Спирачките - или има ли някой който му пука за тях?
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Значи наистина сега като си видях постинга се сетих че не съм уточнил че става въпрос само за марката без вълшебната думичка
"Racing"
, иначе на снимката видях още преди това за какво става въшрос, наистина се извинявам че не съм се уточнил
Значи накладките ги взех от D 'n' N а цената им беше за предни около
70 лв. и задни, което ме учудва, по-скъпи около 80 лв. дали трябва да е така незнам.
Иначе за сега мисля наистина да ги сменям, но още незнам с каква марка имам предложение за фирмата JURID, за които ми казват че са за оригинално вграждане, ама аз нищо не знам по въпроса за това ще съм благодарен ако някой ме открехне.
яд ме е само че изтърсих не малко пари ама то нали такава си ни е държавата, кво да се прави, пък и тия накладки са почти нови, ама явно са си бясни ментета!

"Racing"


Значи накладките ги взех от D 'n' N а цената им беше за предни около
70 лв. и задни, което ме учудва, по-скъпи около 80 лв. дали трябва да е така незнам.

Иначе за сега мисля наистина да ги сменям, но още незнам с каква марка имам предложение за фирмата JURID, за които ми казват че са за оригинално вграждане, ама аз нищо не знам по въпроса за това ще съм благодарен ако някой ме открехне.
яд ме е само че изтърсих не малко пари ама то нали такава си ни е държавата, кво да се прави, пък и тия накладки са почти нови, ама явно са си бясни ментета!


спирачките
Има елегантен начин да накараме нашите спирачки да действат по-ефективно.Ползва се при състезателните автомобили от по слабите класове и представлява напасване и разглаждане на спирачните цилиндърчета.Ефектът е постигане на максималното спирачно въздействие за 2-3 пъти по бързо време.Мога да пусна технологията но е добре да се спазва стриктно ......да не си прецакате някое цилиндърче!!
Иначе е удобно и ползването на спирачни дискове и автомати от коли с по-големи кубатури ,но с нашето купе!!! 


Re: спирачките
NESH дума да не става с тази технология на криво разбрания българин само това му трябва и току виж залепил се на някое дърво
Идеята ми е не е такава 


Аз ше се върна малко назад... Евала пичове, прави сте! Аз много ги "обичам" разни псевдосъстезатели, каквито са по-голямата част от т.нар. стрийтрейсъри, дето само бракуват колите я в стълб, я в друга кола...те са тарикати...мноооого са високи - "За к'во са ми тия спирачки?!!!...аз да не съм страхливец!". Това са думите на типичното авто-тъпо-копеле (не искам да засягам някои съвестни хора, които също участват в подобни гонки, поне тия от моя квартал жк Надежда не разбират от дума!). Нещата по въпроса за спирачната с-ма са съвсем простички; да разгледаме 2 прости примера :
1) Колата е с по-неефективни спирачки (просто серийните). На състезателното трасе се засича време (това беше излишно...
). С по-слабите спирачки спирането трябва да започне на по-голяма дистания преди завоя, т.е. ускоряването се прекратява по-рано, с което е ясно че се удължава времето и се намалява средната скорост на колата (което се приема като недостатък и при един сериен автомобил...)
2) Колата е снабдена със "супер" спирачна с-ма. Спирачния педал се натиска на много по-малко разстояние преди завоя, преди натискането му е била натисната газта... за какво говориме въобще?
...а после някой "доцент" казва: "За к'во са ми тия спирачки?!!!..."
1) Колата е с по-неефективни спирачки (просто серийните). На състезателното трасе се засича време (това беше излишно...

2) Колата е снабдена със "супер" спирачна с-ма. Спирачния педал се натиска на много по-малко разстояние преди завоя, преди натискането му е била натисната газта... за какво говориме въобще?

то малко се отклоняваме от темата...
ама ходи обясни на повечето че колата не е само за да драпа направо...
иначе и малко по темата...
спирачките ако не се лъжа работят най-добре в определени t* граници (по топло от да речем 30* и естествено да не са препечени), та в тази връзко, може би подходящи въздуховоди към дисковете, може и да имат благоприятен ефект (а може и отрицателен, както със почти всяка промяна по автомобилите)
иначе и малко по темата...
спирачките ако не се лъжа работят най-добре в определени t* граници (по топло от да речем 30* и естествено да не са препечени), та в тази връзко, може би подходящи въздуховоди към дисковете, може и да имат благоприятен ефект (а може и отрицателен, както със почти всяка промяна по автомобилите)
<br>
br
br
- Eek '85 735
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 25.02.2003
Всеки знае...
Всеки знае, че майсторлъкът на шофирането се състои точно в това "Да знаеш кога да натиснеш спирачката".
Пък преди 2 месеца си мислех, че спирачките са измислени от някой страхливец, преди 1 си мислех, че те само утежняват конструкцията на автомобила, ма тея дни разбрах, че... лошо няма- ако има спирачки хубаво, ако не - па кво да се прави :?
??? Кажете де?
Пък преди 2 месеца си мислех, че спирачките са измислени от някой страхливец, преди 1 си мислех, че те само утежняват конструкцията на автомобила, ма тея дни разбрах, че... лошо няма- ако има спирачки хубаво, ако не - па кво да се прави :?
??? Кажете де?
- TFreak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
Бе аз и без спирачки съм карал... Един ЗАЗ 968 М... И се бях засилил из Тракия с 90... Наближи кръстовище, намалих на скорост доколкото межеше, опънах малко и ръчната да намали още... В края на краищата влезох в завоя с 40 и с ръчна
... Няма да ви казвам за ква картинка ставаше въпрос и хората от кафето насреща как наскачаха.
..
От тогава такива експерименти не съм си правил, спирачките са важен елемент... 





:)
TURBO Maniak написа:До колкото съм запознат от този форум само аз и CJ имаме upgrade на спирачките на колите си, а в най скоро време и Castor ще ги upgrade-ва на Рендето![]()
След дълго търсене накрая намерих приятел, който да се съгласи да ми купи дискове и накладки от Англия и после да носи 12кг екстра към багажа си до БГ


STREETRACERS.HIT.BG
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
някой може ли да ми обясни за какво служат дупките по дисковете, за какво служат каналите и задължително ли е да се кара с Феродо Рейсинг ако имат канали и дупки?
то човек и сам може да се сети за отговорите, но е друго когато някой по знаещ ти го обясни
тези които карате с Феродо Рейсинг - колко км карате с тях? имате ли проблеми? заслужават ли си парите?
то човек и сам може да се сети за отговорите, но е друго когато някой по знаещ ти го обясни

тези които карате с Феродо Рейсинг - колко км карате с тях? имате ли проблеми? заслужават ли си парите?
иди прочети темата за спирачките.. там съм го написал
ма на късо:
1. дупките са само за вид- даже не се препоръчват при състезателни коли защото при високи темп. пукнатините на дисковете започват оттам (от дупките). едно време когато накладките бяха много плътни (предимно желязо) имаше идея че дупките позволяват на въздуха притиснат между дисковете и накладките да се измъква през дупките. не знам дали е било вярно. сегашните накладки да доста порести и проблеми със въздуха няма
2. същото за жлебовете (каналите). идеята е като се върти диска да раздвижват въздуха (завихрят) със цел да се охлажда по-добре.. не работи общо взето.
3. няма "задължителни" накладки.. всеки кара за каквото има пари а ако има пари- със каквито му пасват на стила на каране

ма на късо:
1. дупките са само за вид- даже не се препоръчват при състезателни коли защото при високи темп. пукнатините на дисковете започват оттам (от дупките). едно време когато накладките бяха много плътни (предимно желязо) имаше идея че дупките позволяват на въздуха притиснат между дисковете и накладките да се измъква през дупките. не знам дали е било вярно. сегашните накладки да доста порести и проблеми със въздуха няма

2. същото за жлебовете (каналите). идеята е като се върти диска да раздвижват въздуха (завихрят) със цел да се охлажда по-добре.. не работи общо взето.
3. няма "задължителни" накладки.. всеки кара за каквото има пари а ако има пари- със каквито му пасват на стила на каране

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани