bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
здравеите колеги има ли някои с такава уредба обикновенна и какви са впечатления,разход и тн.двигателя е м52б20
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
milenturboto написа:здравеите колеги има ли някои с такава уредба обикновенна и какви са впечатления,разход и тн.двигателя е м52б20
адаш, недей , просто нестава като хората , харчи,невърви и само проблеми. имам преки наблюдения върху клиентска кола , и е страшно. то не бяха гърмежи , дебитомери, изпарители , обиколи половината газаджии в София и отговора беше един : искаш газ ?!! само газов инжекцион!!!!
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Хм и защо така,преди е39-ката карах е34 м50б20 ванос на газ,пластмасовия колектор имаше 6 кихалки,отделно имаше кихалки около дебитомера,без никакви емулатори само с едно реле да изключва дюзите и едно реле да изключва помпата докато колата е на газ (лични предпочитания),колата работеше перфектно на газ,държеше точно 600 оборота без поклащане вървеше ПОЧТИ като на бензин (разбирасе имаше разлика) и разхода беше около 14-15 газ в София,какво толкова по тегаво има за една газова уредба в е39-ката,в момента точно и аз съм пред тази дилема дали да рискувам с обикновена газ на тази кола или направо да посъбера още 300-350лв и направо да се мятам на ГИ,като чели повече клоня към ГИ,от страната на дюзите,бензиновата помпа и подобни (карал съм около 10тина коли с обикновени газови уредби и всичките са имали проблем с дюзите и помпата,за това предпочитам да ги спирам докато съм на газ),докато кола с ГИ никога за това не знам,нека колегите с ГИ на м52б20 споделят как са на газ откъм разход и вървене примерно в по големите градове със задръствания и имали ли са някакви проблеми до сега,също ще е полезно ако се напише къде са слагали уредбите,преди колко време и колко пари са им излезли
Четях за е34-ките по форума че повечето имат проблеми с газовите си инжекциони та ми е интересно дали е така и при е39-ките или е друга бира.

/// 6>4




Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
С риск да ме критикувате аз съм монтирал на 3 броя м52 обикновенна газова и нее имало ядове ,едната кола я продадох на приятел и общо 4год нее гръмнала и ведъж, комбито ми 320 беше с обикновенна 3 год но не турска и нема ядове,само дето му попречи един стълб , откъсна го но и тя ТОТАЛКА ,сега съм с газов инж. на е39 и вървенето е по-добро и разхода доволен
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
TheKiller написа:Хм и защо така,преди е39-ката карах е34 м50б20 ванос на газ,пластмасовия колектор имаше 6 кихалки,отделно имаше кихалки около дебитомера,без никакви емулатори само с едно реле да изключва дюзите и едно реле да изключва помпата докато колата е на газ (лични предпочитания),колата работеше перфектно на газ,държеше точно 600 оборота без поклащане вървеше ПОЧТИ като на бензин (разбирасе имаше разлика) и разхода беше около 14-15 газ в София,какво толкова по тегаво има за една газова уредба в е39-ката,в момента точно и аз съм пред тази дилема дали да рискувам с обикновена газ на тази кола или направо да посъбера още 300-350лв и направо да се мятам на ГИ,като чели повече клоня към ГИ,от страната на дюзите,бензиновата помпа и подобни (карал съм около 10тина коли с обикновени газови уредби и всичките са имали проблем с дюзите и помпата,за това предпочитам да ги спирам докато съм на газ),докато кола с ГИ никога за това не знам,нека колегите с ГИ на м52б20 споделят как са на газ откъм разход и вървене примерно в по големите градове със задръствания и имали ли са някакви проблеми до сега,също ще е полезно ако се напише къде са слагали уредбите,преди колко време и колко пари са им излезлиЧетях за е34-ките по форума че повечето имат проблеми с газовите си инжекциони та ми е интересно дали е така и при е39-ките или е друга бира.
Колега, обикновено бензиновата помпа се спира на моноинжекционите. На инжекционите се оставя да работи за да преминава бензин през инжекторите и да ги охлажда, защото иначе като е затворен инжектора и като се загрее хубаво двигателя и се позапичат инжекторите и се чудиш после защо не работят. Помпата се прецаква когато имаш малко бензин в резервоара - като тръгнеш лятото на дълъг път, този бензин отива до двигателя и се връща обратно. Позагрява се, а служи за охлаждане и на самата бензинова помпа. Сещаш се, че колкото е по-малко - толкова по бързо се загрява. После четкодържателя на помпата (пластмасов) се поразтапя и четките се завъртат в посоката в която се върти ротора и ти спира помпата. Аз например когато карам на газ, имам поне половин резервоар с бензин.
Относно обикновената газова - то сигурен съм, че с достатъчно на брой и правилно разположени кихалки, ще стане работата. Аз обаче бих инвестирал в ГИ. Разхода тогава отива надолу, а вървежа - нагоре.
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
колеги не пишете става или не става пишете ако сте сложили ,а и друго знам че с ГИ е по добре но 

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
sashozmeq написа:TheKiller написа:Хм и защо така,преди е39-ката карах е34 м50б20 ванос на газ,пластмасовия колектор имаше 6 кихалки,отделно имаше кихалки около дебитомера,без никакви емулатори само с едно реле да изключва дюзите и едно реле да изключва помпата докато колата е на газ (лични предпочитания),колата работеше перфектно на газ,държеше точно 600 оборота без поклащане вървеше ПОЧТИ като на бензин (разбирасе имаше разлика) и разхода беше около 14-15 газ в София,какво толкова по тегаво има за една газова уредба в е39-ката,в момента точно и аз съм пред тази дилема дали да рискувам с обикновена газ на тази кола или направо да посъбера още 300-350лв и направо да се мятам на ГИ,като чели повече клоня към ГИ,от страната на дюзите,бензиновата помпа и подобни (карал съм около 10тина коли с обикновени газови уредби и всичките са имали проблем с дюзите и помпата,за това предпочитам да ги спирам докато съм на газ),докато кола с ГИ никога за това не знам,нека колегите с ГИ на м52б20 споделят как са на газ откъм разход и вървене примерно в по големите градове със задръствания и имали ли са някакви проблеми до сега,също ще е полезно ако се напише къде са слагали уредбите,преди колко време и колко пари са им излезлиЧетях за е34-ките по форума че повечето имат проблеми с газовите си инжекциони та ми е интересно дали е така и при е39-ките или е друга бира.
Колега, обикновено бензиновата помпа се спира на моноинжекционите. На инжекционите се оставя да работи за да преминава бензин през инжекторите и да ги охлажда, защото иначе като е затворен инжектора и като се загрее хубаво двигателя и се позапичат инжекторите и се чудиш после защо не работят. Помпата се прецаква когато имаш малко бензин в резервоара - като тръгнеш лятото на дълъг път, този бензин отива до двигателя и се връща обратно. Позагрява се, а служи за охлаждане и на самата бензинова помпа. Сещаш се, че колкото е по-малко - толкова по бързо се загрява. После четкодържателя на помпата (пластмасов) се поразтапя и четките се завъртат в посоката в която се върти ротора и ти спира помпата. Аз например когато карам на газ, имам поне половин резервоар с бензин.
Относно обикновената газова - то сигурен съм, че с достатъчно на брой и правилно разположени кихалки, ще стане работата. Аз обаче бих инвестирал в ГИ. Разхода тогава отива надолу, а вървежа - нагоре.
И аз съм на това мнение

/// 6>4




- andreygg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i
- Мечтае да кара: m5
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Здравей колега! Аз съм с е36, М43 двигател и обикновенна газова Lovato, показана на снимките. С 1 и 2 са посочени защитите /кихалките/. С 3 е посочена плочката, а с 4 изпарителя. От юни миналата година досега карам на газ и не съм имал проблеми /гърмежи/. Мисля, че всичко зависи от това кой, как ти я монтира и колко грамотно е регулирана. Разхода ми на газ е около 12-13 градско. За вървене върви почти както на бензин /зависи колко е развит регулатора /т.нар. тройник/. Разните майстори ме убеждаваха, че задължително трябва газов инжекцион, докато един от газаджийте не каза, че преди 10-тина години не е имало газови инжекциони или са били много скъпи и на такива бмв-та са монтирани обикновенни газови.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
колеги какво стана няма ли поне 1 с обикновенна газова на м52б20 да каже как е
- venceslav_04
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Здравейте. Преди няма и месец си взех е39 нов внос от Италия. Колата е 99 година, двигателят е 150 коня с двоен ванос и обикновена газова уредба, която е слагана в Италия. Нямах желание колата ми да има газова, но така се случи. Разговарял съм човек, който поставя газови инжекциони, дали е надеждно да карам с тази уредба. Отговора беше изобщо да не се притеснявам и да си карам спокойно. Има на всяка дюза кихалки има и емулатор. Извинявам се ако съм допуснал някоя техническа грешка - не съм от най-запознатите. Ако имате желание ще снимам двигателя, за да видите изпълнението. Имам на нея вече 500 километра и колата си върви перфектно. Разход още не съм засичал, но след седмица ми предстои по-дълго пътуване и тогава ще мога да споделя някакви впечатления.
- venceslav_04
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Надявам се тези снимки да ви свършат работа! Поздрави и ако има нещо пишете пак!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Май няма такива с 320и......колега аз карам е36 318и с обикновено АГУ-ако имаш конкретни въпроси на ЛС 

- vtmn
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 22.01.2010
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с вратите напред
- Мечтае да кара: e30 Cabrio ;)
- Детайли за колата: Спортен волан, Предни седалки плитко Рекаро, 3 точкови колани, Спортни пружини.
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Колеги, темата е за е39, но ще задам моя въпрос... карам е36 м52б20...мога ли да сложа обикновенна газ?
Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за какво е живял!!!
- venceslav_04
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Здравейте. Бях обещал да ви кажа колко е средния разход като го засека, е засякох го - 13 литра на 100 с 4 човека в колата с пуснат климатроник и със скорост на движение 100-140.
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
колеги сложих газов инжекцион за 950лв на фобос и колата си лети
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани