Странен проблем с Е 30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Carter_15
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 2.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i E30
- Мечтае да кара: BMW M6
Странен проблем с Е 30
проблема е следния... Като натисна съединителя да запаля колата се мъчи върти върти и или едвам запалва или си остава с въртенето.. Отанчало мислех че е акумулатора видях че е разхлабена едната клема затегнах я ама пак така после се чу едно свистене като от турбина помислих че съм прецакал стартера щото вече не палеше хич и накрая се чуваше тва свистене, обаче днеска сестра ми реши, че ще запали и както не може да кара забрави да натисне съединителя и колата запали веднага после пробвах същата схема и аз... и колата пали без съединител, а с съединител не може ....потресен съм .... Това нормално ли е ??
(колата я имам от 2 седмици)
(колата я имам от 2 седмици)
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Странен проблем с Е 30
Такова нещо като палене със и без съединител няма. Това, което аз си правя като извод от случката ти е, че колата ти очевидно не иска да пали на място, иска бутане. Причината може да е всевъзможна.
ПП: И защо палиш на съединител
, като е много по-лесно да изключиш от скорост, да натиснеш спирачка и да си въртиш колкото ти душа иска, а не през цялото това време да държиш съединителя, та крака ти да изтръпне чак 
ПП: И защо палиш на съединител


- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Странен проблем с Е 30
Аз също паля винаги с натиснат съединител с идеята да облекча стартера, тъй като тогава няма да върти и първичният вал в скоростната кутия, примерно зимно време има полза, тъй като маслото в скоростите е гъстичко.
Та по темата-струва ми се, че този стартер има проблем с изхвърлянето на бендикса и е хубаво да му се направи една ревизия.
Та по темата-струва ми се, че този стартер има проблем с изхвърлянето на бендикса и е хубаво да му се направи една ревизия.
Никой не мое ма връне на селу!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Странен проблем с Е 30
saleen написа:Аз също паля винаги с натиснат съединител с идеята да облекча стартера, тъй като тогава няма да върти и първичният вал в скоростната кутия, примерно зимно време има полза, тъй като маслото в скоростите е гъстичко.
Ей виж, за това не се бях сетил

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Странен проблем с Е 30
Я закарай колата да ти видят аксиалния лагер, че май там ще е проблема. Като си запалил и натиснеш съединител падат ли оборотите. А паленето на натиснат съединител, особенно на студен мотор не е желателно, помислете какво натоварване поемат аксиалните лагри на коляновия вал и то на сухо.
only rear wheel drive
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани