523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.04.2011

523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от gdd55 » 25 Апр 2011, 22:50

случаят е следният.
Струваше ми се че съединителя ми отделя много горе, но не боксува проверено, та реших да му сменя спирачната течност и се започна с мъката. Изпуснах старата от пробката за обезвъздушаване, сипах нова течност и накарах един приятел да помпа педала на съединителя а аз отдолу да изпускам въздуха, всичко както си му е реда. Но скапаният педал нещеше да се дигне. 4 4аса помпане и изпускане и нищо. Накрая с една маслионка вкарах течноста през пробката за обезвъдушаване и педала се вдигна, демек всичко е наред.
Качвам се да направя тест драйв и о чудо педа си отделя нормално, колата потегля с малко газ, а преди това искаше повече газ за да потегли иначе гаснеше.
Но щастието свърши точно за 10тина дни. Пак направих сащата процедура и всичко пак се оправи до вчера когато пак всичко се върна по старо му: съединителя отделя много горе и за да трънгна без да огасне колата трябва да форсирам като някой новобранец.
На какво може да се дължи този проблем със съединителя

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.04.2011

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от gdd55 » 26 Апр 2011, 15:01

никой ли не е сменял до сега спирачната течност на съединителя да каже как е обезвъздушил след това? 523и

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от NAPSTERS » 26 Апр 2011, 21:42

gdd55 написа:никой ли не е сменял до сега спирачната течност на съединителя да каже как е обезвъздушил след това? 523и


аз мисля, че съединителя ти е поизносен . оправи си заглавието на темата и прочети правилата на форума, че ще те налазят зелени човечета ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от Ilko Ivanov » 26 Апр 2011, 22:02

NAPSTERS написа:.......... оправи си заглавието на темата и прочети правилата на форума, че ще те налазят зелени човечета ;)

:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.04.2011

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от gdd55 » 27 Апр 2011, 9:28

На мен ми се въртеше из главата че някоя помпа прави номера

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от LUBO 555 » 30 Апр 2011, 18:54

Моята 528 я купих с нов съединител(сменен) и също ми направи впечатление,че отделя много високо.
Ще взема да и сменя и аз течността.Сигурен съм,че не е сменяна.Мерих я с един уред и показа,че все още е годна(зелена лампичка),но много вяра му нямам на тоя апарат.Той май само мери количеството вода в течността
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от nikol78 » 01 Май 2011, 12:48

по твоите обяснения излиза че дърпа въздух от някаде щом всичко се оправя и след няколко дни пак е зле работата търси от къде ти дърпа въздух. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.04.2011

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО

Мнение от gdd55 » 02 Май 2011, 13:20

на мен ми се струва точно обратното, че като не е добре обезвъздушена е добре, после като се самообезвъздуши и почва филма.
Вече започнах да и свиквам, тръгвам с повече газ и отпускам по-плавно съединителя и всичко е ОК
Ако тръгна с по малко и не отпусна съединителя супер бавно скача като негърски кадилак, а и като сменям предавките има едно лашкане 2-3 секунди и после се успокоява.
Да се чудиш кво става, ама май ще чакам да фалира на цяло че да се разбере точно какво е умряло

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook