Охлаждане на E39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Охлаждане на E39

Мнение от doomy525 » 04 Май 2011, 16:49

Здравейте колеги,
някои може ли да ми обясни последователността на охлаждане при E39 ТДС? Каква е оптималната работна температура на двигателя, ако вдигне малко над оптималните градуси кое първо се включва, има ли степени, ако не успява да я охлажда кое следва ? Виското на колко степени работи и то? Перката на климатика включва ли се без включен климатик да помага или само и единствено при включен климатик трябва да работи? Градусите на кола без виско как трябва да се държат и ако няма изобщо виско градусите как стоят?


малко съм подпалил защото цял ден се лутам из сервизи и бактън вече от майстори и реших да си задам въпросите така че да разбера конкретно, а не да слушам измислици.


Извинявам се ако е дискутиран въпроса, но не успях да открия конкретно за ТДС
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Охлаждане на E39

Мнение от meha » 04 Май 2011, 17:21

Кажи по-добре какъв ти е проблема?

А иначе :arrow: search.php
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Охлаждане на E39

Мнение от doomy525 » 04 Май 2011, 18:25

Съмнявам се в работата на компонентите за охлаждане на двигателя (конкретно за перката на климатика - колко степени има, при какви условия се включва и виското - на какви степени работи и при какви градуси трябва да се включва). Каква температура трябва да вдигне двигателя, че да започнат да се включват и на какви степени? По ясен не можах да бъда :)

edit : и понеже моето виско е смъкнато, защото 5 дена преди да му изтече гаранцията отказа да работи :mhihi: (HELLA!!! :shock: ) и онея по телефона настояваха да го пращали в Германия да го тествали.. :lol: и сега съм без виско. И майсторите ме убеждават, че виското ми трябвало само за лятото и сега не ми било нужно, така че да съм си карал спокойно. :roll: та затова са ми тея въпроси и се надявам някой да ми отговори :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Охлаждане на E39

Мнение от NAPSTERS » 04 Май 2011, 19:16

като начало провери или смени водната помпа, свали и измий водния радиатор, сложи си читаво виско задължително, и не на последно място си смени маистора.....,че по неговата логига трябва да си свалям виското зимата :mhihi: щото колата докато работи на място или в задръсване зимата неможе да загрее :dummy:
на последно място потърси с търсачката, по всичките ти болежки има изписано страшно много, както и решенията на проблемите.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Охлаждане на E39

Мнение от anton mutafchiev » 05 Май 2011, 10:57

наистина вземи си оправи виското а на твоя маистор му кажи да иде да поучи още малко и тогава да оправя коли :dummy:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Охлаждане на E39

Мнение от doomy525 » 05 Май 2011, 13:09

Колеги днеска я оставих в сервиза да и промият радиаторите, после ще го смъкнат да изтече квото има и после с нов антифриз. Гледаха и с манометър дали отделя въглерод, но няма никакви признаци на спукана глава или гарнитура. По късно като я взема ще пиша какво е станало с цялата процедура. Водната помпа е наред, термостата и той. :dunno:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Охлаждане на E39

Мнение от meha » 05 Май 2011, 13:49

За около 1 година или 30 000км изминти в БГ по прашните пътища,дори да е измит един радиатор,пак се запцава........а какво остава никога да не са мити,межди двата радиатора вече няма пролука сигурно :mhihi:

Лично аз всяко лято ги мия,вече съм станал спец,само като пипна около радиатора и познавам.........като оня приятел съм дето вика с маслооооооооо,с пицаааааа :mhihi:

С чисти радиатори,нова водна помпа,термостат,виско-температурата стой постоянна,дори при натоварване от 200км/ч
Същата процедура,само че БЕЗ ново виско.....температурата варира от 89-107 градуса
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Охлаждане на E39

Мнение от doomy525 » 05 Май 2011, 16:45

Колеги оказа се гърловината на радиатора. Била е леко отчупена и от там е смучела въздух, от което е правила въздушна възглавница вътре. Вече съм щастлив :lol: 8)

edit : Илко пробката е сменена много отдавна :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook