Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Някъде в барчето трябва да имаш куплунг с 6 пина, маса, + за запалка, за музика, за осветление и...май тва, колоните с отделни кабели трябва да са, също по памет.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Lenco написа:Някъде в барчето трябва да имаш куплунг с 6 пина, маса, + за запалка, за музика, за осветление и...май тва, колоните с отделни кабели трябва да са, също по памет.
Имам един куплунг, който на пръв поглед е като кабела за захранване на компютър. Да смятам ли, че от там трябва някък си да си изведа кабел, който да свържа за кабелите (буксата) на касетофона.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
само това имам на мястото където се слага касетофона, видимо вече има нещо включено. Дали тази букса да ползвам или трябва да има друга подобна ?
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Искам да попитам за копчето за аварийни.
Понеже не намирам копче, което да пасне, намерих само такова, което куплонгите са му не подходящи. Може ли да пасне или да се откажа да го напасвам? Ако може, има ли някъде схема, кое какво е за да мога да напасна?
Понеже не намирам копче, което да пасне, намерих само такова, което куплонгите са му не подходящи. Може ли да пасне или да се откажа да го напасвам? Ако може, има ли някъде схема, кое какво е за да мога да напасна?
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Какви са толкова проблемите с това копче, че гледам много се говори и винаги ми е било интересно? 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- retro.boy28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 5.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: предимно читави М10-ки :D
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
alpina-ma6inata написа:Какви са толкова проблемите с това копче, че гледам много се говори и винаги ми е било интересно?
С годините започва да не задържа



Ентусиазмът е заразен. Ти можеш да започнеш епидемия!!!
deyan-enchev написа:Моята по минимум 2-3 пъти на ден я припалвам БЕЗ акумулатор със Спрей ЕТЪР ... супер яко дъни аванса, ама клапаните са здрави.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
и си слагаш от лада и нещата заспиват 

bedrock city racing
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Pin2 написа:само това имам на мястото където се слага касетофона, видимо вече има нещо включено. Дали тази букса да ползвам или трябва да има друга подобна ?
Дебелия (червено/жълто) е за запалка, там има постоянен плюс, ако искаш радиото да свири без контакт, връзваш там.
Кафяв, дебел е маса, него ползваш винаги за маса.
Сиво/не помня другия му цвят е за осветление на габарит за запалката и пепелника, ако имаш на радиото за осветление, връзваш там.
Виолетов/бял (май беше) е плюса за радиото, но на контакт.
Ако пратиш новото копче за аварийни ще ти кажа как да го вържеш, онлайн, трудно.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
alpina-ma6inata написа:Какви са толкова проблемите с това копче, че гледам много се говори и винаги ми е било интересно?
Проблема е че имам копче, но буксата не става. Видимо и двете са за тази цел

Възможно ли е това копче да е и някъкво реле? Защото много кабели много нещо, за едни нищо и никакви аварийки?
Ако действително няма начин да го напасна, ще ползвам идеята на колегата с копче от "Лада". Така и така годините и на двете коли са почти еднакви

Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Наистина, много време го дъвчете това копче.
И както някой от колегите беше казал по-горе - копчето се ремонтира в повечето случаи.
Въпросът е внимателно да се отвори и да се запомни кое откъде е. Вътре има едни пружинки и щифтове, движещи си в едни жлебове, които просто искат едно ново напасване и работата ще стане.
Също така - наистина има различни видове копчета от онези времена, даже и за еднакви модели, но различни по години.
Съвсем ясно е - не са взаимозаменяеми, даже и да стават в куплунга. Също е ясно, че реле вътре в копчето няма - само механика и превключващи контакти е.
И както някой от колегите беше казал по-горе - копчето се ремонтира в повечето случаи.
Въпросът е внимателно да се отвори и да се запомни кое откъде е. Вътре има едни пружинки и щифтове, движещи си в едни жлебове, които просто искат едно ново напасване и работата ще стане.
Също така - наистина има различни видове копчета от онези времена, даже и за еднакви модели, но различни по години.
Съвсем ясно е - не са взаимозаменяеми, даже и да стават в куплунга. Също е ясно, че реле вътре в копчето няма - само механика и превключващи контакти е.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
DEMIURGE написа:..........................
Също е ясно, че реле вътре в копчето няма - само механика и превключващи контакти е.
А мигачите как ще ги действаме?
Спирам с това копче. Ще тествам по метода "проба-грешка".
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Релето за мигачите е при блока с бушоните и няма нужда да го пипаш.
Пробвай да оправиш това копче, което имаш.
Ако не се чувстваш сигурен - мога да се пробвам и аз. Навремето моето успях да го оправя.
А ладовият вариант го приемам за хумор...
Пробвай да оправиш това копче, което имаш.
Ако не се чувстваш сигурен - мога да се пробвам и аз. Навремето моето успях да го оправя.
А ладовият вариант го приемам за хумор...

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Релето за мигачите при е21 (е28 ако се не лъжа също) е в конзолата на волана, под долния пластмасов капак, който крие долната част на ръчките за мигачи/чистачки и оста на волана.
Мигачите не работят без копче за аварийни, ако не задържа му се мушка нещо да го задържи в натиснато положение, но положението се намира като се пробва кога ще заработят мигачите, че не е точно най-крайно. Другия вариант е да се направи мост на двата кабела които подават плюс на релето при контакт. Последните не ги помня кои бяха, но ако си на зор ще погледна някоя схема.
Мигачите не работят без копче за аварийни, ако не задържа му се мушка нещо да го задържи в натиснато положение, но положението се намира като се пробва кога ще заработят мигачите, че не е точно най-крайно. Другия вариант е да се направи мост на двата кабела които подават плюс на релето при контакт. Последните не ги помня кои бяха, но ако си на зор ще погледна някоя схема.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист

Дори бях готов да го опиша вътре като платка и електроника...
Ха-ха, спестих си още малко резил.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
DEMIURGE написа:.........
Доста пресилено е "резил", от това което съм чел по твоите постове.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани