Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
При мене са си постоянно отворени и не пречи на колата,загрява си и се охлажда без проблем 

- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
щом са ти постояно отворени провери си вакумите.Сигорно се ескъсал някой и не ги затваря.При мен беше така.
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
работата на тези желюзи е да намалят аеродинамичното съпротивление на колата с цел икономия на гориво. когато температурата на антифриза не е достатъчно висока , и не се изисква охлаждане при движение на колата желюзите се затварят и не позволяват на постъпващият въздух да влиза в коша на колата, които деиства като парашут. на място желюзите трябва да са отворени. тази функция на тези желюзи я има и в всички нови бмв-та с пакета efficient dinamic .
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
хиленето ви маи е неуместно!
http://www.bmw.bg/bg/bg/insights/techno ... ntrol.html

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Според мен това е голяма глупост.
Иначе се извинявам
Иначе се извинявам

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Гледаш твърде нови автомобили...жалюзите за който говорят колегите са ЗАД радиатора..., а не пред радиатора!
(обожавам я тази емотиконка)

- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
dize-la написа:работата на тези желюзи е да намалят аеродинамичното съпротивление на колата с цел икономия на гориво. когато температурата на антифриза не е достатъчно висока , и не се изисква охлаждане при движение на колата желюзите се затварят и не позволяват на постъпващият въздух да влиза в коша на колата, които деиства като парашут. на място желюзите трябва да са отворени. тази функция на тези желюзи я има и в всички нови бмв-та с пакета efficient dinamic .
Не знам колега - изсипваш малко ей така ... - без да се замислиш върху това, което казваш. Какво означава "когато температурата на антифриза не е достатъчно висока , и не се изисква охлаждане при движение на колата " - тоест според теб нормалната работна температура на мотора е например 70 градуса и от там нататък се включва нещо допълнително да го подгрява и чак тогава се почва охлаждане на мотора...


Не искам да обиждам никого - просто ...трябваше да коментирам...

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
мисля че колегата искаше да каже че ''шлюзовете'' се отварят чак тогава когато антифриза в радиатора загрее и има нужда от охлаждане- до тогава са затворени с цел по добра аеродинамика.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
това е правилния отговор за клипчето на колегатаDimitroff написа:Гледаш твърде нови автомобили...жалюзите за който говорят колегите са ЗАД радиатора..., а не пред радиатора!

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
пример! температурата на въздуха е 2 градуса над нулата. излизаш на магистралата и подържаш 100 километра в час , желюзите са затворени но радиатора пак има някакво обдухване , парното работи понеже е студено , и при тази ситуация двигатела си подържа 90 градуса, желюзите остават затворени. ако при същата ситуация но навън е 20 градуса и парното не работи и колата почва да вдига повече от 90 градуса, желюзите се отварят. това е мое мнение , ако някои има по- логично обяснение нека да го сподели ,а не да се присмива, понеже колегата е пуснал темата от 1 година и никои не е написал точен отговор на въпроса му!
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
точно така никой не е написал точен отговор на въпроса му както и ти. всички правят предположения- както и ти.
факт е че във всяко едно има логика, може би истината е в всичките преположения по малко.
факт е че във всяко едно има логика, може би истината е в всичките преположения по малко.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.
Аз ви предлагам да си ги махнете ние на бензинките нямаме и пак си ни е добре 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани