се развиват болтовете на дифа.. И при мен го имаше това. Последния път когато ги пристягах ги залепих със син локтайт 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Удари от към диф
аз точно за тях се съмнявам наи много..
а лесен ли е достъпа до тях?
някъде отгоре ли се бърка? над самият диф?
два ли са?
а лесен ли е достъпа до тях?
някъде отгоре ли се бърка? над самият диф?
два ли са?
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Удари от към диф
ares2 написа:аз точно за тях се съмнявам наи много..
а лесен ли е достъпа до тях?
някъде отгоре ли се бърка? над самият диф?
два ли са?
4 болта са. 2 горе и 2 долу. Отгоре се бърка да. Малко терсене ама има достъп

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани