Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от S7 » 03 Май 2011, 23:14

При мене са си постоянно отворени и не пречи на колата,загрява си и се охлажда без проблем :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от tani bojilov » 04 Май 2011, 20:18

щом са ти постояно отворени провери си вакумите.Сигорно се ескъсал някой и не ги затваря.При мен беше така.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 10.03.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от dize-la » 04 Май 2011, 21:31

работата на тези желюзи е да намалят аеродинамичното съпротивление на колата с цел икономия на гориво. когато температурата на антифриза не е достатъчно висока , и не се изисква охлаждане при движение на колата желюзите се затварят и не позволяват на постъпващият въздух да влиза в коша на колата, които деиства като парашут. на място желюзите трябва да са отворени. тази функция на тези желюзи я има и в всички нови бмв-та с пакета efficient dinamic .

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 04 Май 2011, 21:41

Топло...ама не съвсем :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Zagy » 04 Май 2011, 22:03

Даже хич... :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Next » 04 Май 2011, 22:21

да намалят аеродинамиката на колата :kuku:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 10.03.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от dize-la » 04 Май 2011, 22:25

хиленето ви маи е неуместно! :mhihi: http://www.bmw.bg/bg/bg/insights/techno ... ntrol.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Next » 04 Май 2011, 23:56

Според мен това е голяма глупост.
Иначе се извинявам :bowdown:
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Dimitroff » 05 Май 2011, 6:51

Гледаш твърде нови автомобили...жалюзите за който говорят колегите са ЗАД радиатора..., а не пред радиатора! :mhihi: (обожавам я тази емотиконка)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от nik4o_83 » 05 Май 2011, 12:55

dize-la написа:работата на тези желюзи е да намалят аеродинамичното съпротивление на колата с цел икономия на гориво. когато температурата на антифриза не е достатъчно висока , и не се изисква охлаждане при движение на колата желюзите се затварят и не позволяват на постъпващият въздух да влиза в коша на колата, които деиства като парашут. на място желюзите трябва да са отворени. тази функция на тези желюзи я има и в всички нови бмв-та с пакета efficient dinamic .


Не знам колега - изсипваш малко ей така ... - без да се замислиш върху това, което казваш. Какво означава "когато температурата на антифриза не е достатъчно висока , и не се изисква охлаждане при движение на колата " - тоест според теб нормалната работна температура на мотора е например 70 градуса и от там нататък се включва нещо допълнително да го подгрява и чак тогава се почва охлаждане на мотора... :dunno: Нелогично е меко казано или...мне знам...застреля ме :bang:
Не искам да обиждам никого - просто ...трябваше да коментирам... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 05 Май 2011, 14:24

мисля че колегата искаше да каже че ''шлюзовете'' се отварят чак тогава когато антифриза в радиатора загрее и има нужда от охлаждане- до тогава са затворени с цел по добра аеродинамика.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от tani bojilov » 05 Май 2011, 14:49

Dimitroff написа:Гледаш твърде нови автомобили...жалюзите за който говорят колегите са ЗАД радиатора..., а не пред радиатора!
това е правилния отговор за клипчето на колегата :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 10.03.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от dize-la » 05 Май 2011, 17:32

пример! температурата на въздуха е 2 градуса над нулата. излизаш на магистралата и подържаш 100 километра в час , желюзите са затворени но радиатора пак има някакво обдухване , парното работи понеже е студено , и при тази ситуация двигатела си подържа 90 градуса, желюзите остават затворени. ако при същата ситуация но навън е 20 градуса и парното не работи и колата почва да вдига повече от 90 градуса, желюзите се отварят. това е мое мнение , ако някои има по- логично обяснение нека да го сподели ,а не да се присмива, понеже колегата е пуснал темата от 1 година и никои не е написал точен отговор на въпроса му!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от katronski_br » 05 Май 2011, 19:05

точно така никой не е написал точен отговор на въпроса му както и ти. всички правят предположения- както и ти.
факт е че във всяко едно има логика, може би истината е в всичките преположения по малко.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Въпрос за шлюзовете зад перката на Е46 320д 136к.с.

Мнение от Next » 05 Май 2011, 19:25

Аз ви предлагам да си ги махнете ние на бензинките нямаме и пак си ни е добре :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook