Странен проблем с Е 30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.05.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i E30
Мечтае да кара: BMW M6

Странен проблем с Е 30

Мнение от Carter_15 » 06 Май 2011, 17:49

проблема е следния... Като натисна съединителя да запаля колата се мъчи върти върти и или едвам запалва или си остава с въртенето.. Отанчало мислех че е акумулатора видях че е разхлабена едната клема затегнах я ама пак така после се чу едно свистене като от турбина помислих че съм прецакал стартера щото вече не палеше хич и накрая се чуваше тва свистене, обаче днеска сестра ми реши, че ще запали и както не може да кара забрави да натисне съединителя и колата запали веднага после пробвах същата схема и аз... и колата пали без съединител, а с съединител не може ....потресен съм .... Това нормално ли е ??
(колата я имам от 2 седмици)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Странен проблем с Е 30

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Май 2011, 12:01

Такова нещо като палене със и без съединител няма. Това, което аз си правя като извод от случката ти е, че колата ти очевидно не иска да пали на място, иска бутане. Причината може да е всевъзможна.

ПП: И защо палиш на съединител :dunno: , като е много по-лесно да изключиш от скорост, да натиснеш спирачка и да си въртиш колкото ти душа иска, а не през цялото това време да държиш съединителя, та крака ти да изтръпне чак :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Странен проблем с Е 30

Мнение от saleen » 07 Май 2011, 16:19

Аз също паля винаги с натиснат съединител с идеята да облекча стартера, тъй като тогава няма да върти и първичният вал в скоростната кутия, примерно зимно време има полза, тъй като маслото в скоростите е гъстичко.
Та по темата-струва ми се, че този стартер има проблем с изхвърлянето на бендикса и е хубаво да му се направи една ревизия.
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Странен проблем с Е 30

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Май 2011, 17:58

saleen написа:Аз също паля винаги с натиснат съединител с идеята да облекча стартера, тъй като тогава няма да върти и първичният вал в скоростната кутия, примерно зимно време има полза, тъй като маслото в скоростите е гъстичко.


Ей виж, за това не се бях сетил :bowdown: Така де, все пак мисля че няма връзка с проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Странен проблем с Е 30

Мнение от michev » 07 Май 2011, 18:07

Я закарай колата да ти видят аксиалния лагер, че май там ще е проблема. Като си запалил и натиснеш съединител падат ли оборотите. А паленето на натиснат съединител, особенно на студен мотор не е желателно, помислете какво натоварване поемат аксиалните лагри на коляновия вал и то на сухо.
only rear wheel drive

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook