BMW инструмент 13-5-120 (ГНП)
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
BMW инструмент 13-5-120 (ГНП)
Колеги смятам да си свалям гнп-то заради теч,но не разбрах много за този инструмент.Въпроса ми е някой има ли размери за да бъде изработен? 
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/31/06

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/31/06
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна XosetoR на 01 Май 2012, 20:48, променена общо 1 път
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: BMW инструмент 13-5-120
Колега, според мен най-добре ще е да намериш от някъде и да го дадеш на стругар да ти направи един. А иначе може и ти да мернеш гайките и дължината на прореза горе-долу (гледам на ключа на схемите), ама все пак трябва да го докараш до размерите на оригинала.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: BMW инструмент 13-5-120
е с обикновен гайчен ключ не става ли
, аз като гледам това са си едни гайки, поне на пръв поглед

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: BMW инструмент 13-5-120
Е не ти ли се изсухлило колелото както пише навсякаде? Или си разглобявал всичко отпред? 

Re: BMW инструмент 13-5-120
Виж тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7&t=242863 не ти трябва никакъв дорник за свалянето щото въобще не се изхлузва никакво колело то доста яко се държи от веригата отвии гаиките и с избивач или център избиваш оста,внимателно,внимаваи след това с щпонката при поставянето щото аз първият път малко се поосрах с нея.
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: BMW инструмент 13-5-120
Благодаря за инфото колега сега я мятам.Само да беше отворен магазина за уплътненията 

- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: BMW инструмент 13-5-120
Колеги помагайте.Не иска да се избие.Ако сваля радиатори и маски остава опасноста от счупване на конзолата.Единствения размер който ми е необходим за да поръчам инструмента няма как да го измеря.



Re: BMW инструмент 13-5-120
Така както ти писах и преди това не ти трябва този инструмент--- Отвий двете гаики-12-които държат помпата след това сваляш ремъка след това с ключ шестограм (мисля че 16-ка)сваляш одпред на обтегача на ремъка капачката,или целият обтегач,-вътре се вижда една гаика която се развива с камък-18,но не развиваш гаиката до краи а я развиваш така че малко да е по напред от оста,това се прави с цел гаиката да предпазва резбата на оста и да задържи помпата да не падне като я отцепиш,-след това викаш някои да ти помогне т.е-да пъхне една яка отверка м/у корпуса и помпата(там където е гуменото уплътнение на помпата)и да държи под напан помпата ти докато с един център и едно средно чукле чукаш по оста на помпата отпред(като преди това си свалил радиатора да имаш по голям замах) и помпата се отцепва по този начин много лесно след това доотвивашгаиката и сваляш помпата внимателно,да не падне щпонката(не си мисли че в сервизите имат специално този дорник та да вадят помпата има я сигурно само в БМВ или някои които се е спец.да прави нашите коли а в другите сервизи я вадят така но ти неси там да видиш как я бъхтят с чука
)



- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: BMW инструмент 13-5-120
Е явно приоритете ни са различни.Аз не изкам да си свалям радиатора че нямам място отдолу да навра леген за скъпоценния антифриз.А си мисля че дори и с 10кг чук да го бъхтя няма да излезе защото помпата вече пипана в бг и гайката беше пренатегната (развих я с 1м тръба).Един колега ще ми услужи с този инстр. утре и ще видя колко лесно ще излезе. 

Re: BMW инструмент 13-5-120
XosetoR написа:Е явно приоритете ни са различни.Аз не изкам да си свалям радиатора че нямам място отдолу да навра леген за скъпоценния антифриз.А си мисля че дори и с 10кг чук да го бъхтя няма да излезе защото помпата вече пипана в бг и гайката беше пренатегната (развих я с 1м тръба).Един колега ще ми услужи с този инстр. утре и ще видя колко лесно ще излезе.
Какво приказваш бе колега с траба 1м.си отвил гаиката на оста на помпата а-това или го е правил някой БАШ МАИСТОР или незнам не ми го побира главата а ако е истина това не виждам този инструмент как ще ти свърши работа.



- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: BMW инструмент 13-5-120
Колеги инструмента си свърши работата.Имаше яко натягане и леко почукване да го подсетя какво искам от него и успях.Помпата е навън и я чака разколачване.
на услужливия колега. 


Re: BMW инструмент 13-5-120
Евала колега щом така си успял добре важното да е да ти я калибрират добре и като я монтираш да я настроиш добре и да нямаш повече проблеми.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани