Удари от към диф

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Удари от към диф

Мнение от ares2 » 11 Май 2011, 23:22

Колеги от известно време има едни удари като пускам рязко съединителя..
нямам условия да погледан качествено колата отдолу..
в два "сервиза" ми казаха че нямало проблем но това си е дразнещо..
даите идея какво да гледам точно? има ли начин самия диф да се е разхлабил?
колата е седан 89' с м40

сори за темата но.. не намерих много инфо
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Удари от към диф

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Май 2011, 0:11

И аз бях така, колега. Тампоните на моста. А темата, в която се дискутира този въпрос е малко по-надолу. :winky:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=243745
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Re: Удари от към диф

Мнение от ^Joreto » 12 Май 2011, 0:35

При мен тропа само на мокро, когато тръгвам с въртежи... Предполагам пак в тампоните е проблема :roll: Решил съм да слагам от тея модерните тампони ся.. да видим ще се оправи ли :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Удари от към диф

Мнение от deyan-enchev » 12 Май 2011, 9:57

Не винаги тропането при потегляне на мокро е от разбити тампони.
Преди и аз си мислих, че само те може да са причината. Оказва се обаче че зависи и от сцеплението на гумите ви с асфалта. На първа трепери като вървиш, но като й набиеш втора и продължиш да пързаляш поутихва трептенето.

В момента съм с полиуретан и с Continental Premium Contact трепери а с Barum Bravuris 2 - не !
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Удари от към диф

Мнение от E30_M_Tech_ll » 12 Май 2011, 10:04

то това тропане при рязко потегляне на мокро всъщност е топане и чрез него си сцепих пинйона на дифа.... :mhihi:
така че гледайте да го избягвате
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Удари от към диф

Мнение от bigmurzi » 12 Май 2011, 10:57

а при смяна на скорости тропка ли? тогава си е дифче, има луфтче :mhihi:
повечко газ и следващия :)
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: Удари от към диф

Мнение от BMW_DRIVER » 12 Май 2011, 14:29

виж тампоните на амортесьорите горе и самите амортесьори съществуват ли още (или няма никои в тях)
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Удари от към диф

Мнение от KPETEH » 12 Май 2011, 14:38

виж тампоните на амортесьорите горе и самите амортесьори съществуват ли още (или няма никои в тях)

Баш, има значение дали задницата почва да подскача на пружините или амортесьорите успяват овреме да реагират, което зависи от самите пружини и амортесьори. Ако са тампоните горе над амортесьорите, ще чуваш дрънкане и вибрации на всяка неравност.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Re: Удари от към диф

Мнение от ^Joreto » 12 Май 2011, 17:57

bigmurzi написа:а при смяна на скорости тропка ли? тогава си е дифче, има луфтче :mhihi:
повечко газ и следващия :)


Не е задължително да е диф. При рязка смяна на скорости на тампоните има усукване и ако са зле може да притропат... поне така си мисля :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Удари от към диф

Мнение от ares2 » 12 Май 2011, 19:38

тропането си е при смяна на всяка скорост..
ако не пусн аплавно съединителя.. дори в движение като натисна съединител и го пусна по рязко се чува..
сякаш дифа се бие в купето..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: Удари от към диф

Мнение от chipipk » 12 Май 2011, 21:02

провери си двата болта дето държат дифа за моста,че и при мен беше така смених тампоните но се оказа напразно,проблема беше че тези болтове се бяха охлабили с по 1мм луфт
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Удари от към диф

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Май 2011, 21:16

chipipk написа:провери си двата болта дето държат дифа за моста,че и при мен беше така смених тампоните но се оказа напразно,проблема беше че тези болтове се бяха охлабили с по 1мм луфт

:yes: Това също наистина го провери.
Аз я закарах да ми я направят, смениха ми тампоните, затегнаха ми болтовете на дифа и сега съм капитан. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Re: Удари от към диф

Мнение от ^Joreto » 12 Май 2011, 21:44

Верно се развиват болтовете на дифа.. И при мен го имаше това. Последния път когато ги пристягах ги залепих със син локтайт :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Удари от към диф

Мнение от ares2 » 12 Май 2011, 22:28

аз точно за тях се съмнявам наи много..
а лесен ли е достъпа до тях?
някъде отгоре ли се бърка? над самият диф?
два ли са?
Изображение

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Re: Удари от към диф

Мнение от ^Joreto » 12 Май 2011, 22:51

ares2 написа:аз точно за тях се съмнявам наи много..
а лесен ли е достъпа до тях?
някъде отгоре ли се бърка? над самият диф?
два ли са?


4 болта са. 2 горе и 2 долу. Отгоре се бърка да. Малко терсене ама има достъп ;)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook