И аз съм в гилдията вече :)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: И аз съм в гилдията вече :)


Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: И аз съм в гилдията вече :)
Браво! И аз мисля да правя едно такова почистване и да се пере цялата отвътре но мисля да изчакам да се постопли още малко. 


- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: И аз съм в гилдията вече :)
alpina-ma6inata написа:Ето обещаните снимки.Не че са кой знае какво набързо я нащраках, преди да я вкарам в гаража.
Взех си някои нови неща. Не знам дали споменах - всичко необходимо за централното и помпа за хидравликата, касетник (с всички слотове работещи
), на негово място имаше някакво тунинг-капаче от незнайна марка кола.
. Смених си кората под волана с читава такава, както и си оправих таблото, защото имаше някои леки бъгчета. Поръчал съм си и оригинални пищялки със стойките. Естествено ще заменя самите пищялки с някакви по-сериозни, защото определено музиката иска ъпгрейд. И скоро и с ис-ов лип и прагчета.
![]()
До 1 месец мисля да сменя амортисьорите с нови Билщайни. Ще се радвам някой да ме посъветва към кой модел точно да се ориентирам. Пружините ми сега са Eibach и колата е нормално смъкната и нормално твърда. Колата ще си е за градско и искам малко по-твърдо и стегнато окачване, но не и да усещам и най-малката неравност. Вярвам, че все би могло да се улучи златната среда между двете крайности.
честито за колата изглежда много пазена...
искам да питам, пищялките откъде и какви пари?


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: И аз съм в гилдията вече :)
От един колега от форума - 50 кинта.
Като стана въпрос за тях искам да питам - искам да си взема по-сериозни пищялки, понеже искам да си сложа хубава музика в колата и тези не ми вдъхват доверие, да не звучат като тези от 3 лв.
Та искам да си взема сериозни пищялки и да ги махна тези оригиналните (демек ще използвам стойките), обаче оригиналните нямам идея как да ги махна културно без да троша, по някакъв начин са капсуловани или залепени не знам...
Някой да знае как се махат?



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: И аз съм в гилдията вече :)
Ако са здрави не ги пипай по-добре, достатъчно добре свирят за пищялки и нямат нищо общо с тея от 3лв 


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: И аз съм в гилдията вече :)
Малко ъпдейт..
След като си свалих мокета за пране видях, че ъгъла при педалите не е много готин.
Та най-накрая намерихме време с Цецо да оправиме този проблем. Ето някои снимки. Вече съм готов за връщането обратно на мокета. Както казах вече си търся черен или някой запазен от пухкавите, за да го боядисам черен, че този сивия ми бърка в мозъка.
От Любето си взех перфектно табло, да заменя нацепеното. Скоро ще намеря време да го сменя, а така и така ще махам сегашното, мисля и едно климатиче да сложа...
Като има ъпдейти ще поствам, че нещо нямам много време напоследък. 





















'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: И аз съм в гилдията вече :)
От другата страна нямаше ли забележчици? Добре че си я спрял на време тая ръждичка. Като тръгнеш да се занимаваш с климатичето драсни че и аз мисля да правя някаква такава манипулация.

- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: И аз съм в гилдията вече :)
ха, тия дни и аз се занимавах с абсолютно същото
Как успя да махнеш мокета без да махаш таблото и парното, аз се изкривих докато го изкарам в най-големата жега
Пищялките си свирят екстра
Арна е колицата, само бензин да наливаш 




- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: И аз съм в гилдията вече :)
Мокета го махнах доста лесно. Някои хора ми бяха казали, че уж било голям филм и т.н. Махнах седалките, пластмасовите лайстни при праговете, барчетата (мисля, че всеки знае как са хванати). При педалите имаше една тапичка и при педала на газта една пластмасова гайчица. Дръпнах ръчната, за да ми е по-лесно да извадя мокета, там където е дупката за лоста на ръяната. Хакнах на 2-ра или 4-та, сядам на задната седлка и дърпам като един луд.
Нито съм махал табла, радиаторчета и моторчета.
Просто се дърпа силно, защото обикновено рядко се свалят тия мокети и моя например беше позалепнал.
Мокета си минава под парното. Поне при мен е така. Ако има случайно някои модели с по-голямо парно или нещо такова, не знам. Не съм запознат и не искам да твърдя нищо, да не заблудя някой. 
Другата страна беше кърпена преди това и беше добре. Позачистихме пак малко заварките там и пак с цинк спрейче и грунд отгоре. Праговете са напълнени с парафин. На единия праг има една ръждичка, която също трябва да се оправи, но нямах време. Скоро ще я оправя и нея, че спокойно да сложа елегантните прагчета.
Това докато събера М-паркета де. Вече задния спойлер е на лице (всичко е оригинал - пластмаса) 
Васко, иначе наистина навреме я спряхме, защото беше тръгнала да отива назад по прага.




Другата страна беше кърпена преди това и беше добре. Позачистихме пак малко заварките там и пак с цинк спрейче и грунд отгоре. Праговете са напълнени с парафин. На единия праг има една ръждичка, която също трябва да се оправи, но нямах време. Скоро ще я оправя и нея, че спокойно да сложа елегантните прагчета.


Васко, иначе наистина навреме я спряхме, защото беше тръгнала да отива назад по прага.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: И аз съм в гилдията вече :)
да бяхте минали поне кат-софия докато беше редовна 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: И аз съм в гилдията вече :)
В един гараж със бързи коли винаги се намира място за е30

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: И аз съм в гилдията вече :)
Явор написа:да бяхте минали поне кат-софия докато беше редовна
след снимката се сетихме, качихме пак мотора мина кат и сега пак долу


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: И аз съм в гилдията вече :)
верно ли бря





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани