Охлаждане на E39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Охлаждане на E39
Здравейте колеги,
някои може ли да ми обясни последователността на охлаждане при E39 ТДС? Каква е оптималната работна температура на двигателя, ако вдигне малко над оптималните градуси кое първо се включва, има ли степени, ако не успява да я охлажда кое следва ? Виското на колко степени работи и то? Перката на климатика включва ли се без включен климатик да помага или само и единствено при включен климатик трябва да работи? Градусите на кола без виско как трябва да се държат и ако няма изобщо виско градусите как стоят?
малко съм подпалил защото цял ден се лутам из сервизи и бактън вече от майстори и реших да си задам въпросите така че да разбера конкретно, а не да слушам измислици.
Извинявам се ако е дискутиран въпроса, но не успях да открия конкретно за ТДС
някои може ли да ми обясни последователността на охлаждане при E39 ТДС? Каква е оптималната работна температура на двигателя, ако вдигне малко над оптималните градуси кое първо се включва, има ли степени, ако не успява да я охлажда кое следва ? Виското на колко степени работи и то? Перката на климатика включва ли се без включен климатик да помага или само и единствено при включен климатик трябва да работи? Градусите на кола без виско как трябва да се държат и ако няма изобщо виско градусите как стоят?
малко съм подпалил защото цял ден се лутам из сервизи и бактън вече от майстори и реших да си задам въпросите така че да разбера конкретно, а не да слушам измислици.
Извинявам се ако е дискутиран въпроса, но не успях да открия конкретно за ТДС
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Охлаждане на E39
Съмнявам се в работата на компонентите за охлаждане на двигателя (конкретно за перката на климатика - колко степени има, при какви условия се включва и виското - на какви степени работи и при какви градуси трябва да се включва). Каква температура трябва да вдигне двигателя, че да започнат да се включват и на какви степени? По ясен не можах да бъда 
edit : и понеже моето виско е смъкнато, защото 5 дена преди да му изтече гаранцията отказа да работи
(HELLA!!!
) и онея по телефона настояваха да го пращали в Германия да го тествали..
и сега съм без виско. И майсторите ме убеждават, че виското ми трябвало само за лятото и сега не ми било нужно, така че да съм си карал спокойно.
та затова са ми тея въпроси и се надявам някой да ми отговори 

edit : и понеже моето виско е смъкнато, защото 5 дена преди да му изтече гаранцията отказа да работи





enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Охлаждане на E39
като начало провери или смени водната помпа, свали и измий водния радиатор, сложи си читаво виско задължително, и не на последно място си смени маистора.....,че по неговата логига трябва да си свалям виското зимата
щото колата докато работи на място или в задръсване зимата неможе да загрее 
на последно място потърси с търсачката, по всичките ти болежки има изписано страшно много, както и решенията на проблемите.


на последно място потърси с търсачката, по всичките ти болежки има изписано страшно много, както и решенията на проблемите.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Охлаждане на E39
наистина вземи си оправи виското а на твоя маистор му кажи да иде да поучи още малко и тогава да оправя коли 

Re: Охлаждане на E39
Колеги днеска я оставих в сервиза да и промият радиаторите, после ще го смъкнат да изтече квото има и после с нов антифриз. Гледаха и с манометър дали отделя въглерод, но няма никакви признаци на спукана глава или гарнитура. По късно като я взема ще пиша какво е станало с цялата процедура. Водната помпа е наред, термостата и той. 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Охлаждане на E39
За около 1 година или 30 000км изминти в БГ по прашните пътища,дори да е измит един радиатор,пак се запцава........а какво остава никога да не са мити,межди двата радиатора вече няма пролука сигурно
Лично аз всяко лято ги мия,вече съм станал спец,само като пипна около радиатора и познавам.........като оня приятел съм дето вика с маслооооооооо,с пицаааааа
С чисти радиатори,нова водна помпа,термостат,виско-температурата стой постоянна,дори при натоварване от 200км/ч
Същата процедура,само че БЕЗ ново виско.....температурата варира от 89-107 градуса

Лично аз всяко лято ги мия,вече съм станал спец,само като пипна около радиатора и познавам.........като оня приятел съм дето вика с маслооооооооо,с пицаааааа

С чисти радиатори,нова водна помпа,термостат,виско-температурата стой постоянна,дори при натоварване от 200км/ч
Същата процедура,само че БЕЗ ново виско.....температурата варира от 89-107 градуса
Re: Охлаждане на E39
Колеги оказа се гърловината на радиатора. Била е леко отчупена и от там е смучела въздух, от което е правила въздушна възглавница вътре. Вече съм щастлив

edit : Илко пробката е сменена много отдавна


edit : Илко пробката е сменена много отдавна

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани